Wireless-N-minikaart

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008

• benny.ria
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-12-2022
Hallo,

Ben van zin een Dell te kopen en heb de keuze om een wireless n minikaart te selecteren. Kan ik met deze ook op 802.11b en g netwerken toegang krijgen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Die dingen zijn backward compatible volgens mij. Als je het niet zeker weet even de specificaties opvragen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met een beetje eigen inzet had de TS dat ook zelf op kunnen zoeken...

(tip: lees de FAQ goed door)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• benny.ria
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-12-2022
Probleem is dat als je zoekt op "wireless n", dat je ieder artikel waar er ook maar "wireless" gezegd wordt voorgeschoteld krijgt. Geloof me, ik heb het geprobeerd voor het posten.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://en.wikipedia.org/wiki/802.11

Verder had je deze vraag beter bij netwerken kunnen vragen, het is namelijk meer iets voor die categorie. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad, Overige Hardware is geen dumpbak. Bovendien verwachten we waar dan ook op GoT dat je zelf van tevoren op zoek gaat voordat je post. Als je een willekeurige GoT search had gedaan had je topics hierover in Netwerken gevonden. Ik kan dus niet anders dan constateren dat je dat niet gedaan hebt. Jammer...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.