Ik heb een soort scroller gemaakt waar (via php) thumbnails worden ingeladen van plaatjes.
Zodra je op een plaatje klikt, moet je naar een detail pagina.
+/- 100 plaatjes:
Het probleem:
Zodra ik op een plaatje klik, moet hij meteen naar die detail pagina gaan. Maar hij opent pas de detail pagina zodra alle plaatjes zijn ingeladen.
Zodra ik dus op een plaatje klik, moet hij al de MovieClipLoader events cancellen.
Iemand...
Zodra je op een plaatje klikt, moet je naar een detail pagina.
+/- 100 plaatjes:
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| // Beknopt weergegeven for (a=0;a<100;a++) { var mc:MovieClip = this["obj"+a]; var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); mcLoader.addListener(this.mclListener); mcLoader.loadClip("dynamische_plaatje.jpg", mc.pic); } var mclListener:Object = new Object(); mclListener.onLoadComplete = function(mc:MovieClip) { mc._parent.preload._visible = false; }; |
Het probleem:
Zodra ik op een plaatje klik, moet hij meteen naar die detail pagina gaan. Maar hij opent pas de detail pagina zodra alle plaatjes zijn ingeladen.
Zodra ik dus op een plaatje klik, moet hij al de MovieClipLoader events cancellen.
Iemand...
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM