Toon posts:

HELP!! Mijn monitor werkt niet!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 23-inch Cinema HD geinstalleerd op mijn windows PC. De Videokaart in mijn PC is een ATI fireGL 5200. Om de een of andere reden krijg ik alleen geen beeld.

Hij heeft wel even gedaan, maar toen ik opnieuw opstarte herkende hij mijn monitor niet meer. Ik heb al via google gezocht naar de oplossing maar helaas niks gevonden. Heeft iemand hier misschien een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Heb je beeld in de BIOS? wat meer specs zou wellicht ook handig wezen, en een wat minder schreeuwerige titel.. ;)

[ Voor 74% gewijzigd door geez op 24-07-2007 09:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
geez schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:45:
Heb je beeld in de BIOS? wat meer specs zou wellicht ook handig wezen, en een wat minder schreeuwerige titel.. ;)
excuses voor de schreeuwerige titel, maar mijn vorige topic omtrent het zelfde onderwerp had vrijwel geen response ;-)

Wat betrfet mijn BIOS, zou ik niet weten. Hoe kan ik dat zien? Als ik mijn pc opstart zie ik namelijk ook geen opstart procedure draaien op mijn Mac scherm. Dit zie ik alleen op mijn tweede beeldscherm.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

werk het wel met een andere monitor?
zit de kabel (analoog? digitaal?) er wel in?

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:52:
werk het wel met een andere monitor?
zit de kabel (analoog? digitaal?) er wel in?
Ik heb ook een samsung beeldscherm draaien en die doet het gewoon. Het probleem zit hem in de MAC en de videokaart. Als ik hem namelijk hardware laat zoeken dan herkent hij hem heel even en daarna valt hij weer weg en wordt hij aangegeven als een onbekende monitor.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ATI fireGL V5200 en de 23-inch Cinema HD

Schreeuwen in de titel is simpelweg not-done. En 1 topic is meer dan genoeg. Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, het lijkt erop dat je die wat te snel weggeklikt hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.