Bose In-ear Of JBL Reference 220

Pagina: 1
Acties:
  • 2.746 views sinds 30-01-2008

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik ben aan het twijfelen tussen deze twéé In-ear oordoppen
Wie kan mij de verschillen vertellen, en welke zijn het best ?

Bose In-ear
Afbeeldingslocatie: http://priority-web.jp/images/in-ear.jpg

JBL Reference 220

Afbeeldingslocatie: http://www.jbl.com/home/products/images/products/JBLREF220BLK-H.jpg

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Is hier geen centraal topic voor?
Kan hem zo even niet vinden.. iets in de trand van Welke oordopjes...

Dankje Prutz0r :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-07-2007 22:41 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:34

Nik

Eigenlijk zou je ze uit moeten kunnen proberen. Ik heb geen ervaring met de JBL, wel met de Bose dopjes, die echt geniaal lekker in je oor zitten. Tot nu toe geen ander dopje kunnen vinden die zo lekker zit (en blijft zitten). De eerste paar keer is het wennen, daarna is het heerlijk comfortabel en zijn ze niet vermoeiend om te dragen. Wat geluid, ook prima in orde. Bose zegt wel dat de bassboost niet aan hoeft, maar persoonlijk kies ik ervoor om dat wél te doen. Laatst op een AudioDream van Packard Bell gehad, waarbij de "Rock" stand (met zwaardere bass) erg lekker klinkt.

Maar ik kan ze niet vergelijken, ik ken de JBL niet, maar ben wel te spreken over de Bose dopjes. Heb ze uiteindelijk niet gekocht omdat ik 99 euro iets té vond. Die JBL zijn wel een stuk goedkoper. Ben uiteindelijk voor Sennheiser gegaan. Zie ook:

Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Ongeacht dat Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 topic is er natuurlijk nog steeds de regel dat je gewoon zelf moet gaan luisteren. Dat staat ook uitgebreid in Audio en HiFi forum policy - Het regime beschreven :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.