Logitech Z-5450 - stroomverbruik

Pagina: 1
Acties:

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 16:31

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Ik zit erover na te denken om de Z-5450 speakertjes van Logitech aan te gaan schaffen. Nu vroeg ik me alleen af wat het stroom verbruik in standby en in aanstand is van de subwoofer/settopboxje en de wifi surround speakers en dit is helaas nergens vindbaar lijkt het.

Die WiFi dingen zijn natuurlijk erg geinig maar als me dat 10W per uur gaat kosten per speaker gaat het in de kosten lopen natuurlijk en dat vind ik zonde.

Iemand enig idee van het stroomverbruik of meet mogelijkheden om dat te bepalen?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Verwijderd

Grapig... na die hype van 'verbruik minder stroom, dat is slecht voor het mileu' gaat opeens iedereen het doen...

Mischien is dat voor jou natuurlijk anders, maar je ziet het wel steeds vaker.

Ik denk dat je er van moet uitgaan dat hij 1 of 2 W in standby eet.

Niet veel dus.

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 16:31

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:08:
Grapig... na die hype van 'verbruik minder stroom, dat is slecht voor het mileu' gaat opeens iedereen het doen...

Mischien is dat voor jou natuurlijk anders, maar je ziet het wel steeds vaker.

Ik denk dat je er van moet uitgaan dat hij 1 of 2 W in standby eet.

Niet veel dus.
Nou, slecht voor het milieu, ik zie de energie zuinig leven meer als een hobby dan als een bijdrage aan een beter milieu... :) En het is nog eens goed voor je energie rekening ook.

Bij apparaten die vaak en lang aanstaan, speelt energie gebruik gewoon een rol en in mijn ervaring wordt dat bij computer randapparatuur nog al eens vergeten. CPU's en moederborden beginnen al de goede kant op te gaan, nu de rest van de spullen nog!

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:04

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:08:
Denk eerder dat mensen een lagere stroom rekening willen zien O-)

< dit stukje webruimte is te huur >

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:32
Ben je er al achter? Ben ook benieuwd :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso