Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

W800i doet niets meer na updaten.....

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanochtend mijn W800i in een dolle bui proberen te updaten via de sony-ericson site, nu is tijdens het updaten de accu even losgeweest(ik had mijn duim erop....), hij doet nu echter niets meer, ik kan hem zelfs niet aanzetten en mijn pc ziet hem ook niet meer.....
Wat kan ik hier aan doen?? 8)7

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien voor de hand liggend maar even contact opnemen met SE?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, die zeggen opsturen maar ik zou willen weten of ik hierzelf nog wat kan doen....

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Denk het eerlijk gezegd niet. Helemaal ontladen en daarna weer opladen heel soms maar denk dat opsturen idd het snelste is... nog wel garantie neem ik aan?

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 13:16
Vrij weinig denk ik. Zoals bij de meeste apparaten en een firmware update: Als de stroom eraf gaat tijdens een firmware update heb je waarschijnlijk je apparaat gebricked. Sommige apparaten hebben de mogelijkheid om ook nog gebrickte apparaten op gang te krijgen. Maar aangezien je apparaat zowel niet aanwil als niet meer herkend kan worden door je pc is er vrij weinig meer aan te doen. Opsturen dus.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 12:00
voordat je je gsm opstuurt kan je het natuurlijk ook even bij een gsm-toko in de buurt proberen, of een SE-servicepunt, dat is allicht sneller

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.