Toon posts:

Kan geen DirectX games meer installeren!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van Nvidia PureVideo dvd-codec krijg ik geen enkel directx spel (fifa2007, nfs carbon etc.) meer geinstalleerd..

Het probleem gaat alsvolgt:

Ik doe de dvd erin, voor het serial nummer in, dan verschijnt de melding dat ik de laatste versie van directx (9.0c) nodig heb.. hierna wordt de installatie afgebroken..

Hebben meer mensen dit probleem ondervonden?
Het uninstallen van de decoder biedt geen oplossing omdat directx dan nog steeds "aangetast" is..

Mijn specs zijn wel voldoende denk ik:
athlon 64 3700+ 1mb L2
2x512 kingston ddr400 cl2 dual channel
nvidia gf7900gtx 512mb

Edit: DirectX 9.0c staat uiteraard wél geinstalleerd!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:34 ]

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
Heb je al een spel geprobeerd wat niet van EA afkomstig is? Er zijn mensen die problemen hebben met hun installer. Hierbij kreeg je ook de melding dat er iets niet goed was met dx. Meestal helpt het om de compatibiliteit op windows 2000 te zetten (Gewoon rechtsklikken op het installatiebestand (setup.exe) en dan compatibaliteitsmodus)

[ Voor 15% gewijzigd door Bart1983 op 24-07-2007 14:16 ]

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
En als je nu eens directx deinstalleert en volledig opnieuw installeert..? Kan een oplossing zijn.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
kijk een in dxdiag? Lopen daar lle testjes?
Aangezien het probleem zich voordoet sinds de installatie van die Purevideo codec; heb je die al eens weggehaald (ne evt opnieuw geïnstalleerd)? Gebruik je verder de recentste videodriver?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:17

bonzz.netninja

Niente baffi

the_stickie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:47:
kijk een in dxdiag? Lopen daar lle testjes?
Aangezien het probleem zich voordoet sinds de installatie van die Purevideo codec; heb je die al eens weggehaald (ne evt opnieuw geïnstalleerd)? Gebruik je verder de recentste videodriver?
ennuh
Het uninstallen van de decoder biedt geen oplossing omdat directx dan nog steeds "aangetast" is..
..... :? maar goed

Kun je niet eens kijken of je terug kan naar een herstelpunt in je windows?

en vanwaar de uitroeptekens in je topic titel trouwens

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl