[advies] nieuw tobo + muis

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-04 17:02
Na 2 jaar gebruik van mijn zeer fijne Logitech Ultra-X Media Desktop (Cordless Set, wel de muis meteen weggeflikkerd) en m'n Logitech MX-1000 wordt het tijd voor een nieuwe combinatie. Mijn tobo typt nog wel redelijk lekker, maar maakt al irritante piep (scharnier achtig gepiep) geluidjes bij het typen en mijn muis raakt steeds sneller leeg op de een of andere manier.

Ik wil dus een nieuwe set/combinatie. Neem me niet kwalijk als ik zulks een topic niet mag openen, maar ik heb de policy gelezen en geen verbod gevonden (tenzij ik blind ben 8) ).

Natuurlijk heb ik al een en ander rondgelezen, maar mijn droom combinatie ben ik nog niet tegengekomen, dus hopelijk weten jullie wel meer.

Eisen:
- Cordless!
- Laptop keys, zoals mijn huidige
- Simpel/strak (geen g15 achtige looks)
- Niet te duur (huidige setje was ook niet duur)
- EVENTUEEL verlicht :)

Niet veeleisend dus zou je denken en toch lijk ik vooral op de cordless eis vast te lopen. Recom tobo's bijvoorbeeld zijn dat niet en dat verlichte gebeuren vind ik ook een pluspunt.
De Logitech DiNovo Edge is cool, maar en te duur en mist de numpad. De DiNovo Media Desktop is ook gewoon te duur. Voor de rest heb ik zowieso bijna alle Logitech tobo's in de Media Markt uitgeprobeerd.

Wat muizen betreft hetzelfde. Het lijkt gewoon alsof ik geen andere cordless muis kan vinden dat zo lekker ligt en voelt als mijn mx-1000. De revolution komt redelijk in de buurt, maar ik heb niet zo fijne verhalen daarover gelezen.

Dus tweakers, als jullie misschien meer producten kennen die aan mijn eisen voldoet? Tips zijn dus welkom.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In de FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07) staat wel degelijk:
Als laatste gaan ook de topics als 'Wat moet ik kopen?' en 'Is dit een goede configuratie?' op slot.
Bij deze...

Belangrijkste tip:

Ga eens even langs bij Mediamarkt of Paradigit of ergens anders waar veel toetsenborden uitgestald zjin. Niets is zo persoonlijk als de voorkeur voor een toetsenbord. Wat een ander "simpel/strak" vindt kun jij net zo goed oerlelijk vinden. En dan nog, al is het mooi, is maar de vraag of je het goed vindt typen.

Verder bijten de eisen cordless en verlicht elkaar volledig. Verlicht=stroomslurper.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.