graag zou ik in contact komen met mensen die (wel eens) online gamen en hier secundaire (dus naast ontspanning en tijdsverdrijf) positieve bij-effecten van ondervinden:zoals: het aangaan van nieuwe (online) vriendschappen, het onderhouden van bestaande vriendschappen (sociale relaties), het beter leren omgaan met computers, verbetering ruimtelijk inzicht, rekenkundig vermogen etc.
en waarom wil je dat?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Ik vind dat ikzelf er vooruit ben op gegaan qua omgaan met PC's, voornamelijk omdat ik wou weten wat mijn PC niet kon. Van het een kwam ht ander, nu lees ik alle dagen tweakers. Anders PM je me es met wat specificere vragen.
graag! ik ben nu eigenlijk alleen nog a/h orienteren, dus die PM wordt morgenochtend; het is niet voor de viva, al snap ik de verwarring; maar viva is gewoon mijn tweede naam; het is i.d.d. wel een eerste inventariserend onderzoek voor het communicatiebureau waar ik voor werk, is dat een bezwaar?
Verwijderd
Werving is niet toegstaan op GoT, al helemaal niet voor commerciele doeleinden. Dit topic doe ik dan ook dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.