Ik heb een probleem met iTunes: ondanks dat ik albums naar mijn library kan importeren en netjes tags kan bewerken, loopt het programma te pas en te onpas vast met als gevolg een directe reboot van mijn computer. Er is geen specifieke actie aan te wijzen waarbij dit gebeurt: de eerste de beste klik kan 'de verkeerde' zijn.
Dit probleem heb ik sinds ik iTunes opnieuw heb geïnstalleerd na het formatteren van mijn computer, hiervoor heb ik nooit last gehad van dit probleem.
Dit probleem treedt enkel bij iTunes op.
Ik gebruik Windows XP, volledig up-to-date.
Tot nu toe ondernomen acties:
- iTunes opnieuw geïnstalleerd
- Quicktime opnieuw geïnstalleerd
- Alle Apple software opnieuw geïnstalleerd
En na de ondertussen onstane paniek:
- Computer geformatteerd, daarna iTunes er weer opgezet
Hopelijk herkent iemand het probleem en kan me erbij helpen: aangezien ik mijn iPod beheer met iTunes en mijn muziek ermee orden en afspeel is het nogal een gemis...
EDIT:
Op aanraden van iemand anders heb ik iTunes vanaf mijn CD-ROM geïnstalleerd en het programma vervolgens niet geüpdatet: nu is er geen vuiltje aan de lucht en werkt alles prachtig. Het lijkt er dus op dat het probleem iets van doen heeft met de laatste versie van iTunes.
Dit probleem heb ik sinds ik iTunes opnieuw heb geïnstalleerd na het formatteren van mijn computer, hiervoor heb ik nooit last gehad van dit probleem.
Dit probleem treedt enkel bij iTunes op.
Ik gebruik Windows XP, volledig up-to-date.
Tot nu toe ondernomen acties:
- iTunes opnieuw geïnstalleerd
- Quicktime opnieuw geïnstalleerd
- Alle Apple software opnieuw geïnstalleerd
En na de ondertussen onstane paniek:
- Computer geformatteerd, daarna iTunes er weer opgezet
Hopelijk herkent iemand het probleem en kan me erbij helpen: aangezien ik mijn iPod beheer met iTunes en mijn muziek ermee orden en afspeel is het nogal een gemis...
EDIT:
Op aanraden van iemand anders heb ik iTunes vanaf mijn CD-ROM geïnstalleerd en het programma vervolgens niet geüpdatet: nu is er geen vuiltje aan de lucht en werkt alles prachtig. Het lijkt er dus op dat het probleem iets van doen heeft met de laatste versie van iTunes.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 15:00 ]