Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik weet niet of er al een topic over was. maar hier iets nieuws!

http://www.postbank.nl/in...nt&furl=4242_LOGOFF_buddy

Even een stukje kopieëren dan maar:

Saldo weten? Postbank Buddy weet het!

Postbank introduceert iets nieuws: Postbank Buddy. Postbank Buddy is een chatbot: een robot ontwikkeld om mee te chatten. Maakt u gebruik van Windows Live Messenger (voorheen MSN) dan kunt u aan Postbank Buddy onder andere uw saldo vragen. En het mooie is dat deze nieuwe service helemaal gratis is!

Dit kunt u met Postbank Buddy

* Het saldo van uw Girorekening(en) bekijken.
* De laatste af- en bijschrijvingen bekijken.
* Informatie opvragen over producten en diensten van Postbank.

Demo

http://www.postbankdownload.nl/demo/msn/

Iemand ervaring met dit nieuwe fenomeen? Is dit wel waterdicht?

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MSN verkeer is niet encrypted dus als je achter n hub zit (switch stuurt alleen jouw pc de msn berichten) kan je hele netwerk meelezen mochten ze dat willen. Ik zou het persoonlijk niet gebruiken ieder geval.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien mag het nieuw zijn voor de postbank, het idee is zeker niet nieuw. Ik gebruik dit via de ABN Amro al een half jaar ofzo, als het niet meer is. Bij de ABN is het echter niet mogelijk om af en bijschrijvingen te bekijken, enkel saldo checken is mogelijk.

Ach beveiliging, hoeveel veiligheid wil je hierop hebben ? Ik denk dat MSN an sich redelijk veilig is (afgezien van je lokale netwerk dan) en als nog, so what ? Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders het interessant vindt om mijn saldo te weten, want meer kan je dr niet mee. Ik vind het wel erg handig moet ik zeggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 23-07-2007 23:45 ]

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
omg!!
Net op de dag dat de Postbank phishing mails heeft gerapporteerd, komt zoiets. Weer een nieuwe manier om potentiële fraudeur het leven makkelijker te maken.
Ik dacht eerst 100% dat dit een scam was (domein postbankdownload.nl 8)7 )

Ik zie nu dat als je jezelf niet aanmeldt via mijnpostbank.nl dat hij dan uitgeschakeld blijft.

[ Voor 96% gewijzigd door Henk007 op 24-07-2007 00:01 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41
Zie het voordeel niet zo, als je msn hebt heb je meestal ook wel internet. En dan kun je toch net zo goed even inloggen op mijnpostbank.nl :? Dan zie je ook je meteen je saldo en laatste transacties (zonder dat je dus tan-codes of een apparaatje als de randomreader bij de hand hoeft te hebben).

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 23-07-2007 23:49 ]

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
sewer schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:48:
Zie het voordeel niet zo, als je msn hebt heb je meestal ook wel internet. En dan kun je toch net zo goed even inloggen op mijnpostbank.nl :? Dan zie je ook je meteen je saldo en laatste transacties (zonder dat je dus tan-codes of een apparaatje als de randomreader bij de hand hoeft te hebben).
Hmm je hebt inderdaad gelijk, bij de postbank kan je heel eenvoudig ff inloggen. Bij de ABN heb je altijd je 'e.dentifier' nodig om in te loggen, dan is het via msn erg handig.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het lijkt me handig, maar als WLM inderdaad zo onveilig is weet ik het niet.

Aan de andere kant, wat kan er gebeuren, behalve dat iemand je saldo weet, niet toch? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Cardo
  • Nu online
hmmm, mijn mening, het is nutteloos omdat je zo ie zo vaak even via postbank.nl kan inloggen. zoals een paar berichten hiervoor bij de ABN heb je zon kastje nodig, en dan zou dit wel soms even handig kunnen zijn ;)

Verwijderd

Mensen die al de hele dag op MSN zitten spammen makkelijker even een botje als dat ze inloggen op een website.

Veiligheid: De gegevens die verstuurd worden zijn nu niet echt vertrouwlijk, mocht je dat wel vinden dan gebruik je de dienst gewoon lekker niet. Als je er niet voor aanmeldt heb je er verder niets mee te maken.

WLM is trouwens niet echt veilig, er is geen sprake van encryptie en je gegevens worden over verschillende servers gestuurd voordat het bij jou aankomt. De gegevens die verstuurd worden zijn daar dan ook op afgesteld.

Een opening voor fraudeurs is het ook niet aangezien je alleen gegevens kunt opvragen en verder niets.

Daarnaast heb je ook genoeg Windows Mobile telefoons die toegang hebben tot MSN maar bijvoorbeeld geen JVM hebben om in te kunnen loggen bij de postbank.

Ook is het gratis, een gratis dienst hoeft in principe nooit nut te hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 00:17 ]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:48

rammes

koekebakker 1e klas

TRRoads

ik ben het niet met je eens. nu vooral mensen het belang van veiligheid moeten inzien en niet klakkeloos overal wachtwoorden en gebruikersnamen moeten invullen is deze dienst mij een doorn in het oog. :(

Ik zou het doen!

Verwijderd

1 woord:
gevaarlijk

(Vanwege bovengenoemde redenen, daarnaast is er denk ik er op msn zowieso naar verhouding een iets grotere groep gebruikers die kwetsbaarder is voor virussen/trojans/keyloggers > diefstal bankgegevens.)
Stel er is een groep gebruikers van deze bot. Opeens een nieuwe contactpersoon op msn:
'Hallo, er is een update uitgekomen van de postbank buddy. U moet eenmalig uw banknummer en wachtwoord geven om de geupdate versie te activeren.' Dan wordt de gebruiker doorgestuurd naar een soort phishing site en hoppa...
Veel mensen zouden er niet intrappen. Maar er zullen er zeker zijn die dit wel doen!

Behalve als er echt niks met een wachtwoord of andere belangrijke gegevens kan gebeuren, dan is het wel makkelijk. Zolang je die maar in alle omstandigheden nooit geeft.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:57 ]

Verwijderd

@rammes:

Ik begrijp niet wat je bedoelt?

Je logt gewoon in op Mijn Postbank zoals je dat altijd doet, dan moet je expliciet naar een aparte pagina gaan waarbij je je eigen MSN adres invult. Pas daarna wordt de dienst actief en vervolgens kun je enkel met dat MSN account enkele gegevens van je eigen rekening inzien.

De gegevens zijn absoluut niet vertrouwelijk, als je vind dat de vertrouwelijkheid van de gegevens en de veiligheid van het MSN netwerk niet in verhouding staan tot elkaar dan gebruik je de dienst dus niet.

Het is dus helemaal niet zo dat men ergens anders een gebruikersnaam of wachtwoord moet invullen, het aanmelden van de dienst gebeurt gewoon in de eigen vertrouwde omgeving die altijd al gebruikt wordt voor het internet bankieren.

Nergens hoeft er een gebruikersnaam of wachtwoord te worden ingevuld voor deze dienst, je kunt echter de dienst alleen activeren binnen de Mijn Postbank omgeving waar je alleen inkomt met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

Deze dienst hoeft je dus echt geen doorn in het oog te zijn, of je moet iets anders bedoelen?

@Kev0:

Iets verder kijken als je neus lang is, er is echt niets gevaarlijk aan deze dienst... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:51 ]

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Een tijdje geleden had ik een virus (als je het zo wilt noemen), die stuurde je naar iemand toe en je zij dat het een vet tooltje was oid. hij opende het en hij kreeg een error, dan zij je dat het waarschijnlijk om een een of andere reden niet werkte.

Maar het was dus eigelijk een tooltje waarmee je kunt invoegen in gesprekken van dat contactpersoon, je voordoen als die ander tegen een van zijn contactpersonen, ook een functie was om volledige conversaties te volgen...

Volgens mij is het gewoon vragen om problemen als je zulke dingen lanceert. Om hierboven maar eens een voorbeeld te noemen, maar er zijn tig andere redenen om het te onderscheppen.

Portfolio

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

momania

iPhone 30! Bam!

rammes schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:46:
ik ben het niet met je eens. nu vooral mensen het belang van veiligheid moeten inzien en niet klakkeloos overal wachtwoorden en gebruikersnamen moeten invullen is deze dienst mij een doorn in het oog. :(
Wat zou er dan onveilig zijn? Je hoeft nergens een wachtwoord of andere gegevens door te geven. Je hoeft alleen maar in mijnpostbank.nl je eigen msn adres op te geven. Daarna voeg je die buddy toe net als dat je elke andere buddy toevoegt.

En de info die je ontvangt via de buddy is nou niet echt shocking gevoelig, want het is niet meer dan een beetje saldo info en bij/af schrijvingen. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Mensen:

Het maakt niet uit als het onderschept wordt er worden namelijk helemaal geen vertrouwelijke gegevens verzonden.

Als je denkt dat het voor jou wel vertrouwelijke gegevens zijn dan gebruik je de dienst gewoon niet.

Wat momania zegt dus ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:51:
@Kev0:

Iets verder kijken als je neus lang is, er is echt niets gevaarlijk aan deze dienst... 8)7
Nou

stel er komen oplichters met zogenaamd een bot update. Die 'update' heeft opeens wel een wachtwoord nodig etc. Ik gok dat er van die eerste bot gebruikers wel een deel mensen is die hier zal intrappen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:54:
[...]

Nou

stel er komen oplichters met zogenaamd een bot update. Die 'update' heeft opeens wel een wachtwoord nodig etc. Ik gok dat er van die eerste bot gebruikers wel een deel mensen is die hier zal intrappen.
Postbank Buddy said:
Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
Bovendien heb je aan alleen een wachtwoord nog niets bij de postbank...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ramon schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:55:
[...]

[...]

Bovendien heb je aan alleen een wachtwoord nog niets bij de postbank...
Inclusief een verwijzing naar een soort phishing site dan uiteraard?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:57:
[...]

Inclusief een verwijzing naar een soort phishing site dan uiteraard?
Dan heb je er nog steeds niets aan ;)

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

heb destijds (is 8mnd geleden) mee gedaan aan een proef (toen nog postbankmessenger geheten) en ik vind het ideaal. Veiligheid, ach, als iemand mijn giroafschrift opened, ziet hij hetzelfde, enige wat ik ermee deed was saldoinfo opvragen en de laatste af en bijschrijvingen. Vind ik ideaal, samen met postbank.nl en het sms'je voor je tancodes heb ik geen papier meer nodig en dikke map meer nodig. (rekeningafschriften exporteer ik maandelijks naar offline rekeningoverzicht)

"Mekker, blaat"

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 21:36

PromWarMachine

Forsaken Archer

sewer schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:48:
Je vergeet dat er mobiele gebruikers zijn die met hun mobiel op MSN kunnen.

De mobiele browsers zijn echter nog niet heel erg geavanceerd. Dingen als HTTPS, popups in 't algemeen en nog wat technieken worden nog niet (volledig) ondersteund. Bovendien is het veelal gewoon erg traag.
Je zou wel "SALDO" kunnen sms'en, naar een bepaald nummer, maar dat kost weer geld.

Deze manier is gratis. Misschien ga ik er wel gebruik van maken.

Dividend for Starters

• anandus
  • Niet online
Het is inderdaad heel makkelijk, en fijn.
Scheelt weer inloggen, gewoon dubbelklik, 'saldo' intypen en *pling* je ziet je saldo :)

En mijn saldo vind ik persoonlijk niet echt vertrouwlijk, dus de 'veiligheidsbezwaren' zijn voor mij niet zo belangrijk :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 15:32

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik gebruik het ook al weer ruim een maand. Werkt prima. En voor veiligheid ben ik ook niet zo angstig. Zelfde reden als boven

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• anandus
  • Niet online
Daarnaast is het, mocht je een trojan ofzo oplopen, veiliger dan elke keer weer inloggen met de kans dat iemand je login+password onderschept :P

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:52

aex351

I am the one

Dit lijkt mij wel makkelijk maar ik twijfel nog of ik het ga gebruiken. Ik zou er een beter gevoel bij hebben wanneer het direct naar mijn e-mail word gestuurd.

edit: Uiteindelijk toch aangemeld. Persoonlijke gegevens als rekening nummers worden deels weg gefilterd met een ster, wat ik een acceptabele oplossing vindt. Je kan trouwens niet de saldo zien van eventuele spaar- en effectenrekeningen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:48:
1 woord:
gevaarlijk

Stel er is een groep gebruikers van deze bot. Opeens een nieuwe contactpersoon op msn:
'Hallo, er is een update uitgekomen van de postbank buddy. U moet eenmalig uw banknummer en wachtwoord geven om de geupdate versie te activeren.'
Postbank Buddy zegt:

[ Voor 124% gewijzigd door aex351 op 24-07-2007 14:21 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 21:03

TrailBlazer

Karnemelk FTW

sowieso krijg je in dat bericht enkel de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer te zien. Dus dan moeten ze nog 4 cijfers goed weten te gokken. Sowieso ben je gewoon een prutser als je ergens je WW inklopt.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

De SNS is er net (januari) mee gestopt (die heette Bill) en nu begint de Postbank. Echt begrijpen doe ik het niet. Toen dat Bill begon dacht ik dat het om een 1 april grap ging..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:12
....

[ Voor 91% gewijzigd door -W0kk3L- op 08-03-2016 14:26 . Reden: reclametroep weggehaald ]

Verwijderd

Will it blend?

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 11:36
Ik gebruik het sinds vandaag (via dit topic). En vind dit zo handig omdat ik wel dagelijks even naar mijnpostbank ga om m'n saldo te zien. Nu hoef ik alleen saldo te typen :).

• Cardo
  • Nu online
Toch maar ff geprobeerd, wat kunnen ze doen, mun saldo via msn bekijken, ach wat boeit mij het :) verder kun je echt NIKS

Verwijderd

Heel raar maar bij mij werkt het niet. Ik heb hem bij postbank.nl geactiveerd en toegevoegd in msn live. Hij staat in msn ook wel als online maar de berichten die ik stuur kunnen niet door de geadresseerden ontvangen worden.

Iemand met een oplossing?

Groeten
Martijn

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:08:
Heel raar maar bij mij werkt het niet. Ik heb hem bij postbank.nl geactiveerd en toegevoegd in msn live. Hij staat in msn ook wel als online maar de berichten die ik stuur kunnen niet door de geadresseerden ontvangen worden.

Iemand met een oplossing?

Groeten
Martijn
Volgens mij issie stuk

bij mij doet hij het ook niet sinds vanmorgen :(

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

@Martijnvdp

is een probleemptje bij de PB, gisteren werkte het gewoon, ff afwachten dus.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• anandus
  • Niet online
Hier doet-ie het ook niet.
Ik merk nu wel hoe snel ik eraan wen zeg :P

Nu moet ik inloggen enzo :/ :P

• Viper®
  • Niet online
Nog steeds geen reactie

zucht, gooi de buddy dan ook offline als die niet werkt :X

• anandus
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:12:
Nog steeds geen reactie

zucht, gooi de buddy dan ook offline als die niet werkt :X
Hier doet-ie het wel?
Misschien kan-ie maar een maximaal aantal connecties aan ofzo?

• Viper®
  • Niet online
Hmm, misschien issie niet webmessenger compatible.
Vreemd, eerst deed die het ook via webmessenger

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hier ook. Ik weet wel dat de webmessenger problemen geeft met alle bots

• Henk007
Hier doet de buddy het ook weer, via Pidgin nog wel
Of probeer iets anders en kijk hoe Postbank Buddy reageert.
Iemand nog Easter Eggs ontdekt ? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Henk007 op 31-07-2007 12:20 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 22:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Gisteravond deed hij het ook niet, nu wel weer.

Het is zeker iets handigs... zelfs je rekeningnummer komt niet volledig in beeld te staan, dus eventuele "hackers" hebben er totaal niks aan. Ze kunnen alleen zien hoe rijk of arm je bent ;)

Twitter

• Henk007
Botje is weer stuq... ;(
(11:14:24) postbankbuddy@postbank.nl: Let op! Postbank Buddy zal je nooit om je gebruikersnaam en wachtwoord vragen!
(11:14:25) postbankbuddy@postbank.nl: Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
(11:14:25) postbankbuddy@postbank.nl: Er zijn geen rekeningen waarvoor het saldo kon worden opgehaald.
(11:14:25) postbankbuddy@postbank.nl: Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
(11:14:25) postbankbuddy@postbank.nl: Kan ik je nog ergens anders mee helpen?

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

volgens nu.nl is de heel internetbankieren stuk.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Komt waarschijnlijk omdat er een technische storing is. Iig bij mijnpostbank.
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2007 11:19 ]

☻/
/▌
/ \

• anandus
  • Niet online
Yup, bij mij geeft-ie hetzelfde :P

Edit:
ah, technische storing dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 03-08-2007 11:20 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meldingen dat het down is zijn niet de bedoeling hier, het vult een discussie ook niet echt ;)

Verwijderd

Het is jammer dat het agenda alleen raadpleegbaar is vanuit de app en bijvoorbeeld via standaard agenda niet.

[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 15:17 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vind 't persoonlijk wel handigjes!
Zo heb je binnen 10 seconden al je antwoorden in plaats van eerst (helemaal) in te moeten loggen!

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 03-08-2007 16:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

en vandaag had je zelfs het saldo van iemand anders te weten kunnen komen :+
(pss zou ik er nooit mee willen werken vanwege veiligheid risico)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

ING moet het wazige appslandschap omtoveren tot een enkele app als ze het professioneel willen aanpakken.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 15:12 ]

• -W0kk3L-
En waar dacht je dat de postbank buddy zijn gegevens uit opvraagt? Gokje, internetbankieren?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PromWarMachine schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Je vergeet dat er mobiele gebruikers zijn die met hun mobiel op MSN kunnen.

De mobiele browsers zijn echter nog niet heel erg geavanceerd. Dingen als HTTPS, popups in 't algemeen en nog wat technieken worden nog niet (volledig) ondersteund. Bovendien is het veelal gewoon erg traag.
Ik kan prima inloggen en geld overmaken via mijnpostbank.nl op m'n Nokia N80. Werkt ideaal :). Als je een beetje moderne 3G internet-phone hebt zit daar meestal ook wel een fatsoenlijke browser bij.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Zouden ze ooit de huiscirkelknopjes vernuttigen om hiermee Near Field Communication-initiaties toe te staan?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 15:15 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De dief kan overigens alleen de laatste drie digits van je rekening zien, dus hij weet alsnog niet met welk gironummer hij te maken heeft :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• -W0kk3L-
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:52:
[...]

Stel je verliest je msn, de 'dief' kan dan het volgende:

- laatste transacties zien
- je saldo zien
- info opvragen van postbank

Verder noppes nada, hoe is dit dan 'onveilig'?
Ik zei ook niet dat het onveilig is, maar antwoordde waar de gegevens vandaan komen.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mmm, nu kan ik nog makkelijker zien hoe rood ik sta :(

Heeft ook een computer!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 13:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ach de Buddy had ook problemen dus ik d8 1 + 1 = 2
en dan nog .... er staat een :+ smiley achter ;)

iig .. ik blijf het speelgoed vinden :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lol
oisyn said:
saldo
Postbank Buddy says (15:50):
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Je hebt EUR ***** op reknr: *****
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
.oisyn says (15:51):
nee
Postbank Buddy says (15:51):
Oke, tot de volgende keer!
Ik had bij "nee" toch een antwoord als "onjuist commando" oid verwacht :D

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 23:26

djidee

Mr. Slungel

.oisyn schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:53:
lol

[...]

Ik had bij "nee" toch een antwoord als "onjuist commando" oid verwacht :D
oh ja, hij had in de testfase best wel een compleet woordenboek :) Gewoon leuk om uit te testen (deed me denken aan bepaalde adventures vrougah :D )

"Mekker, blaat"

• anandus
  • Niet online
djidee schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

oh ja, hij had in de testfase best wel een compleet woordenboek :) Gewoon leuk om uit te testen (deed me denken aan bepaalde adventures vrougah :D )
West of Pinautomaat
You are standing in a street west of a blue Pinautomaat, with a small screen and a card-slot
There is a numeric pad there

>

• dietmertan.com
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03-2023

dietmertan.com

Less is more

Ik vind dit op zich een hele handige bot maar 8 van de 10 keer dat ik m'n saldo opvraag doet ie het niet. Zijn er meer mensen die hier last mee hebben?

http://dietmertan.com/

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
Teddie_ schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:51:
Ik vind dit op zich een hele handige bot maar 8 van de 10 keer dat ik m'n saldo opvraag doet ie het niet. Zijn er meer mensen die hier last mee hebben?
Simpel:

Ja :)

Veelal na weer een storing van de PB, of na onderhoud.
Het botje heeft daar altijd wat langer last van en heeft aardig wat tijd nodig om weer "UP" te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 13-08-2007 19:53 ]

Pagina: 1