Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.553 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:35
Ik vind de PS3 nog steeds duur.
Ik moet ook nog kijken voor een HD tv.

Ik ben wel met de mensen eens dat de XBOX slechte hardware heeft.
Krassen op de DVD en teveel lawaai.
En je moet een harde schijf kopen.
En de xbox is duur als je online wilt.

En ik verwacht ook problemen met de Elite

PS3 loopt niet zo goed op dit moment wat je leest.
Maar dat komt wel goed als er meer games komen.

Maar ik wacht er nog mee.
Tot dat deze goedekoper is.

Eerst maar is sparen voor een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Evertt schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:46:
Ik vind de PS3 nog steeds duur.
Ik moet ook nog kijken voor een HD tv.
Jouw geld, sommige zoals mij kochten de PS3 toen hij uitkwam en weet je..ik heb geen HD televisie! Dus ik zit vast aan PAL kwaliteit ( behalve als ik de tijd neem om mijn computer monitor te gebruiken natuurlijk ), en toch...de aansturen, het menu, de geluids en beeld kwaliteit en gewoon de stilte. Heerlijk!

Je betaalt premium maar je krijgt kwaliteit..en over 3-4 jaar..een Full HDTV, met Ultra Black en Full RGB!

[/quote]
Ik ben wel met de mensen eens dat de XBOX slechte hardware heeft.
Krassen op de DVD en teveel lawaai.
En je moet een harde schijf kopen.
En de xbox is duur als je online wilt.

En ik verwacht ook problemen met de Elite
[/quote]

Tja wat zal ik zeggen...zal maar niets zeggen. De Elite zelf is nog grotendeels gebaseerd op de oude revisies...joygasm!
PS3 loopt niet zo goed op dit moment wat je leest.
Maar dat komt wel goed als er meer games komen.
Tja stoomtrein he, heb vertrouwen de games en content komt er echt wel..zelfs al moet je misschien nog wel een jaartje wachten..sommige games zoals Tekken 6 zien er godsgruwelijk mooi uit!
Maar ik wacht er nog mee.
Tot dat deze goedekoper is.

Eerst maar is sparen voor een auto.
Yup, veel plezier met je auto :*) , val niet in het gat van de te hoge lening!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

swopdark schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:39:
[...]

Gisteren zag ik deze beauty staan bij de MM voor "slechts" €3999,- euri

[afbeelding]

Pioneer PDP-508XD HD Ready scherm met 1366x768 pixels. holy sjit wat een beeld!
Mooi apparaat met een prima contrast ratio en grote afmeting, maar toch voor mijn gevoel wel erg prijzig voor een hd-ready scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Voor die prijs heb je twee FullHD schermen van Sony :|

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Mag je mij vertellen waar je voor 2000 een 50" "Full-HD" van Sony vind. ;)

Maar als ik dan zo veel geld zou uitgeven dan spaarde ik nog even door, want voor 1500 euro meer heb je deze jongen: JVC DLA-HD1

[ Voor 59% gewijzigd door yzf1kr op 12-08-2007 09:00 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

yzf1kr schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 08:49:
Mag je mij vertellen waar je voor 2000 een 50" "Full-HD" van Sony vind. ;)

Maar als ik dan zo veel geld zou uitgeven dan spaarde ik nog even door, want voor 1500 euro meer heb je deze jongen: JVC DLA-HD1
Lijkt mij echt prachtig zo'n projector, wel een bak geld natuurlijk en daar komt dan ook nog een projectie scherm bij. Ik vraag mij alleen af hoe je zoiets in je woonkamer monteert, ik heb dan al iets van 10 meter hdmi kabel nodig en je moet ook electriciteit op een nette manier naar je plafond geleiden (als de projector daar hangt).

Maar stel je voor op 1080p in zo'n groot formaat GT5 spelen ofzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207748

DCFreak schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

Lijkt mij echt prachtig zo'n projector, wel een bak geld natuurlijk en daar komt dan ook nog een projectie scherm bij. Ik vraag mij alleen af hoe je zoiets in je woonkamer monteert, ik heb dan al iets van 10 meter hdmi kabel nodig en je moet ook electriciteit op een nette manier naar je plafond geleiden (als de projector daar hangt).

Maar stel je voor op 1080p in zo'n groot formaat GT5 spelen ofzo _/-\o_
Zelf heb ik ook de PS3 aan een beamer hangen. Ik kan je vertellen dat de HDMI kabel niet verder dan de 5 meter gaat.

Bij 6 a 7 meter heb je geen signaal meer en je moet flink in de buidel tasten wil je een 10 meter kabel halen. 5 meter is al zo'n €50. 10 meter kabels zijn zeldzaam en vaak erg duur.

Een components kabel komt veel verder en is ook 1080p maar daar kun je in de toekomst problemen mee krijgen wanneer films perse HDCP willen hebben om af te spelen.

Zelf heb ik het opgelost door dan maar de Playstation 3 te verplaatsen en een optische kabel naar mijn versterker te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 08:58
Kanus, mijn PS3 hangt nochtans aan projector met 15m lange HDMI kabel hoor. HDMI is nogal gevoelig, je hebt én goeie kabel nodig én signaal moet sterk genoeg doorgestuurd worden, maar op mijn PS3 heb ik geen problemen ondervonden naar mijn Optoma HD70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:03

Spotmatic

Ken sent me

lapino schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:14:
Kanus, mijn PS3 hangt nochtans aan projector met 15m lange HDMI kabel hoor. HDMI is nogal gevoelig, je hebt én goeie kabel nodig én signaal moet sterk genoeg doorgestuurd worden, maar op mijn PS3 heb ik geen problemen ondervonden naar mijn Optoma HD70.
Dat hangt van de resolutie (dus gebruikte bandbreedte over de kabel) af. Het kan best zijn dat 720p nog wel werkt, maar 1080p niet meer.

Wat het ophangen van een beamer betreft: je kunt heel gemakkelijk grote kabelgoten kopen. Het idee klinkt misschien niet zo mooi, maar als die kabelgoten er eenmaal hangen zie je ze praktisch niet meer (zeker niet als je plafond wit is). Wat mij betreft kan er niets op tegen grootbeeldgaming...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207748

lapino schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:14:
Is het dan ook 1080P?

En waar heb je die 15 meter HDMI kabel vandaan als ik vragen mag ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
www.cinedream.be, kabel heeft me wel een 150€ gekost of zo
zowel 720p als 1080p werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Omg! 150 euro voor een rotkabel? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 12:17
swopdark schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:39:
[...]
Inmiddels is ook het eerste Pioneer Full HD Plasma scherm gearriveerd, de PDP-5000EX
[afbeelding]
maar met een contrast ratio van 3000:1 is het voordeel van plasma weg.
Dit scherm is inmiddels al meer dan een jaar oud :X September komen de nieuwe 1080p plasma's van van pioneeer met de nieuwe technologie maarja die gaan wel heel wat centjes kosten maar ze zijn vast om te :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

PcManiaxx schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 13:28:
Omg! 150 euro voor een rotkabel? :X
Als je 5500€ aan een projector uitgeeft maakt die 150€ ook niet veel meer uit :|

Het alternatief zou zijn om een 2e PS3 te kopen en deze ook aan het plafond te hangen (naast de projector) en dan een beetje in de buurt van een centraal doos voor de electriciteit. Daarnaast kan ik nog een stopcontact opofferen en via die leiding een netwerk kabel en audio kabels trekken, op die manier zijn goten ook niet nodig. Het is wel een dure oplossing ben ik bang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Niet overdrijven hé, mijn projector heeft me bij aankoop een 1.300€ gekost, scherm (kwaliteit zéér hoogstaand Beamax, electrisch uitrolbaar) kostte ook zoiets, kabels en volledige inbouw (die ik 90% zelf heb gedaan) was ook nog een 500€, voor een 3.000€ was ik rond.

Toch efkes 'stoefen' met mijn setup : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51272.0 . Op dit forum kan je hele progressie zien van begin opstelling tot volledige afwerking huiskamer met nieuwe meubels ed. Enige wat nog moet gebeuren is de stands vinden van mijn Sony speakers, want die heb ik niet meer en zijn héél moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Heeft iemand hier ervaring met het spelen van een 720p game op een Full HD (1080p) scherm?

Een paar vragen die ik heb met betrekking op die vraag:

Als je PS3 instellingen zo staan dat je 1080p video output wil, wat gebeurd er dan als je een 720p game speelt? (scaled de PS3 het zooitje naar 1080p, of moet de TV dat doen?)

Ziet een gescaled game van 720p naar 1080p er nog goed uit, en hoe goed in verhouding tot een native 720p (HD-Ready) scherm? Zijn kleine letters e.d. nog leesbaar of wordt het blurry?

Weet iemand of er verschil in framerate zit als je een game op 720p of 1080p speelt?

Ik heb besloten toch nog even te wachten met de aankoop van een 32" HD-Ready scherm, omdat een groter scherm eigenlijk wel mooier is voor films. Als het een 40" wordt, dan wil ik eigenlijk voor een Full HD scherm gaan, maar ik heb geen idee hoe de PS3 zich gedraagt in bovenstaande situaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
lapino schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:13:
Niet overdrijven hé, mijn projector heeft me bij aankoop een 1.300€ gekost, scherm (kwaliteit zéér hoogstaand Beamax, electrisch uitrolbaar) kostte ook zoiets, kabels en volledige inbouw (die ik 90% zelf heb gedaan) was ook nog een 500€, voor een 3.000€ was ik rond.

Toch efkes 'stoefen' met mijn setup : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51272.0 . Op dit forum kan je hele progressie zien van begin opstelling tot volledige afwerking huiskamer met nieuwe meubels ed. Enige wat nog moet gebeuren is de stands vinden van mijn Sony speakers, want die heb ik niet meer en zijn héél moeilijk te vinden.
Mooie plasma. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Anoniem: 54100 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:41:Als je PS3 instellingen zo staan dat je 1080p video output wil, wat gebeurd er dan als je een 720p game speelt? (scaled de PS3 het zooitje naar 1080p, of moet de TV dat doen?)
In tegenstelling tot de 360 zal de PS3 720p games niet scalen naar 1080p, maar ze effectief in hun native resolutie spelen. Je tv zal dan terugschakelen naar 720p en zo game tonen. Als je weet dat het merendeel van PS3 games 720p zijn, ben je met een fullHD voor GAMES eigenlijk op dit moment niet zoveel. Voor BluRay is het wel FullHD natuurlijk, maar wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat je verschil tussen FullHD en HDReady op redelijke afstand (2,5m) absoluut niet ziet tenzij scherm +150cm is.

Mijn projector is bijvoorbeeld 720p en op zo'n grootte (3 meter diagonaal) zal verschil tussen 720p en 1080p wel zichtbaar zijn, maar moet toch nog eerste persoon tegenkomen die niet onder de indruk is van BluRay en HD games op mijn projector aan 720p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:49
Zeer mooi! Alleen zonde van de cheapo speakers hoor ;).
BTW, blijkbaar heb je ook last van het 'alles in Frans' XBox Dashboard probleem...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

lapino schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

In tegenstelling tot de 360 zal de PS3 720p games niet scalen naar 1080p, maar ze effectief in hun native resolutie spelen. Je tv zal dan terugschakelen naar 720p en zo game tonen.
Hoe bedoel je "terug schakelen"? Wordt maar de helft van het scherm benut, of zal de TV het signaal upscalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dat de tv terug schakelt naar de resolutie van de game. Dus een 720p speel je op een 720p resolutie en een 1080p speel je op een 1080p resolutie.

Ik heb 't zelf niet getest, maar het zal wel kloppen wat ie zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGdiArgos
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 13:39
Anoniem: 54100 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:50:
[...]

Hoe bedoel je "terug schakelen"? Wordt maar de helft van het scherm benut, of zal de TV het signaal upscalen?
Ja de tv zal de 720p fullscreen weergeven op de volledige schermresolutie van je lcd-tv (dus 1920x1080p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Twixie schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Zeer mooi! Alleen zonde van de cheapo speakers hoor ;).
BTW, blijkbaar heb je ook last van het 'alles in Frans' XBox Dashboard probleem...?
Je zou nog verschieten hoeveel deze speakers hebben gekost. Dit is de absolute topreeks van de Pascal-speakers van Sony. Zijn deze : http://www.sony.nl/view/S...Main&category=HFC+Speaker
Prijs zit in NL nog altijd rond de 700€ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Wie heeft eigenlijk die test gedaan betreffende het wel/niet kunnen zien van het verschil tussen 720p en 1080p op afstand X....

Ik heb namelijk zelf een test gedaan , en ik zie wel degelijk verschil !
Duidelijk zelfs. Pas na een meter of 3/4 zie ik het verschil met moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Dat zeg ik ook net, op een degelijke afstand zie je dat verschil niet. Als je natuurlijk met je neus op een 46" televisie gaat zitten kijken, ga je het wél zien, maar sowieso is de aan te raden afstand van een 40" minstens 3m, en op die afstand zie je het absoluut NIET.

Let wel, ik zeg nergens dat FullHD niet de moeite is hé, moest ik het geld hebben, er hing hier direct een FullHD projector, maar op dit moment is het toch niet te onderschatten prijsverschil tussen FullHD en 720p in projectorland niet te verantwoorden.

Bij televisies is dat iets anders, alhoewel ik toch nog altijd liever plasma beelden zie dan LCD. Maar da's weer persoonlijk natuurlijk.

[ Voor 42% gewijzigd door lapino op 12-08-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ik ging zelf uit van een 1080p projector en helaas is het prijsverschil behoorlijk met 720p projectors.
Recent had ik de reviews gelezen van deze twee:

Epson EMP-TW1000 LCD Projector
JVC DLA-HD1 Projector

Overigens had ik geen idee dat die automatische oprol schermen zo duur zijn, heeft dat ook iets met die gain waarde van 1,5 te maken?
Bedankt voor de link naar je zelfbouw project, erg mooi gedaan allemaal :)
Ik wilde alleen nog weten hoe je die hdmi connector hebt weten te solderen, zijn er soldeerbare connectoren te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Oprolschermen zijn inderdaad vrij duur, maar dat is deels omdat het electrisch is (manuele zijn PAK goedkoper), deels omdat het die gain waarde heeft. Met een scherm van 500€ kan je doorgaans ook al héél knap beeld zien hoor.

HDMI connector is niet gesoldeerd maar is via kabelgoot op plafond/muur naar versterker geleid. In onze nieuwbouw had ik wachtbuizen voorzien maar zo stom geweest om die nét te smal te maken om er een HDMI door te krijgen. Component, stroom en s-video zijn wel via die buisjes geleid, maar HDMI jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 18:56

CSB

:D

mensen kunnen we het hebben over de PS3 ervaringen en niet welk projectortje we hebben gekocht? Beetje ontopic blijven please.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

CSB schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:55:
mensen kunnen we het hebben over de PS3 ervaringen en niet welk projectortje we hebben gekocht? Beetje ontopic blijven please.
Doe niet zo moeilijk. Maak dan zelf een PS3 related antwoord in plaats van zo'n zinloze kreet als dit te posten. Zowel beeld en geluid zijn van belang voor de speelervaring. HD hoort gewoon bij het next gen gamen en dus bij de PS3. Een aantal posts hierover in deze topic doen niemand kwaad.

Of mogen we het alleen maar hebben over de vette games die recent zijn uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
harlekein schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 07:27:
[...]

Doe niet zo moeilijk. Maak dan zelf een PS3 related antwoord in plaats van zo'n zinloze kreet als dit te posten. Zowel beeld en geluid zijn van belang voor de speelervaring. HD hoort gewoon bij het next gen gamen en dus bij de PS3. Een aantal posts hierover in deze topic doen niemand kwaad.

Of mogen we het alleen maar hebben over de vette games die recent zijn uitgekomen?
Nee, maar je moet ook weer niet het gevoel krijgen in een LCD/Plasma/Beamer topic te zijn beland. (heb er gister net zo'n 10,000 doorgelezen zeg, mn ogen bloeden nog)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Als ik een film afspeel op mijn ps3, zowel Blueray of een gewone dvd dan heb ik een extra smal beeld met boven en onder hele brede zwarte balken. Speel ik de zelfde film op een gewone DVD speler af dan heb ik een veel breder beeld. Ik heb het idee dat het aan de instelling van mijn ps3 ligt maar ik heb geen idee hoe ik het kan veranderen. Ik heb overigens een 82 cm LCD scherm, geen HD en geen HD ready. De PS3 is met een scart kabel aangesloten op mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Je hebt aangegeven in de settings dat je een 16:9 tv hebt? Ik heb nog geen DVD afgespeeld met mijn PS3, zal het straks eens proberen.

En een 82com LCD die niet HD ready is? Je zal wel balen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 18:56

CSB

:D

EfBe schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:27:
[...]

Nee, maar je moet ook weer niet het gevoel krijgen in een LCD/Plasma/Beamer topic te zijn beland. (heb er gister net zo'n 10,000 doorgelezen zeg, mn ogen bloeden nog)
Inderdaad.
Het zal me jeuken dat iemand bijvoorbeeld een beamer heeft van het merk zus en kabels van het merk zo, met daarbij nog 3 foto's en waar men het gekocht heeft. Dat heeft NIETS met de PS3 te maken. Ik ben het wel van mening dat beamers en projectors genoemd mogen worden en de ervaringen i.c.m. de PS3.
En al dat tegen elkaar opgepats is gewoon zeer storend... De topictitle is niet voor niets Het Playstation Ervaringen Topic. Anders heette het wel "Hoe heb jij je PS3 aangesloten" topic ofzo.

Heeft iemand trouwens het spel Blazing Angels? Ik ben benieuwd hoe de multiplayer van dat spel is. Ik lees veel reviews op bv. gamespot dat het een matig spel is.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

CSB schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Inderdaad.
Het zal me jeuken dat iemand bijvoorbeeld een beamer heeft van het merk zus en kabels van het merk zo, met daarbij nog 3 foto's en waar men het gekocht heeft. Dat heeft NIETS met de PS3 te maken. Ik ben het wel van mening dat beamers en projectors genoemd mogen worden en de ervaringen i.c.m. de PS3.
En al dat tegen elkaar opgepats is gewoon zeer storend... De topictitle is niet voor niets Het Playstation Ervaringen Topic. Anders heette het wel "Hoe heb jij je PS3 aangesloten" topic ofzo.
Het is niets anders dan in het 360 topic, helaas.
Heeft iemand trouwens het spel Blazing Angels? Ik ben benieuwd hoe de multiplayer van dat spel is. Ik lees veel reviews op bv. gamespot dat het een matig spel is.
Snel vergeten die titel. Ik heb er heel erg naar uitgekeken, en toen ik hem in mijn handen had, viel hij echt tegen.

Volgens mij zijn ze bezig met een nieuw deel, ik zou daar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan er geen apart topic voor aangemaakt worden dan? Zo hebben ze het op fokforum opgelost. Ik vind het ook irritant, helemaal dat gelul over 65nm processoren :O

Over Blazing Angels: Vond er op de XBOX360 niets aan.... Ik wacht zelf op GR:AW2 en Heavenly Sword.

Weet alleen niet of ik ze beide koop, wil ook over een paar weken een HD tv kopen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 13-08-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:40
Grappig detail:

Zat gister een Heroes aflevering te kijken, DVD 5 van sesoen 1 en in een van die episodes is een hoofdrolspeelster met de PS3 aan het spelen met r zoontje. Zag ik toch even 20 seconden ingame materiaal van Heavenly Sword voorbijkomen. Zsg er leuk uit :D

en mooie reclame voor Sony uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

cojones81 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:31:
Grappig detail:

Zat gister een Heroes aflevering te kijken, DVD 5 van sesoen 1 en in een van die episodes is een hoofdrolspeelster met de PS3 aan het spelen met r zoontje. Zag ik toch even 20 seconden ingame materiaal van Heavenly Sword voorbijkomen. Zsg er leuk uit :D

als je goed oplet in series en films dan zijn de consoles waar de acteurs vaak op spelen...Playstation 2's...moet je maar goed kijken naar de controller :)

En ja als een topic alleen gaat over bekabelling...sigh :!
Het multi-console Oblivion topic is ook aardig naar de hell omdat 99% ervan over Mod's en Modloaders gaat. Heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Volgens mij ligt het aan je interpretatie van wat "het playstation3 ervaringen topic" betekent. Of ik nu op SDTV met composiet speel of op een 1080p projector met hdmi draagt wel degelijk bij aan hoe ik de ps3 ervaar. Vanuit dat oogpunt is het logisch dat men in het ps3 ervaringen topic post over hoe en op welke manier men de ps3 ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 130184 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:21:
Volgens mij ligt het aan je interpretatie van wat "het playstation3 ervaringen topic" betekent. Of ik nu op SDTV met composiet speel of op een 1080p projector met hdmi draagt wel degelijk bij aan hoe ik de ps3 ervaar. Vanuit dat oogpunt is het logisch dat men in het ps3 ervaringen topic post over hoe en op welke manier men de ps3 ervaart.
Dat is waar maar het is maar de vraag of een heibach C47 TCZ Extreme kabel die beter zou zijn dan de heibach C47 TCZ Premium nou echt veel toevoegt..soms wordt het een klein beetje te specifiek geneuzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Grappig detail:

Ja, vond ik ook geinig. Alleen dat zoontje zegt dat ze zo goed speelt terwijl het gewoon een heel bekende trailer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 130184 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:21:
Klopt, maar elle lange discussies over welke merk X van het type Y dragen niet bij Het Playstation 3 ervaringen topic. Ik verwijs je daarvoor graag naar het AV- subforum hier op GoT. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:36

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 50624 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:48:
Kan er geen apart topic voor aangemaakt worden dan? Zo hebben ze het op fokforum opgelost. Ik vind het ook irritant, helemaal dat gelul over 65nm processoren :O
Misschien zit je dan op het verkeerde forum? :?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
vette serie trouwens holy sjit! en om toch de PS3 en Heroes te combineren heb ik hier een PS3 wallpaper van een van mijn favo (lees: lekker ding) characters gevonden:
linkje

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:56

S2S

swopdark schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

vette serie trouwens holy sjit! en om toch de PS3 en Heroes te combineren heb ik hier een PS3 wallpaper van een van mijn favo (lees: lekker ding) characters gevonden:
linkje
Zij is erg lekker ja. O+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Grappig detail:

Zat gister een Heroes aflevering te kijken, DVD 5 van sesoen 1 en in een van die episodes is een hoofdrolspeelster met de PS3 aan het spelen met r zoontje.
Die dvd's zijn nog niet eens uit dus die heb je van het net geplukt. Ga je dat dadelijk ook doen met je PS3 games. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 08:41
Gelukkig mag het allemaal in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wel vermoeiend, dat gezeur van die ubizuig prutsers dat splintercell niet op de PS3 kan worden uitgebracht want... die kan niet dat soort moeilijke AI aan...

Nee, UBISoft prutser, JIJ kunt niet zo goed programmeren, dat is wat anders. Zelfs mn oude Amiga 500 kan hele slimme AI aan, maar je moet het er eerst instoppen... :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

et36s schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:30:
[...]

Die dvd's zijn nog niet eens uit dus die heb je van het net geplukt. Ga je dat dadelijk ook doen met je PS3 games. :(
Als je moet gaan wachten tot sommige series uit Amerika hier op dvd verschijnen 8)7 . Ik heb zelf ook vanaf de eerste aflevering van Heroes ze allemaal gedownload, ik heb echter nu ook de dvd box gepre-ordered O+ . Voor 44,99 bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

@EfBe: Helemaal gelijk, ze kunnen er zelf gewoon niets van. Net als toen met gears of war dat ze (cliffy b als ik me niet vergis) zeiden dat ie niet op de ps3 kan draaien. Compleet onzin aangezien al ver voor gears of war bekend was dat games gebaseerd op de unreal3 engine op de ps3 zouden verschijnen. Zoals UT3 wat binnenkort uitkomt, die gaat nog een stapje verder dan gears of war.

Of bedoelde hij dat de ps3 het xbox360-schijfje van gears of war niet zou herkennen...
et36s schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:30:Die dvd's zijn nog niet eens uit dus die heb je van het net geplukt. Ga je dat dadelijk ook doen met je PS3 games. :(
Ik kan ze ook van de tv opnemen met de dvd-recorder. Weinig verschil met het downloaden van de serie. En je ps3 ombouwen om gedownloade games te kunnen spelen, tsja...

-Het duurt zowiezo nog wel ff voordat het daadwerkelijk mogelijk is
-Je hebt er een blu-ray brander en dure blu-ray schijfjes voor nodig
-Een snelle i-net verbinding is noodzakelijk om die enorme games te downloaden
-Je moet je ps3 ombouwen, wat ook betekent dat ie véél sneller slijt
-En dan heb je ook nog die firmware updates die je dwars zitten (zie ook de 360 en de wii)
-Het hele online gebeuren kan je zowiezo wel vergeten

Ik was het al niet van plan, maar het is niet eens rendabel wanneer het al mogelijk is.

Wie behoort er trouwens tot de 60% die niet eens weet dat de ps3 een blu-ray speler bezit? :P Zou het echt zo zijn of was dat onderzoek zo krom 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Reemster op 13-08-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
EfBe schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:50:
Wel vermoeiend, dat gezeur van die ubizuig prutsers dat splintercell niet op de PS3 kan worden uitgebracht want... die kan niet dat soort moeilijke AI aan...

Nee, UBISoft prutser, JIJ kunt niet zo goed programmeren, dat is wat anders. Zelfs mn oude Amiga 500 kan hele slimme AI aan, maar je moet het er eerst instoppen... :/
Met een zakje geld laat mensen rare uitspraken doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 13-08-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14

Ubisoft heeft vlak naar het bekent maken van de nieuwe splintercell game bekent gemaakt dat de game wel degelijk op de ps3 kan. Alleen willen ze zich specifiek richten op 1 console om zo het maximale eruit te halen. En aangezien SC zijn roots bij xbox ligt hebben ze daar voor gekozen.

maar wie heeft splintercell nodig als wij het superieure Metal Gear Solid krijgen? _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach ja de Core die folding@home kan, physics berekenen etc..is gewoon te "zwak" voor AI.

Oftewel ze zijn te lui om voor de Core te programmeren! Het is namelijk makkelijker voor ze om voor 3 PPC's te programmeren dan voor 1 PPC + 6 Cell Core's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb toch het idee dat bij elke game die voor zowel de 360 als de PS3 uit komt we niet het potentieel uit de PS3 halen. Op gamespot stond een screenshot vergelijking tussen de 360 en PS3 en de 360 zag bijna er elke keer beter uit. Waarom? Omdat het allemaal ports zijn van 360 naar PS3. We beginnen nu de PS3 exclusives te zien en die zullen het werkelijke verschil aantonen.

Hopelijk gaat het toch eens omgedraaid worden. Ontwikkelen voor de PS3 en dan porten naar de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

swampy schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:40:
Oftewel ze zijn te lui om voor de Core te programmeren! Het is namelijk makkelijker voor ze om voor 3 PPC's te programmeren dan voor 1 PPC + 6 Cell Core's
Het is een beetje te makkelijk om dat te roepen. Softwareontwikkeling is niet zoiets als even wat blokjes lego aan elkaar zetten en voila: een spel. Ten eerste is het een uitdaging om performance optimaal te krijgen met goeie algoritmen en ten tweede moeten de tools voor een platform goed zijn. Dat eerste vergt ervaring en dus tijd. Dat tweede eigenlijk ook, want de tools voor de PS3 zijn nogal buggy heb ik begrepen. Het zal allemaal wel beter worden maar het is niet dat je een game 'even' voor een ander platform maakt. Bovendien is een spel dat een specifieke opbouw voor de PS3 heeft misschien nog wel lastiger naar de XBOX360 te porten dan andersom. Die laatste is generieker van aard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Volgens http://www.ps3attitude.co...rtia-tomorrow-via-ps.html krijgen we vandaag de Fatal Inertia demo op de Store. Ben benieuwd, alleen vandaag?

Deze is ook leuk: betrouwbaarheids onderzoek van de PS3:
http://www.ps3vault.com/how-to-kill-a-ps3-console-1975

[ Voor 25% gewijzigd door Arx op 14-08-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 13:03

TDB

:) Grappig gedaan. Zoals ook al op de site staat bij het commentaar: dit zou ook moeten worden getest op een X360 en een wii.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
Vandaag bij Ibood: een HDMI kabel 1.8m gold plated voor € 9,95 :

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 08:25
Ik heb nog geen PS3, voornaamste reden is dat er niet genoeg games op zijn naar mijn smaak.
Tot nu toe enige game voor dit jaar is Heavenly Sword. Damn ziet er vet uit allemaal.

www.heavenlysword.nl man... woi die filmpjes en wallpapers.. Té vet!

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
OMFG TOM, masterlijke site dude,
thnx for the tip!!!

ik ben eigenaar van een 360 maar die game is toch wel het toppunt van de PS3 op dit moment moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Exirion schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:28:
[...]

Het is een beetje te makkelijk om dat te roepen. Softwareontwikkeling is niet zoiets als even wat blokjes lego aan elkaar zetten en voila: een spel. Ten eerste is het een uitdaging om performance optimaal te krijgen met goeie algoritmen en ten tweede moeten de tools voor een platform goed zijn. Dat eerste vergt ervaring en dus tijd. Dat tweede eigenlijk ook, want de tools voor de PS3 zijn nogal buggy heb ik begrepen. Het zal allemaal wel beter worden maar het is niet dat je een game 'even' voor een ander platform maakt. Bovendien is een spel dat een specifieke opbouw voor de PS3 heeft misschien nog wel lastiger naar de XBOX360 te porten dan andersom. Die laatste is generieker van aard.
Je hebt daar gelijk in maar je kan niet zomaar zeggen dat de PS3 iets niet aankan. Dat het moeilijker is.. okay! De Ontwikkelings tools zijn blijkbaar nog niet optimaal, en helaas krijgen we steeds maar xbox360 ports :!

De PS3 exclusiefs werken perfect..alleen porten gaat niet makkelijk en we krijgen daar de troep van!

Nu kan het misschien nog maar hoelang voordat game studios moeten gaan kiezen tussen OF de PS3 wel goed benutten of gewoon er geen game voor uitbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htheman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03-2018
Voor de Tekken fans, Tekken 5: DR Online is nu te downloaden via de Japanse of Hong Kongse PSstore!

Midden augustus zal ie beschikbaar zijn voor Amerika en eind zomer ook voor Europa.

Online mode werkt perfect! Je krijgt nu veel tegenstanders uit Japan ed. dus je hebt helaas een kleine delay. Maar soms kom je (gelukkig) ook tegenstanders uit Europa tegen en dan begint het pas leuk te worden ;)

Ik neem aan dat iedereen een account kan aanmaken hier. Het betalen word wat lastiger, omdat de HK PSstore alleen maar credit cards accepteert van HK zelf. Maak een virtuele creditcard aan (www.wirecard.com) en stort hier geld op je MasterCard (€1,- per transactie). Ga naar de HK PSstore en download de Engelse versie van Tekken Online. Voer je virtuele CC-nummer in en google een geldige HK adres. Voer deze in wanneer nodig is.

Voor zover ik het weet, is dit een legale (en veilige) manier om Tekken 5 DR: Online te downloaden voor de mensen die echt niet kunnen wachten.

Als dit al een keer eerder is langsgekomen, mijn excuses ;)

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/1779/composite20070814125343lc2.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/4412/composite20070814125607ge7.th.png

[ Voor 13% gewijzigd door htheman op 14-08-2007 12:56 ]

gsorzZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

MarkieNL schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:33:
Vandaag bij Ibood: een HDMI kabel 1.8m gold plated voor € 9,95 :

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Zou het bij een digitale verbinding echt uitmaken of het een standaard of gouden connector is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 10300 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Zou het bij een digitale verbinding echt uitmaken of het een standaard of gouden connector is? ;)
Goud heeft iets te maken met niet kunnen roesten. Het voegt schijnbaar weinig toe aan kwaliteit voor de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Goud word gebruikt omdat het vrijwel geen weerstand heeft, en super geleid.
Zo zou er minder signaal verlies moeten optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 31-05 01:26

MikeVM

- Baloo -

kan je de PS3 als media-center gebruiken

je hangt er een USBHD van 500gig aan, en kopieert vanuit je pc films naar de hd,
is dit mogelijk, en speelt de ps3 alle divxjes...???

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
MikeVM schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:21:

je hangt er een USBHD van 500gig aan, en kopieert vanuit je pc films naar de hd,
Ja, ja, nee. Je moet ze converteren naar MP4. Dit is de legale zusje van divx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
coretx schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:18:
Goud word gebruikt omdat het vrijwel geen weerstand heeft, en super geleid.
Zo zou er minder signaal verlies moeten optreden.
Volgens mij niet. Misschien dat ze hier erover wat meer weten: Elektronica :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

duurt dit converteren lang, een uurtje of langer?

en is de kwaliteit achteraf goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Wiki over goud
Gold is a good conductor of heat and electricity, and is not affected by air and most reagents. Heat, moisture, oxygen, and most corrosive agents have very little chemical effect on gold, making it well-suited for use in coins and jewelry; conversely, halogens will chemically alter gold, and aqua regia dissolves it by virtue of the elemental chlorine generated by this acid mixture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Anoniem: 50624 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:04:
Nee, niet meer. Dat was alleen tijdens de launch.

Echter, 2 games en een extra controler is wel een stuk beter dan een blu-ray film ;)

Ik heb zelf net een PS3 starter-pack gekocht, weet iemand of de 1.9 versie WPA2 ondersteunt? Anders moet ik alle comps hier opnieuw instellen.
Ik heb 3 dagen geleden nog Casino Royale binnengekregen op Blu-Ray omdat ik mijn PS3 geregistreerd heb. Deze heb ik ongeveer 2,5 week nu (PS3 dus).
Voor zover ik weet krijg je hem dus wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ankhie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Ik heb 3 dagen geleden nog Casino Royale binnengekregen op Blu-Ray omdat ik mijn PS3 geregistreerd heb. Deze heb ik ongeveer 2,5 week nu (PS3 dus).
Ok, dat zou mooi zijn :)

Ik heb hem gisteren regegistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:49
coretx schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:05:
Wie heeft eigenlijk die test gedaan betreffende het wel/niet kunnen zien van het verschil tussen 720p en 1080p op afstand X....
Ik heb na lang wikken en wegen net een nieuwe HD-Ready plasma gekocht, 42". Op 3m zie ik zeker nog verschil met een FullHD, maar dan alleen bij animatie (dus wellicht ook bij games) en aftitelingen/ondertitels.
Omgekeerd kan een FullHD veel minder goed overweg met gewone PAL-resolutie, zoals bvb DVDs. Daar is het beeld bij een HD-Ready veel beter.
Voor details: zie het Panasonic topic in het videocomponenten forum.

Ben wel eens benieuwd hoe een DVD er op een FullHD uitziet als hij door de PS3 naar 1080p geupscaled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
Anoniem: 10300 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:49:
[...]

Nee, ik geef alleen aan dat er zon goedkope HDMI kabel (alleen vandaag) in de aanbieding is bij IBOOD! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:35

Sandyman538

SandstorM [148839]

Arx schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Ja, ja, nee. Je moet ze converteren naar MP4. Dit is de legale zusje van divx.
Met tversity kun je ze gewoon rechstreeks streamen vanaf je pc richting je ps3 en dat dan meteen tevoorschijn toveren op je tv!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:18
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:09:
[...]

Met tversity kun je ze gewoon rechstreeks streamen vanaf je pc richting je ps3 en dat dan meteen tevoorschijn toveren op je tv!
In brakke mpeg2 kwaliteit, dan toch een stuk liever MP4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
SiErRa schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

In brakke mpeg2 kwaliteit, dan toch een stuk liever MP4
MP4 (AVC) kan je ook direct streamen (zonder transcoding) van je PC.
Het meeste nieuwe HD spul komt toch in x264 formaat uit, en voor MKV zijn er leuke transcoders ;)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

ankhie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Ik zal hem ook maar eens reggen dan, sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van de PS3 O+

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 13:57
Paxlie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:17:
[...]

Ik zal hem ook maar eens reggen dan, sinds afgelopen vrijdag de trotse eigenaar van de PS3 O+
bedoel je met registreren het aanmaken/aanmelden van een account op de playstation network/playstation store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Laatst online: 24-05 13:57

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Vorige week kwam ID-software met de presentatie van Rage waarin Carmack ook vertelde over de simultane ontwikkeling van het spel voor PC en consoles.

De volgorde is: eerst testen op PC dan XBox en dan PS3, omdat de PS3 toch duidelijk meer beperkingen opwerpt dan de Xbox. Niet zozeer vanwege het verschil in gebruikte CPU, maar vooral door het verschil in geheugen. De Xbox heeft 512 MB shared (minus ongeveer 60-70 MB voor het besturingssysteem) De PS3 heeft ook 512 MB totaal, maar dan 2x 256 MB max. dus iets minder flexibel en daar gaat van het systeemgeheugen nog ongeveer 90 MB af voor het PS3 besturingssysteem. Dus nog los van de ontwikkeltools (waarbij Sony al heeft toegegeven niet op het niveau van Microsoft te zitten) is er vaak ook gewoon minder geheugen om vrij mee te werken.

Gelukkig is Sony dermate groot dat dit uiteindelijk niet zal betekenen dat de PS3 geen succes wordt, maar het geeft wel inzicht in de vraag waarom multiplatform games er vaak (iets) minder goed uitzien op de PS3 dan op de XBox en waarom veel ontwikkelaars toch de Xbox prefereren boven de PS3.

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:17
Even een klein vraagje, ik heb een PS3 voorzien van de laatste nieuwe 1.90 firmware en kan dus de mediaserver optie gebruiken. Het probleem is echter het volgende: wanneer ik deze functie aanzet valt mijn internet steeds weg. Allemaal onze computers, voorzien van vista of xp, hebben het delen van media files afstaan en hangen samen met de ps3 vast aan een linksys wrt54g.

Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Twixie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

Ik heb na lang wikken en wegen net een nieuwe HD-Ready plasma gekocht, 42". Op 3m zie ik zeker nog verschil met een FullHD, maar dan alleen bij animatie (dus wellicht ook bij games) en aftitelingen/ondertitels.
Omgekeerd kan een FullHD veel minder goed overweg met gewone PAL-resolutie, zoals bvb DVDs. Daar is het beeld bij een HD-Ready veel beter.
Voor details: zie het Panasonic topic in het videocomponenten forum.

Ben wel eens benieuwd hoe een DVD er op een FullHD uitziet als hij door de PS3 naar 1080p geupscaled wordt.
Ik heb een 42" Full HD tv en ik kan je zeggen dat DVD's er erg goed uitzien als ze door de PS3 geupscaled worden :) Alleen de ondertiteling kan er wel eens blokkerig uitzien, maar dat ligt meer aan het gekozen lettertype of de kwaliteit van de DVD denk ik.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

FUBAR schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:14:
Vorige week kwam ID-software met de presentatie van Rage waarin Carmack ook vertelde over de simultane ontwikkeling van het spel voor PC en consoles.

De volgorde is: eerst testen op PC dan XBox en dan PS3, omdat de PS3 toch duidelijk meer beperkingen opwerpt dan de Xbox. Niet zozeer vanwege het verschil in gebruikte CPU, maar vooral door het verschil in geheugen. De Xbox heeft 512 MB shared (minus ongeveer 60-70 MB voor het besturingssysteem) De PS3 heeft ook 512 MB totaal, maar dan 2x 256 MB max. dus iets minder flexibel en daar gaat van het systeemgeheugen nog ongeveer 90 MB af voor het PS3 besturingssysteem. Dus nog los van de ontwikkeltools (waarbij Sony al heeft toegegeven niet op het niveau van Microsoft te zitten) is er vaak ook gewoon minder geheugen om vrij mee te werken.

Gelukkig is Sony dermate groot dat dit uiteindelijk niet zal betekenen dat de PS3 geen succes wordt, maar het geeft wel inzicht in de vraag waarom multiplatform games er vaak (iets) minder goed uitzien op de PS3 dan op de XBox en waarom veel ontwikkelaars toch de Xbox prefereren boven de PS3.
Overigens zegt hij ook:
The PS3 still does have in theory more power that could be extracted but it’s not smart. We don’t feel it’s smart to head down that rat hole.
Dit komt op mij weer over als een luie pc developer die alles op een presenteerblaadje wil krijgen.

Daarnaast zegt hij dat de memory footprint van de PS3 96 MB is, terwijl andere bronnen spreken over updates waardoor dit inmiddels al is afgenomen tot 84 MB.
bron: http://www.innerbits.com/.../09/ps3-memory-footprint/

Verder heeft het gescheiden geheugen van de PS3 ook een voordeel; de gecombineerde bandbreedte daarvan is groter dan de bandbreedte van de UMA op de Xbox360.

Volledig artikel: http://www.gameinformer.c...8/N07.0803.1731.12214.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Toms_88 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:35:
Ik heb nog geen PS3, voornaamste reden is dat er niet genoeg games op zijn naar mijn smaak.
Tot nu toe enige game voor dit jaar is Heavenly Sword. Damn ziet er vet uit allemaal.

www.heavenlysword.nl man... woi die filmpjes en wallpapers.. Té vet!
Welkom op GoT! :Y) SIDN zegt dat het domein van jou is en daarmee is het bericht van jou ordinaire spam en dat vinden wij tweakers niks, want dat maakt de discussie zo... nep. Gebruik gewoon je domein naam in je sig. en het komt allemaal goed. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
DCFreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:12:
Dit komt op mij weer over als een luie pc developer die alles op een presenteerblaadje wil krijgen.
Helaas voor ons PS3 gamers is dit wel zo ongeveer wat er gebeurd. Microsoft heeft haar development tools gewoon beter voor elkaar waardoor de 360 gewoon meer kan laten zien dan de PS3. Wellicht dat op den duur de maximale power van de PS3 wel gemakkelijker aangesproken kan worden maar totop heden steld het allemaal flink teleur.

Ik ben een enorme PS fanboy (ondanks dat ik zelf maar liefst twee xboxen heb gehad en maar 1 PS2) en draag PlayStation een warm hart toe dankzij de ervaringen die de grijze PlayStation en de PlayStation 2 me hebben geboden de afgelopen 8 jaar. Van diverse PS2 games geniet ik nu nog steeds op mijn PS3.

Ik zie mezelf helaas wel genoodzakt nog eens €400+ euri uit de zak te trekken voor games als Gears, Halo 3, Bioshock, Alan Wake, Splinter Cell 5 en betere multiplatformers als COD4. De Ps3 heeft in mijn ogen nog niet gefaald maar ik kan niet ontkennen dat de 360 het allemaal veel beter voor elkaar heeft ondanks de enorme hardware problemen.

Ik ga, als de prijsverlaging in europa door is, en de Premium (niet de elite) met HDMI verkrijgbaar is dan komt de witte herrieschopper met betere games naast mijn Ps3 te staan die ik natuurlijk houd ivm de aankomende KZ2, MGS4 en GT5.... lijkt me duidelijk.

Als gamer ben je een dief van je eigen gamerhart door het alleen bij de PS3 te houden terwijl er zoveel moois uitkomt op de 360. Dit geldt trouwens ook voor de 360 owners die zich de PS3 games onthouden.

:/ peace

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:56

S2S

DCFreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:12:
[...]

Overigens zegt hij ook:

[...]

Daarnaast zegt hij dat de memory footprint van de PS3 96 MB is, terwijl andere bronnen spreken over updates waardoor dit inmiddels al is afgenomen tot 84 MB.
bron: http://www.innerbits.com/.../09/ps3-memory-footprint/

Verder heeft het gescheiden geheugen van de PS3 ook een voordeel; de gecombineerde bandbreedte daarvan is groter dan de bandbreedte van de UMA op de Xbox360.

Volledig artikel: http://www.gameinformer.c...8/N07.0803.1731.12214.htm
Ja Carmack is vast lui. Want door lui te zijn verdien je geld, en maak je naam als een van de beste programmeurs ter wereld. :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Den_John schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:32:
Even een klein vraagje, ik heb een PS3 voorzien van de laatste nieuwe 1.90 firmware en kan dus de mediaserver optie gebruiken. Het probleem is echter het volgende: wanneer ik deze functie aanzet valt mijn internet steeds weg. Allemaal onze computers, voorzien van vista of xp, hebben het delen van media files afstaan en hangen samen met de ps3 vast aan een linksys wrt54g.

Iemand die een oplossing weet?
Yep. Dit is een bekend probleem van de WRT54G (iets voor de start-post?).
Workarounds zijn:
1) geef de PS3 een fixed IP, zet hem in de DMZ, en disable UPNP op de linksys.(dit zijn niet de UPnP media extension, maar het automatisch open zetten van porten)
2) (afhankelijk van je wrt54g versie en je vertrouwen in je eigen handigheid), installeer DD-WRT op je linksys.

[ Voor 5% gewijzigd door Sentry23 op 14-08-2007 19:39 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik heb ook een wrt54G, en ik heb een zelfgeschreven firmware gevonden op internet en geiinstalleerd.
hierdoor kan je dingen instellen waardoor veel opgelost kan worden

kzal even voor je zoeken..
Klik

DDWRT firmware

[ Voor 14% gewijzigd door MikeVM op 14-08-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Sentry23 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

Yep. Dit is een bekend probleem van de WRT54G (iets voor de start-post?).
Workarounds zijn:
1) geef de PS3 een fixed IP, zet hem in de DMZ, en disable UPNP op de linksys.(dit zijn niet de UPnP media extension, maar het automatisch open zetten van porten)
2) (afhankelijk van je wrt54g versie en je vertrouwen in je eigen handigheid), installeer DD-WRT op je linksys.
Bedankt maar niks werkt en ik bezit spijtig genoeg niet de juiste versie op DD-WRT erop te zetten dus het zal even afwachten zijn tot de volgende firmware voor ik deze functie kan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

S2S schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:16:
[...]

Ja Carmack is vast lui. Want door lui te zijn verdien je geld, en maak je naam als een van de beste programmeurs ter wereld. :+
Ja en in het land der blinden is eenoog koning ;)
swopdark schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

Helaas voor ons PS3 gamers is dit wel zo ongeveer wat er gebeurd. Microsoft heeft haar development tools gewoon beter voor elkaar waardoor de 360 gewoon meer kan laten zien dan de PS3. Wellicht dat op den duur de maximale power van de PS3 wel gemakkelijker aangesproken kan worden maar totop heden steld het allemaal flink teleur.
Of MS de development tools beter op orde heeft zou ik niet weten, wat ik begrijp is dat een hoop programmeurs problemen hebben met de parallele architectuur van de cell en het feit dat grafische taken meer dan eens verdeeld moeten worden tussen cell en rsx. Het lijkt mij persoonlijk dat je dit ook als een uitdaging kan benaderen ipv een 'rathole'
Ook de initieele verwachting van een hoop wannabee programmeurs dat de compiler dit wel allemaal zou oplossen noem ik een schokkende afwezigheid van inzicht mbt de kansen die juist een parallele architectuur biedt.

Verder zijn er ook developers die wel op de juiste weg zijn om een maximale prestatie (voor 2e generatie software) uit de PS3 te persen, niet alleen dat deze mensen misschien gewoon betere programmeurs zijn, deze firma's schatten blijkbaar ook de verkoopcijfers van de PS3 naar de toekomst toe anders in.

Het is een kwestie van vertrouwen dat de beste ook uiteindelijk zal overwinnen.
Ik ben een enorme PS fanboy (ondanks dat ik zelf maar liefst twee xboxen heb gehad en maar 1 PS2) en draag PlayStation een warm hart toe dankzij de ervaringen die de grijze PlayStation en de PlayStation 2 me hebben geboden de afgelopen 8 jaar. Van diverse PS2 games geniet ik nu nog steeds op mijn PS3.
Toch zie ik mezelf niet als een echte fanboy, als ik product A beter vind dan product B, dan spreek ik dat uit, inclusief eventuele argumentatie. Maar ondanks dat heb ik ook altijd veel plezier gehad van de eerdere generaties spelcomputers (dit is inclusief MS&nintendo) :)
Ik zie mezelf helaas wel genoodzakt nog eens €400+ euri uit de zak te trekken voor games als Gears, Halo 3, Bioshock, Alan Wake, Splinter Cell 5 en betere multiplatformers als COD4. De Ps3 heeft in mijn ogen nog niet gefaald maar ik kan niet ontkennen dat de 360 het allemaal veel beter voor elkaar heeft ondanks de enorme hardware problemen.
Ik spreek geen kwaad woord over de software van de 360, alleen is mijn mening dat de PS3 dit in de toekomst kan overtreffen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Verder vind ik de schaal van hardware problemen bij de 360 onverteerbaar groot voor mezelf, en ik zal pas die console kopen zodra dit opgelost is.
Ik ga, als de prijsverlaging in europa door is, en de Premium (niet de elite) met HDMI verkrijgbaar is dan komt de witte herrieschopper met betere games naast mijn Ps3 te staan die ik natuurlijk houd ivm de aankomende KZ2, MGS4 en GT5.... lijkt me duidelijk.
Nu noem je al drie titels die de aanschaf van een PS3 rechtvaardigen :)
Als gamer ben je een dief van je eigen gamerhart door het alleen bij de PS3 te houden terwijl er zoveel moois uitkomt op de 360. Dit geldt trouwens ook voor de 360 owners die zich de PS3 games onthouden.

:/ peace
Hier kan ik het mee eens zijn, maar puur persoonlijk waarschijnlijk, heb ik grote problemen met de betrouwbaarheid van de 360 hardware. Meerdere malen heb ik in de winkel met die doos in mijn handen gestaan, maar wetende welke irritatie het mij geeft als dat ding de geest geeft, weer terug in het schap gezet.

Ik wacht af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Den_John schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:58:
[...]

Bedankt maar niks werkt en ik bezit spijtig genoeg niet de juiste versie op DD-WRT erop te zetten dus het zal even afwachten zijn tot de volgende firmware voor ik deze functie kan gebruiken ;)
Waarschijnlijk heb je net als ik v5 (of v6).
Dan kan je dit ook doen:

DD-WRT instructies voor v5/v6

Werkt bij mij prima! Succes! :*)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

DCFreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:36:

Hier kan ik het mee eens zijn, maar puur persoonlijk waarschijnlijk, heb ik grote problemen met de betrouwbaarheid van de 360 hardware. Meerdere malen heb ik in de winkel met die doos in mijn handen gestaan, maar wetende welke irritatie het mij geeft als dat ding de geest geeft, weer terug in het schap gezet.

Ik wacht af 8)
Ik heb het op precies dezelfde manier beredeneert :D
Overigens denk ik dat Sony Games nog een stuk beter gaan worden als de architectuur steeds beter begrepen wordt :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik vind dat er wel heel makkelijk gezegd wordt door de PS3 community dat developers lui zijn. Dit zijn commerciele bedrijven hoor, waarbij de marges voor de meeste developers zeer laag zijn. Het is volgens mij gewoon een kwestie van financien. Ze kunnen natuurlijk wel de 'niet-luie' weg inslaan, maar blijkbaar gaat dat zoveel extra tijd (en dus geld) kosten dat het niet de moeite is. Blijkbaar moet men de architectuur daarvoor te veel aanpassen. Vergeet niet dat er nog steeds veel meer 360s zijn (die ook nog eens heel veel games blijken te kopen), dat is nog een extra reden om je pijlen vooral daar op te richten.

Ik kan niet geloven dat game developers lui zijn. Wel dat ze niet teveel tijd (dus geld) willen besteden aan dingen die ze niet kunnen terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Laatst online: 24-05 13:57

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Precies, het is gewoon een zakelijke beslissing.
Het zijn geen hobbyisten die op zoek zijn naar een uitdaging.
Het zijn bedrijven met grote financiële belangen.
Wat jij luiheid noemt zien die bedrijven als financiele efficientie.

Daarom gaf ik ook al aan dat Sony gelukkig groot genoeg is om voor developers interessant te blijven. (afzetmarkt etc.)

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Kan iemand me een link geven naar een GOEIE winkel waar de PS3 op voorraad is, en waar je er 2 games en een extra controller bijkrijgt? Ik zie wel in de pricewatch wat staan, alleen is dat alleen een kale console lijkt het.

Edit; laat maar. Excuses. Ik haal er wel 1 bij de Dixons morgen.

Mijn 2e 360 is net stukgegaan. Niet normaal meer dit. :( De 360 gaat nu de deur uit en ik koop een PS3.

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 14-08-2007 22:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FUBAR schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:40:
Precies, het is gewoon een zakelijke beslissing.
Het zijn geen hobbyisten die op zoek zijn naar een uitdaging.
Het zijn bedrijven met grote financiële belangen.
Wat jij luiheid noemt zien die bedrijven als financiele efficientie.

Daarom gaf ik ook al aan dat Sony gelukkig groot genoeg is om voor developers interessant te blijven. (afzetmarkt etc.)
Ik kan het me wel voorstellen dat bedrijven niet te lang bezig willen zijn met het porten van games. Zo'n bedrijf start gewoon een port met de tools die op dat moment voor handen zijn, en een jaar geleden waren die tools voor de PS3 niet best. Gelukkig worden bibliotheken voor de PS3 steeds uitgebreider waardoor een game makkelijker geport kan worden. Met behulp van deze bibliotheken wordt het ontwikkelen het voor de programmeur makkelijk omdat daarin dingen voor hem al uitgezocht zijn. Helaas zijn het nieuwe bibliotheken de moeilijk te integreren zijn in de inmiddels geevolueerde sourcecode. Gelukkig lost dit probleem zichzelf op met toekomstige ports.

Het heeft overigens niets met de ontwikkeltools te maken van Microsoft. CodeWorrior (wordt het meest gebruikt voor PS3 en Nintendo development) is minstens zo goed, zo niet beter. Persoonlijk vind ik Eclipse al beter dan de IDE van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

MikeVM schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:21:

Alleen MP4'tjes in een bepaald profiel, MP4 is divx ;)

Het moet wel een bepaald profiel volgen en mkv...wel dat kan je vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DCFreak schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:36:
Of MS de development tools beter op orde heeft zou ik niet weten, wat ik begrijp is dat een hoop programmeurs problemen hebben met de parallele architectuur van de cell en het feit dat grafische taken meer dan eens verdeeld moeten worden tussen cell en rsx. Het lijkt mij persoonlijk dat je dit ook als een uitdaging kan benaderen ipv een 'rathole'
Ook de initieele verwachting van een hoop wannabee programmeurs dat de compiler dit wel allemaal zou oplossen noem ik een schokkende afwezigheid van inzicht mbt de kansen die juist een parallele architectuur biedt.

Verder zijn er ook developers die wel op de juiste weg zijn om een maximale prestatie (voor 2e generatie software) uit de PS3 te persen, niet alleen dat deze mensen misschien gewoon betere programmeurs zijn, deze firma's schatten blijkbaar ook de verkoopcijfers van de PS3 naar de toekomst toe anders in.

Het is een kwestie van vertrouwen dat de beste ook uiteindelijk zal overwinnen.
Daar heb je gelijk in een compiler kan niet alles oplossen, dat hebben we al gezien met de Fx serie van nvidia. Zoals sommige herinneren was de dx9 performance nogal problematisch. En de in driver compiler hielp niet echt. ;)

Programeurs blijkbaar beginnen nu pas een beetje goed te voelen met dual en quadcore en dan komst IBM en Sony plotseling met iets wat nog verder gaat. Je moet geduld hebben om een goede game op de PS3 te krijgen.

De hardware is goed en de PS2 had ook niet de meest snelle start, over een jaar moet het al makkelijker zijn of tenminste bekender terrein voor da game studios! Er gaat zoveel geld in games om dat ze de PS3 niet zomaar kunnen overslaan.

Ik heb vertrouwen erin dat alles goed komt, en de launch games op zich zijn al goede kwaliteit dus het kan alleen maar beter worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
RappieRappie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:12:
Mijn 2e 360 is net stukgegaan. Niet normaal meer dit. :( De 360 gaat nu de deur uit en ik koop een PS3.
Lekkere timing makker! ;)

Ik heb vandaag ook maar even een extra reepje geheugen gekocht zodat ik de meeste 360/PC games nog wel even lekker op mijn PC kan spelen. Dit betreft dan even Bioshock en Alan Wake. You guys... :'( jullie hebben mij wijfel weer even opzij gezet.

NU moet Sony enkele ff laten zien dat UT3 echt lekker draait op de PS3 en niet minder dan op de 360. Dan nog ff Killzone 2 eroverheen en GT5, en MGS4 en Ratchet and Clank en Heavenly Sword. Het wordt tijd dat de devs de power van de PS3 gaan benutten want ik denk dat steeds meer mensen zich redelijk genaait voelen door Sony en haar belofte dat de next generation gaat beginnen als zij dat zeggen; de 360 is al een tijd bezig met next gen zijn en vooralsnog hebben de devs de PS3 nog niet dusdanig kunnen aanspreken dat games als Gears zich mag schamen. KZ2 footage was awesome maar veel beter dan Gears of COD4... nope.

Ik ga weer verder zonder te mokken met Dragon Quest 8 (PS2) op mijn PS3, wat een heerlijke game zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
swopdark schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

Lekkere timing makker! ;)

Ik heb vandaag ook maar even een extra reepje geheugen gekocht zodat ik de meeste 360/PC games nog wel even lekker op mijn PC kan spelen. Dit betreft dan even Bioshock en Alan Wake. You guys... :'( jullie hebben mij wijfel weer even opzij gezet.

NU moet Sony enkele ff laten zien dat UT3 echt lekker draait op de PS3 en niet minder dan op de 360. Dan nog ff Killzone 2 eroverheen en GT5, en MGS4 en Ratchet and Clank en Heavenly Sword. Het wordt tijd dat de devs de power van de PS3 gaan benutten want ik denk dat steeds meer mensen zich redelijk genaait voelen door Sony en haar belofte dat de next generation gaat beginnen als zij dat zeggen; de 360 is al een tijd bezig met next gen zijn en vooralsnog hebben de devs de PS3 nog niet dusdanig kunnen aanspreken dat games als Gears zich mag schamen. KZ2 footage was awesome maar veel beter dan Gears of COD4... nope.

Ik ga weer verder zonder te mokken met Dragon Quest 8 (PS2) op mijn PS3, wat een heerlijke game zeg...
Lol. Het is zeker je maandelijkse periode. Je zou de nieuwe SP straks moeten zien in deel 8 *O* . Gaat helemaal weer goed komen! Nog 2 posts gna gna gna >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Seraphus-Y schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:55:
[...]

Waarschijnlijk heb je net als ik v5 (of v6).
Dan kan je dit ook doen:

DD-WRT instructies voor v5/v6

Werkt bij mij prima! Succes! :*)
Heb ik toch weer v7 zeker :|
ff zoeken ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.