Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:19:
[...]

Zijn er al games dan?

(grapje)
Weinig, weinig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Jezus man... Hebben jullie deze al gezien:

http://www.gametrailers.com/player/22800.html

Damn... wat vet!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm stuck of 12 uit op blu-ray :)
Maar wel gratis demo's te downloaden en voor diegene met een credit of Wirecard oude toppers zoals Spiro 2, heerlijk..oude platform gamers!

Flow is ook mooi hoor, rustgevend en om van te genieten
En natuurlijk Tekken 5: DR...in HD! YUM!

Er is wel wat uit, een mooie ruime keuze voor ieder wat wils!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
FeaR1986 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:58:
Volgens mij is het bij de meeste Philips LCD schermen zo dat de maximale input altijd 1080i is. Dus al heb je een Full HD tv kan je dan geen 1080p beelden op je scherm toveren (helaas).
Klopt als een bus! Naar mijn weten ondersteunt geen enkele Philips op dit moment 1080P als input! Het scherm kan het wel aan, maar de tv zelf herkent het signaal dus niet. Het maximale is 1080i. Ik kan dit weten omdat ik eerst zo'n philips tv had besteld! Gelukkig werd ik op tijd geattendeerd en heb ik de bestelling gecanceld!!! Ik heb zelfs de klantenservice gebeld voor een check, en zij bevestigden mij vermoeden! Mooie nepperij als je het mij vraagt!

Ik heb nu een Sharp LCD van 37" gekocht (SHARP LC37XD10E)! Zwaar relaxed schermpje met alles er op en eraan! Nieuwste model voor 1550 eurootjes!!! En geloof me, damn... Wat een beeld!!!

Heb er ook nog een Monster HDMI kabel van 100 naar 30 eurootjes weten bij te kletsen en een wandbeugel met een 10je korting!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:57:
heeft iemand enig idee wanneer er een demo komt van assassin's creed.. of is deze toevallig al te downloaden in 1 van de buitenlandse stores?
Ik dacht ergens te lezen dat ie niet komt (de demo dan)...

Aaaaaah... heb het al gevonden:

http://www.gamer.nl/doc/40473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Baseline schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:39:
[...]

Ik dacht ergens te lezen dat ie niet komt (de demo dan)...

Aaaaaah... heb het al gevonden:

http://www.gamer.nl/doc/40473
hmm errug jammer.. maar bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
OK.. :)
Silent Hill 3 werkt nu ook vanaf firmware 1.9, dus ik ben blij, alles doet het nu weer van m'n PS2 games.

Verder is versie 0.19 van GOTsent uit (m'n mkv naar mp4 streamer) met aardig wat bugfixes, ogg support en autosplit van grote files. Was er alleen een manier die de PS3 aan kan om ook subs bij h264 video te laten zien zonder een re-encode te hoeven doen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint toch te kriebelen om zo'n mooi ding te halen, jammer dat het ding nog steeds RETE duur is ( voor een arm student als mij ), en er al ongelofelijk veel vette games uitkomen dit jaar ( voor zowel Wii,360 EN ps3 ). Denk niet dat het goedkomt als ik al die 3 consoles heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sentry23 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:17:
Silent Hill 3 werkt nu ook vanaf firmware 1.9, dus ik ben blij, alles doet het nu weer van m'n PS2 games.
Toch een beetje vreemd dat ze niet duidelijker zijn over de backwards compatibility. Zo iedere keer breiden ze het uit, maar daar hoor je bijna niets over. Iedere keer al je PS2 spellen proberen lijkt me ook niet echt gewenst. Hoe ben jij er achter gekomen? Gewoon geprobeerd, of ergens gelezen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hmmm...misschien maar eens testen of SSX al werkt :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou, de eerste dev die duidelijk problemen heeft met de 7Gb limiet per disc op de 360:
Forum link naar de bewuste uitspraak.
You won't see different times of day per city because this involves recreating all the textures again (one for day and one for night). Whilst this wasn't a problem for our dev team, it was a problem fitting all this data onto a single DVD. So we've worked around the problem by providing different lighting models per city.
In PGR4 is onvoldoende ruimte op de schijf om de steden weer te geven op verschillende momenten van de dag. Ondanks dat ik duidelijke meerwaarde zie in BR (lossless audio e.d.) had ik niet gedacht dat de DVD nu al een beperkende factor zou zijn.

Heeft natuurlijk weinig met de PS3 te maken, maar toch vond ik het wel passen. Beetje cognitieve dissonantie om de BR-speler goed te praten voor games :D

[ Voor 22% gewijzigd door Shiver23 op 30-07-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Sentry23 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:17:

Verder is versie 0.19 van GOTsent uit (m'n mkv naar mp4 streamer) met aardig wat bugfixes, ogg support en autosplit van grote files. Was er alleen een manier die de PS3 aan kan om ook subs bij h264 video te laten zien zonder een re-encode te hoeven doen.
Weet je inmiddels al waarom geconverteerde 1080p mkv's zwart beeld geven? Ik zat zelf te denken dat het misschien iets met de resolutie te maken heeft, veel films zijn namelijk 1920x800 om de filesize (iets) kleiner te krijgen.

Ik ben er zelf nog niet aan toegekomen om zo'n film te re-encoden naar een 1920x1080 resolutie om dat te testen, maar misschien jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Shiver23 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:55:
[...]

Toch een beetje vreemd dat ze niet duidelijker zijn over de backwards compatibility. Zo iedere keer breiden ze het uit, maar daar hoor je bijna niets over. Iedere keer al je PS2 spellen proberen lijkt me ook niet echt gewenst. Hoe ben jij er achter gekomen? Gewoon geprobeerd, of ergens gelezen?
Ik denk dat dit komt omdat er sinds firmware 1.6 al meer dan 1000 spellen werkten het een beetje ondoenlijk was om elke keer een lijst te geven van +- 500 titels waarvan de BC verbeterd is of is toegevoegd. Volgensmij test sony bijvoorbeeld ook maar een kleine selectie van de spellen die ze uitgeven. Ik heb nu al zo vaak meegemaakt dat een spel dat er helemaal niet op staat opeens foutloos werkt.

Bij de 360 is het zo dat als BC wordt uitgebreid dat dit met een klein aantal spellen is (meestal minder dan 100) en bij hen heb je niet te maken met verschillende versies. Voor hun is de BC lijst iets beter te adverteren.

Maar de PAL BC is volgensmij ondertussen al bijna even goed als de hardware matige versnelling. Ze kunnen op dit moment denk ik beter een lijst gaan bijhouden van spellen die NIET werken ipv spellen die wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:00:
Nou, de eerste dev die duidelijk problemen heeft met de 7Gb limiet per disc op de 360:
Forum link naar de bewuste uitspraak.

[...]

In PGR4 is onvoldoende ruimte op de schijf om de steden weer te geven op verschillende momenten van de dag. Ondanks dat ik duidelijke meerwaarde zie in BR (lossless audio e.d.) had ik niet gedacht dat de DVD nu al een beperkende factor zou zijn.

Heeft natuurlijk weinig met de PS3 te maken, maar toch vond ik het wel passen. Beetje cognitieve dissonantie om de BR-speler goed te praten voor games :D
Let wel op BD-rom is maar "even" snel of zelfs langzamer dan de Xbox360 DVD speler kwa data doorvoer dus je zit wel met laadschermen of je moet de experts van Rockstar hebben die nu wel weten hoe ze data moeten streamen van de media. Dus ook al kan er meer op de BD-rom hij is niet altijd even snel gelezen!

Toch hikken games al tegen het maximum van de DVD dual layer aan and zal het verschil tussen "langzame media" versus "oude media" belangrijker worden. Ik heb vertrouwen erin dat dit verschil zijn effect zal hebben op de makers van de games.

Vergeet niet, de PSone kwam uit met de consoles die CD-roms lezen, De Playstation 2 maakte daar DVD's van en met de Playstation 3 hebben we Blu-ray. Dat je in het begin weinig verschil merkt ( kwa games dan he ) en het "nog niet nodig is" a la. Maar binnen 2 jaar na de launch...is die investering zijn geld meer dan waard!

Van 740Mb naar 4,7Gb ( single layer ) en nu dan 25GB ( latere games zullen op dual layer uit komen ). Dat is evolutie, geen revolutie! Wil de xbox niet afkraken maar de haastige zet om de console zo snel mogelijk op de markt te zetten en ook HD niet als standaard te zetten leidt uiteindelijk tot problemen voor de makers van games. Voorsprong A'la...maar geen lange adem. Maar wie weet misschien kunnen ze wel wonderen creëren bij microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Even een vraagje.
Ik heb een kabelmodem en vraag me af of ik deze (zonder pc) kan aansluiten op de PS3, zodat ik kan updaten en online gamen. Kan dit of moet ik eerst een router aansluiten.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

swampy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 03:15:
[...]

Let wel op BD-rom is maar "even" snel of zelfs langzamer dan de Xbox360 DVD speler kwa data doorvoer dus je zit wel met laadschermen of je moet de experts van Rockstar hebben die nu wel weten hoe ze data moeten streamen van de media. Dus ook al kan er meer op de BD-rom hij is niet altijd even snel gelezen!
En het was nog niet zo'n groot probleem geweest, als ze de harddisks maar standaard hadden gemaakt. Want dan kan je een tweede DVD met wat textures toevoegen en die laten kopieren naar de HD. Nu kan dat niet omdat de Core het spel dan niet meer kan spelen. Eerlijk gezegd verbaasd het me wel dat ze zo snel de grens raken, zelfs dus al met een racespel.
Oh well, tot zover dus alle verhalen van 'meerdere DVDs kunnen ze ook gebruiken/ in de vorige generatie zaten ze ook nog lang niet vol/ je kan goede compressie gebruiken'. Naast het onhandige , zouden ze eerst moeten kijken wat de publisher wil doen aan een tweede DVD ivm de additionele kosten... Lijkt me verwaarloosbaar.
Ook interessant: een reactie verderop die ook mijn visie weergeeft: dit is zoals de spellenontwikkelaar het gewoon ziet en nu wachten tot:
- Het Sony-kamp dit als leuke input gebruikt voor de verdediging van de Blu-Ray
- Het MS-kamp begint om het leger spin-doctors naar binnen te sturen en 'damage control' uit te oefenen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
DCFreak schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:25:
[...]

Weet je inmiddels al waarom geconverteerde 1080p mkv's zwart beeld geven? Ik zat zelf te denken dat het misschien iets met de resolutie te maken heeft, veel films zijn namelijk 1920x800 om de filesize (iets) kleiner te krijgen.
Dit lijkt dit echt een beperking van de huidige PS3 firmware te zijn. Ik wil deze week wat meer de 'randen van de compatibiliteit' gaan testen om wat harde grenswaarden te vinden wat er nu wel en niet werkt. Er is wel iets in de mp4 spec dat de resolutie deelbaar moet zijn door 16, maar dat lijkt wel te kloppen met 1920 * 800. (edit: terwijl ps3 video converter 3 niet naar 1920 * 1080 maar 1072 encode.. en dat schijnt wel te werken.)
Tot 720P heb ik nergens problemen mee, en daarboven heb ik nog niet veel werkend gezien :-/
Ik ben in ieder geval bezig een stapel sample files van de nieuwsgroepen te halen en ik zal de testresultaten publiceren. (elke keer 20GB Dl'en wordt mij wel erg veel ;) )

@Shiver23: toevallig getest dus. Ik vind het ook wel jammer dat er geen duidelijke compatibility lijst is na een firmware update. De PS3 geeft tenslotte direct een boodschap als de game het echt niet doet, dus die moet toch niet zo moeilijk te publiceren zijn ?

[ Voor 4% gewijzigd door Sentry23 op 31-07-2007 10:41 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

swampy schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:01:
[...]

Upnp opengooien in je DSL/Kabel router, als je dat niet kan moet je handmatig poorten door routeren :| . Upnp werkt sneller..
heb ik gedaan, maar ik kom nog steeds geen (bijna geen) sessie binnen. Downloaden en psn network zijn allemaal probleemloos. Ik maak draadloos verbinding. Ik heb 2 routers achter elkaar. PS3 zit op de 2e router. Allebij de routers staat upnp aan. Ik heb verder ook met niks problemen op mijn netwerk. Ik krijg vaak, couldn't connect to all players en nog een melding waar ik even niet op kom.
Het gaat om call of duty 3

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Tegenwoordig mag je niet meer zeggen dat je de PS3 goed vindt of je wordt een fanboy genoemd.

Als je de PS3 slecht vindt, dan mag je dat ook niet zeggen, want je mag ook niet aan consolebashing doen.

Wat mag je dan eigenlijk nog wel?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Tim45 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:19:
Even een vraagje.
Ik heb een kabelmodem en vraag me af of ik deze (zonder pc) kan aansluiten op de PS3, zodat ik kan updaten en online gamen. Kan dit of moet ik eerst een router aansluiten.
Alvast dank.
Jep, dat kan... Kabeltje van pc er uit, kabel PS3 erin... 10 sec wachten et voila...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
DarthDavy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:
Tegenwoordig mag je niet meer zeggen dat je de PS3 goed vindt of je wordt een fanboy genoemd.

Als je de PS3 slecht vindt, dan mag je dat ook niet zeggen, want je mag ook niet aan consolebashing doen.

Over de games en functies praten ipv het apparaat beoordelen of vergelijken met de 360 ;).

Multiplatform games vergelijken mag ook niet evenals 'concurrenten' op verschillende platformen vergelijken (GT5/Forza bijv.)

Eigenlijk moet hier gedaan worden alsof de 360 niet bestaat en de ps3 het enige platform is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Dutch_Baseline schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:44:
[...]

Jep, dat kan... Kabeltje van pc er uit, kabel PS3 erin... 10 sec wachten et voila...
Bedankt Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dutch_Baseline schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:44:
[...]

Afhankelijk van je provider. Heb je @home dan zul je je computernaam in moeten vullen. Bij ander providers weet ik niet precies wat de eisen zijn om op het netwerk te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Armada schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:20:
[...]

En het was nog niet zo'n groot probleem geweest, als ze de harddisks maar standaard hadden gemaakt. Want dan kan je een tweede DVD met wat textures toevoegen en die laten kopieren naar de HD. Nu kan dat niet omdat de Core het spel dan niet meer kan spelen. Eerlijk gezegd verbaasd het me wel dat ze zo snel de grens raken, zelfs dus al met een racespel.
Oh well, tot zover dus alle verhalen van 'meerdere DVDs kunnen ze ook gebruiken/ in de vorige generatie zaten ze ook nog lang niet vol/ je kan goede compressie gebruiken'. Naast het onhandige , zouden ze eerst moeten kijken wat de publisher wil doen aan een tweede DVD ivm de additionele kosten... Lijkt me verwaarloosbaar.
Ook interessant: een reactie verderop die ook mijn visie weergeeft: dit is zoals de spellenontwikkelaar het gewoon ziet en nu wachten tot:
- Het Sony-kamp dit als leuke input gebruikt voor de verdediging van de Blu-Ray
- Het MS-kamp begint om het leger spin-doctors naar binnen te sturen en 'damage control' uit te oefenen.
Oh ja, met hoeveel geld er in deze markt omgaat zal vast alles wel op te lossen zijn! "Dat is het probleem niet" en "Ach daar kun je omheen werken" is altijd mogelijk als je er maar genoeg geld tegenaan gooit.

Wie weet wat er gaat gebeuren, hoe dan ook het lijkt me duidelijk dat de Xbox360 nu piekt..en dat de PS3 nu pas op halve snelheid is als het niet minder is. Hell er zijn weinig games die veel kracht gebruiken van de PS3. Folding@Home is de Applicatie die het meeste gebruikt van het beestje. En de games gebruiken nu al de drie cores van de Xbox360...

Hoe dan ook wie weet wat er gebeurt, in deze business is er genoeg geld om recht krom te praten en krom recht te praten! En wat weten wij nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DarthDavy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:

Ik vindt de PS3 goed..noem me maar een fanboy ;)

Ik heb vertrouwen in de kwaliteit van een goed geteste en doordachte design van sony. Dus ja ik ben een fanboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastasidaz schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:37:
Hey tweakers,

Ik heb nu al een tijdje een ps3, alleen mijn accu van de sixaxis is vaak leeg. Wat ik graag wil is een docking station voor m'n sixaxis.
Waarom koop je geen tweede controller?
Als ik met de ene speel, laad ik de ander op. Zeker met maraton sessies oblivion spelen was dit errugg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Waarom koop je geen tweede controller?
Als ik met de ene speel, laad ik de ander op. Zeker met maraton sessies oblivion spelen was dit errugg handig.
Of je hangt hem aan een phone-lader voor een telefoon met een mini-usb port ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Of je hangt hem aan je PC om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:47:
[...]

Of je hangt hem aan een phone-lader voor een telefoon met een mini-usb port ?
Het probleem is dat je er dan niet mee kunt spelen. Dit is/was nou het probleem.

OK. ondertussen heb ik ook en USB-verlengkabel zodat evt. spelen en opladen mogelijk is maar, tijdens oblivion was het handig dat ik juist van controller kon wisselen en doorspelen zonder met mijn kop op maar 1 meter voor de TV kast te hangen als een hond aan het lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

mijne is gisteren trouwens de 1e keer vastgelopen tijdens start van cod3. Moest m ff herstarten. hopen dat het niet vaker voorkomt.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Afhankelijk van je provider. Heb je @home dan zul je je computernaam in moeten vullen. Bij ander providers weet ik niet precies wat de eisen zijn om op het netwerk te komen.
Bij UPC moet je een NIC met een specifiek MAC adres aan je kabel modem hangen.
Ik heb er een (linux) router tussen om al mijn hardware plug and play aan te sluiten.
I.i.g in amsterdam en omstreken.

En de UPC kabel modem ondersteund geen 1 Gbit wireless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

[...]

Bij Chello zul je op de provisioning pagina je abonnementsgegevens in moeten vullen zodat het MAC adres van de nieuwe 'pc' aan je account gekoppeld wordt. Of dit via de browser van de ps3 gaat werken weet ik niet.
Wat je kan doen is het MAC adres van de ps3 (geen idee hoe je hier achter komt?) invullen in de settings van je netwerkkaart als je kaart dit toestaat, dan de provisioning pagina bezoeken (prov.upc.nl) en daarna je ps3 aan het kabelmodem hangen.
Een router kopen is altijd nog het gemakkelijks dus ;)

[ Voor 22% gewijzigd door FaceDown op 31-07-2007 14:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:35:
[...]

Bij UPC moet je een NIC met een specifiek MAC adres aan je kabel modem hangen.
Dat is al lang niet meer zo.. .

Router aan modem hangen, instellen op DHCP. Refresh geven, krijg je een IP binnen en je kunt beginnen.

Alleen de eerste keer is het wel handig om even aan te melden om de snelheid door te krijgen die bij je abbo hoort anders werk je op een basissnelheid.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:46:
[...]

Dat is al lang niet meer zo.. .

Router aan modem hangen, instellen op DHCP. Refresh geven, krijg je een IP binnen en je kunt beginnen.

Alleen de eerste keer is het wel handig om even aan te melden om de snelheid door te krijgen die bij je abbo hoort anders werk je op een basissnelheid.
Lang? Begin juni moest ik dit nog doen volgens mij.. maar ik kan me vergissen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:52:
[...]

Lang? Begin juni moest ik dit nog doen volgens mij.. maar ik kan me vergissen.
Dat er een NIC met een specifiek MAC adres gebruikt moet worden stamt nog uit de tijd dat men landelijk statische IP adressen gebruikte met de com21 modems (ergens voor 2000) . Toen kreeg je bij nieuwe installaties er idd gratis een netwerkkaart bij.

Ik heb hier een PS3 draadloos in een netwerk hangen via een Apple Airport router met een UPC internet abbo, werkt prima.

Alleen wacht ik eigenlijk nog op meerdere gebruikers in Nederland die zich aanmelden bij het PS3 netwerk. Bij Call of Duty zijn er vaak wel genoeg mensen online, maar bij NBA2K7 kom ik er soms maar 2 tegen met een redelijke ping. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:00:
[...]

Ik heb hier een PS3 draadloos in een netwerk hangen via een Apple Airport router met een UPC internet abbo, werkt prima.
Ja, via je router krijgt je PS3 een IP. Niet van UPC dus. Als je direct je PS3 aan het modem hangt is de situatie anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:00:
[...]
Alleen wacht ik eigenlijk nog op meerdere gebruikers in Nederland die zich aanmelden bij het PS3 netwerk. Bij Call of Duty zijn er vaak wel genoeg mensen online, maar bij NBA2K7 kom ik er soms maar 2 tegen met een redelijke ping. :)
idd lijkt wel of heel nederland alleen maar MotorStorm (iedergeval niet in de NL Lobby) / Resistance online speelt en de rest offline. Bij Ridge Racer zie ik bijna alleen maar JAP & USA. soms een Europeaan ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:02:
Ughh.. Fanboys. Verschrikkelijk volk. Als ik zo jou post een doorlees (Alvi) dan vind ik dat aan jou geen subjectieve mening beschonken mag zijn.

Zucht, wie zegt dan ook dat dit een subjectieve mening is? Ik mag geen mening hebben? Of ik moet een subjectieve mening hebben?

Ik vind dat GoT wel erg hard doortrapt naar een volledig klinische discussie (onder invloed van de 'policy's'). Iedereen moet nét zo neutraal zijn als Zwitserland, en moet alles in zevenvoud documenteren en ondersteunen.

Dit (games) is een gevoelskwestie. Ik zeg alleen waarom het 'playstation-gevoel' beter bij mij past. Dit is dus een persoonlijke mening, niet van toepassing op u of gelijk wie, en dat hoeft ook niet.

Probeer maar eens te onderbouwen waarom je ferrari mooier/beter vind dan porsche, gewoon gevoel?
Wel grappig dat jij al die games helemaal geweldig vind, terwijl je ze nog niet eens gespeeld hebt 8)7

Uit trailers kan je al heel wat leren, namelijk hoe de visuals eruit zien, en wat de 'gameplay-mechanics' zijn. Enige wat je niet hands-on kan 'voelen' is de besturing en de feedback. Ik durf dus inderdaad beweren dat ik heel wat kan leren uit een trailer. So?
Bij mij komt er ook zeker een Ps3 in huis (indien FF13 & MGS4 uit zijn), maar de games die jij nu opnoemd zijn nog veelal twijfel gevallen. Ze hebben potentie om allemaal uit te groeien tot geweldige games echter ook teleurstellingen. (idem voor FF13 en MGS4, maar dat gokje durf ik wel te nemen). Een echte system seller is er nog niet. Dit i.t.t. de 360 waarvoor: Forza2, Gears of war en een aantal AA+ titels al wel uit zijn.

Kijk, ik heb gewoon vertrouwen in de kwaliteit die sony kan afleveren en ik wéét dat de games mij achteraf zullen bekoren. Niet alles, maar dat hoeft ook niet. Ik ga voor plezier in gamen, geen miereneukerij. Playstation en de bijhorende games zijn altijd al 'my cup o' tea' geweest, dus dat komt zeker in orde. Als ik het genre en de franchise goed vind, dan is er weinig kans dat de game voor mij tegenvalt.

En nogmaals, gears of war bvb trekt me helemaal niet, ik wil wel net iets meer in een game. Na een kwartier rondlopen was ik het al vrij beu. Het is niet meer dan rondlopen en schieten. Een game als mgs draagt het verhaal met zich mee. De franchise, de voorgeschiedenis, meer diepgang. Alle extra elementen omdat hij nu een oude man is. Dat is inleving, helemaal iets anders dus.

Ik kan voor de xbox nauwelijks AA+ titels opnoemen, het interesseert me verder ook niet omdat ik die console niet in huis wil halen (ze zullen er ongetwijfeld wel zijn). Ik wil halo wel eens spelen, maar alleen daarvoor koop ik geen console. 8)7
Kortom we leven in mooie tijden in game land, met titels als MGS4, GTA4, Final fantasy 13, Mass effect en bioschok op komst. Ik ben dan ook blij dat beidde consoles bij in huis gaan komen. En vind het jammer voor diegene die zijn aankoop van 400 of 600,- maar steeds moet verdedigen omdat hij er zelf nog niet helemaal over uit is of het wel de juiste keuze is geweest.

8)7 Ik moet helemaal geen aankoop verdedigen want ik heb nog niets gekocht. Ik zal het ook niet verdedigen, want het interesseert me helemaal niets wat anderen daarvan vinden. :+ En ik ben er wel over uit dat dit voor mij de beste keuze is? :? Wat heb ik anders net allemaal opgeschreven. Ik heb geen complexen en ik ga er 's nachts niet van wakker liggen :p Het zijn 'maar' games he. Ik heb vaak het idee dat mensen ongemakkelijk worden van iemand die wél weet wat hij wil, omdat ze zelf continu al twijfelend veel geld spenderen
uchiha tijntje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:09:
Dat is dus geen geflame? Dan ben ik benieuwd wanneer jij wel aan het flamen bent :D

Nee sorry, dat vind ik geen geflame. Als ik nu beledigend en grof bezig was en iedereen aan het uitschelden was in de trand van 'xbox suxxOrs' enz , ja dan wel. (and why would i wanna do that :s) Een voorkeur is hier meteen flamen. :? Ja, ik vind de xbox helemaal niets, en de Wii eigenlijk ook niet. Ik heb dat min of meer onderbouwd, ik mag deze mening hebben. Telkens die 'flame' en 'fanboy' nonsens, vemoeiend... :O

Als ik nu mijn enthousiasme voor de games en ps3 in het xbox topic had gepost, ja ok, dan misschien wel. (and again: why would i wanna do that?) Maar ik verkies hier mijn opinies te delen met andere playstation adepten. Het heet hier toch het ps3 topic? Ik weet dat hier mensen zitten die ook enhousiast zijn over little big planet bvb. En ik heb uitvoerig aangegeven waarom dergelijke games aanslaan (user generated content) Dat ga ik nu niet opnieuw doen.

Ken je de 'report' knop? Veel succes met mijn posts als flames aan te dienen bij de mods.
En een echte game fan koopt natuurlijk alle twee (of drie, maar de Wii vind niet alles) de consoles, aangezien de ene spellen heeft die zeer de moeite waard zijn die niet op de andere te verkrijgen zijn en vice versa. Ik zal over een goed half jaartje vast ook wel de ps3 in huis hebben. :)

En dat is natuurlijk grote onzin. Maar deze discussie is ook al te vaak gevoerd. Ik ben dus geen 'echte' gamer omdat ik niet nodeloos geld wil uitgeven aan consoles waar nagenoeg niets op uitkomt wat me echt trekt? 8)7 Hebben alleen maar voor de 'heb' is mijn ding niet. Ik heb ook andere interesses en hobby's waar ik later geld wil aan uitgeven, ik ga niet alles in games pompen |:( Ik game graag, en ik game goed, maar ik heb er niet alles voor over. En nogmaals, de ps(/pc) covert 95% van wat ik wil op games gebied, ik zou gek zijn om iets anders erbij te nemen.

En lees nu eens goed:
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:29:

Het is een mening/voorkeur. Zolang iedereen maar plezier heeft bij het gamen, right? Maakt niet uit met wat.
Daar gaat het toch om? Leven en laten leven? Iedereen veel plezier gewenst met gamen, op welk platform dat ook moge zijn. Duh, spreekt vanzelf.

En laat het nu maar terug over de games gaan in deze thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iedere mening is subjectief. Daar is het een mening voor, anders was het wel een feit.
Ik ben zelfs van mening dat de meeste feiten ook subjectief zijn, maar voor de duidelijkheid en het gemak best als feit aangenomen mogen worden.

En weer door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:12:
[...]
En laat het nu maar terug over de games gaan in deze thread :)
alvi, je hebt helemaal gelijk en ik vind niet dat je mening hoeft te verdedigen omdat zij je disclaimer niet lezen. Ik zou zeggen ga zo door! :)

Anyway, ik lees via de RSS feeds dat Crysis voor de PS3 praktisch is aangekondigd, het zo wel overeen komen met de PS3 vacatures die ze begin dit jaar hadden. Iemand hier meer info over? Zou wel leuk nieuws zijn. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:04:
[...]

Ja, via je router krijgt je PS3 een IP. Niet van UPC dus. Als je direct je PS3 aan het modem hangt is de situatie anders.
Ik denk dat het wel meevalt, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Als je jezelf al eens hebt aangemeld via prov.upc.nl dan lijkt het me gewoon een kwestie van Ps3 aansluiten, instellen op dhcp en het modem herstarten.

Bij een volledig nieuw abbonement komt er nog een stap bij en dat is het eerste keer aanmelden, of de PS3 browser hier goed mee kan omgaan betwijfel ik. Maar mocht het om wat voor reden dan ook mislukken dan zou je het eerst kunnen aanmelden op een laptop of pc en daarna de PS3 alsnog rechtstreeks aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

yah schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:33:
Ik probeer met call of duty 3 multiplayer te spelen, maar ik kom er eigenlijk bijna nooit in. Heel zelden dat ik in een sessie kom. Moet ik soms bepaalde poorten op de router opengooien? Of heeft iedereen verbindingsproblemen?

Upnp opengooien in je DSL/Kabel router, als je dat niet kan moet je handmatig poorten door routeren :| . Upnp werkt sneller..

Ik had upnp in router al ingesteld, nu ben ik het in de ps3 ook aan het aanzetten, Ik heb nu upnp ook daar aangezet. Als ik bij de laatste stap kom gaat die de boel testen. Dan zijn de 1e 3 geslaagd. UPNP niet beschikbaar en nat type 3. Dan staat er onderaan bij nat type 3 kunnen chat of communicatie middelen van games beperkt zijn. Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Ross op 31-07-2007 16:28 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij moest ik het mac adres van de PS3 nog invoeren in het access point en toen was ik klaar om online te gaan :Y)

Iemand hier die PES6 online speelt en nog recruit voor een groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Arx schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Anyway, ik lees via de RSS feeds dat Crysis voor de PS3 praktisch is aangekondigd, het zo wel overeen komen met de PS3 vacatures die ze begin dit jaar hadden. Iemand hier meer info over? Zou wel leuk nieuws zijn. :)
Hmmm, ik heb alleen deze:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169174
Crysis heading to PS3 and Xbox 360 - it's the speculation that's refused to lay down and die and now, dangling a carrot in front of the faces of those who wish it would, Crytek has said it could happen.

"Theoretically, anything could run anywhere", Crytek CEO Cevat Yerli told PC Gamer (UK) magazine when asked if he still believed the first-person shooter couldn't run on console.

"Crysis could be on the 360 or PS3", Yerli said.

"It requires optimisation, that's what we've always communicated", he went on. "What you would not do is make Crysis on PS3, 360 and PC for a single shipping date, because we would lose the quality focus.

"So I say, 'First PC version, then we'll see what happens'."

So don't go singing 'Crysis on console' from the rooftops just yet - Yerli added that there aren't any plans for Crysis on PS3 and Xbox 360 currently. "...it's a matter of how far we can take each platform" and Crytek would not go to a platform unless it could make the game "number one there".

But remember: it could happen...
Dus nog verre van definitief...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze zich maar eerst volledig blijven concentreren op de PC versie, wat gelukkig ook het geval is. Crysis is namelijk de enigste reden dat er nog een 8800GTX in m'n PC zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Nog meer mensen bij wie de PSN store down is voor maintenance?

Ben benieuwd wat ze gaan toevoegen :)
vorige keer kleine maar nuttige update (gebruik van L1 en R1 voor back en forward)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Misschien nu ook L1 en R1 als je op een stuk tekst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Of misschien gaan ze nu aanduiden wat je al lokaal staan hebt. Niets zo ergerlijk dan te zitten wachten op een download om dan te zien dat je de bewuste trailer al eens gedownload had :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:53:
Zolang ze zich maar eerst volledig blijven concentreren op de PC versie, wat gelukkig ook het geval is. Crysis is namelijk de enigste reden dat er nog een 8800GTX in m'n PC zit :9
Dat spel is er nog niet eens..
Jammer dat je crysis met een 8800GTX waarschijnlijk niet eens vloeiend en zo mooi als op die filmpjes kan spelen. Tot nu toe ben ik ook nog niet onder de indruk van de 8800 serie met DirectX10. Ik wacht nog even hoe het uitpakt en waarschijnlijk wordt het voor mij tegen die tijd een 8900GTX samen met crysis

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

zerokill schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:11:

vorige keer kleine maar nuttige update (gebruik van L1 en R1 voor back en forward)
Hmm, dat doe ik al sinds ik mn ps3 heb gekocht in maart.
KappeNou schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:16:Dat spel is er nog niet eens..
Jammer dat je crysis met een 8800GTX waarschijnlijk niet eens vloeiend en zo mooi als op die filmpjes kan spelen. Tot nu toe ben ik ook nog niet onder de indruk van de 8800 serie met DirectX10. Ik wacht nog even hoe het uitpakt en waarschijnlijk wordt het voor mij tegen die tijd een 8900GTX samen met crysis
De filmpjes zelf draaien niet eens helemaal soepel. Als je een dergelijke game op (minimaal) high settings vloeiend wilt spelen dan moet je je pc tijdens de release van de game kopen. Een pc van rond de 1500euro (mss incl monitor) kan 't dan wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:11:

GRAW2 demo en paar trailers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Heb ik weer....

Zondag een HDMI --> HDMI (2 meter goud) kabel gekocht via ebay (van yagoda.nl).
Krijg ik vandaag een HDMI --> DVI kabel thuisgestuurd |:(

Meteen contact opgenomen, sorry meneer voor de inpak fout.

Naja, ik vind het geen probleem, maar had hem wel graag z.s.m. willen uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Heb sinds vorige week een ps3. Superapparaat, en een superprijs ook.
De games spelen heerlijk, maar zagen er wat blurry uit op mijn jvc breedbeeldbuis. Gelukkig heb ik ook nog een samsung 940BW, heb de ps3 via hdmi->dvi daarop aangesloten en 720p ingesteld. Superbeeld, het rainbow six oogt gelijk niet meer blurry. Maar omdat ik toch weer in de huiskamer wil verder gamen heb ik de ps3 weer op de jvc aangesloten, alleen nu krijg ik daar geen beeld meer.
Heeft iemand een idee hoe de beeldinstellingen te resetten zijn?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan uit knop paar seconden inhouden :)

Als de instellingen voor de video-uitvoer niet overeenkomen met de instellingen die voor de gebruikte tv vereist zijn, geeft het scherm mogelijk geen beeld meer weer als de resolutie wordt gewijzigd. Het scherm zou echter na een tijd automatisch moeten teruggaan naar de originele resolutie. Als het scherm gedurende meer dan 30 seconden leeg blijft, schakelt u het systeem uit. Raak vervolgens de activeringstoets op de voorkant van het systeem gedurende minstens vijf seconden aan om het systeem opnieuw in te schakelen. De instellingen video-uitvoer worden automatisch opnieuw ingesteld op de standaardresolutie.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zouden jullie adviseren voor beeldscherm bij m'n ps3 icm met pc:

1. Samsung Syncmaster 226BW (tft scherm)

of

2. Sony KDL-26P2530E (26") (LCD TV)

Zit er kwalitatief veel verschil tussen een tft scherm en een lcdtv van deze maten? De samsung is namelijk 2x goedkoper... kheb er niet zoveel verstand van... misschien dat jullie me wat opweg kunnen helpen (afgezien van het geluid)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Murcielago schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:54:
Heb sinds vorige week een ps3. Superapparaat, en een superprijs ook.
De games spelen heerlijk, maar zagen er wat blurry uit op mijn jvc breedbeeldbuis. Gelukkig heb ik ook nog een samsung 940BW, heb de ps3 via hdmi->dvi daarop aangesloten en 720p ingesteld. Superbeeld, het rainbow six oogt gelijk niet meer blurry. Maar omdat ik toch weer in de huiskamer wil verder gamen heb ik de ps3 weer op de jvc aangesloten, alleen nu krijg ik daar geen beeld meer.
Heeft iemand een idee hoe de beeldinstellingen te resetten zijn?
Probeer eens de resolutie 1080p en 720p in te stellen. Ik heb ook een 940BW en PS3 staan en heb hem voor de leut even aangesloten zonder te beseffen dat 1080p normaal niet werkt op dat scherm maar kreeg wonder boven wonder toch 1080p signaal op het scherm. Als je een melding krijgt dat 1440*900 de optimale resolutie is moet je gewoon eventjes op je menu toets drukken op het scherm (meest linkse toets) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Hij staaat nu ingesteld op 720p, terwijl mijn tv dat niet ondersteund en mijn samsung wel. Ik moet blijkbaar dus de instelling wijzigen van hdmi 720p naar composiet 576p. Maar dat lukt dus niet, want dan gaat mijn samsung op zwart en is die na 30 seconden weer terug. Beneden op mijn tv kan ik niks zien dus kan ik niks wijzigen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:08:

ff via vga aansluiten en dit gewoon doen :
Als de instellingen voor de video-uitvoer niet overeenkomen met de instellingen die voor de gebruikte tv vereist zijn, geeft het scherm mogelijk geen beeld meer weer als de resolutie wordt gewijzigd. Het scherm zou echter na een tijd automatisch moeten teruggaan naar de originele resolutie. Als het scherm gedurende meer dan 30 seconden leeg blijft, schakelt u het systeem uit. Raak vervolgens de activeringstoets op de voorkant van het systeem gedurende minstens vijf seconden aan om het systeem opnieuw in te schakelen. De instellingen video-uitvoer worden automatisch opnieuw ingesteld op de standaardresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Den_John schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:19:
[...]

Probeer eens de resolutie 1080p en 720p in te stellen. Ik heb ook een 940BW en PS3 staan en heb hem voor de leut even aangesloten zonder te beseffen dat 1080p normaal niet werkt op dat scherm maar kreeg wonder boven wonder toch 1080p signaal op het scherm. Als je een melding krijgt dat 1440*900 de optimale resolutie is moet je gewoon eventjes op je menu toets drukken op het scherm (meest linkse toets) ;)
Ik heb een samsung 206BW met een ps3 die op 1080P draait. Echt geweldig scherp beeld, ik vraag me nou alleen af of het ECHT 1080P is en dat het niet wordt gescaled door het scherm zelf. Tot nu toe nog geen rare dingen gezien dus het lijkt erop dat het scherm echt 1080P aankan. Het enige probleem is dat de aspact ratio niet meer klopt maar daar valt mee te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig, met een simpel stuurprogramma is het ook mogelijk om de sixaxis onder OS X en Windows te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zo, ik post ff een berichtje vanaf mn ps3 terwil ik lekker een muziekje aan 't luisteren ben 8) Ik ben ook nog de Bladestorm demo van de japanse store aan t downloaden. Weet ff niet meer wat voor game t was (iets met mannetjes met zwaarden op paarden ofzo :P ). Net nog Crash Bandicoot1 gespeeld, nostalgie :D Zo nog ff NG: Sigma spelen en dan die demo es sjekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Interresting interview.
Ones you think you're sick of this one environment, you're moving to the next.
:9 Ik dacht dat het alleen maar middle-east was. Maar:
...Snake is moving over the world...
Het wordt alleen nog maar beter. _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat geil zou zijn is als we terug zouden keren naar omgevingen van de verschillende MGS games eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De basis van deel1, dat zou idd heel erg gaaf zijn. Of ff een bliksembezoek aan 't bos waar zn "vader" ooit heeft rond gesneakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2e lokatie van MGS4 kon je al zien in de E3 '07 trailer tijdens het gevecht tussen Raiden en Vamp.
Dat is ergens in Zuid-Amerika en is bevestigd door diezelfde vent uit het filmpje.

Een derde lokatie zou Oost-Europa zijn, alleen dit zijn geruchten en is niet bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
[...]

Hmz... wist ik niet. Ik zit bij Casema! Hoef niets te doen verder, alleen kabeltjes wisselen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:42:
Handig, met een simpel stuurprogramma is het ook mogelijk om de sixaxis onder OS X en Windows te gebruiken. :)
Oke welk programma dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:19:
Wat zouden jullie adviseren voor beeldscherm bij m'n ps3 icm met pc:

1. Samsung Syncmaster 226BW (tft scherm)

of

2. Sony KDL-26P2530E (26") (LCD TV)

Zit er kwalitatief veel verschil tussen een tft scherm en een lcdtv van deze maten? De samsung is namelijk 2x goedkoper... kheb er niet zoveel verstand van... misschien dat jullie me wat opweg kunnen helpen (afgezien van het geluid)??
Gisteren toevallig een foldertje van de mediamarkt binnengekregen.Staat een HP W2408 FULL HD lcd Monitor in voor 549. Monitor is Full HD + HDMI ingang.
MediaMarkt folder : http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/157/
HP site : http://h10025.www1.hp.com...s&dlc=nl&product=3440923&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
zerokill schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:39:
[...]

Ik heb een samsung 206BW met een ps3 die op 1080P draait. Echt geweldig scherp beeld, ik vraag me nou alleen af of het ECHT 1080P is en dat het niet wordt gescaled door het scherm zelf. Tot nu toe nog geen rare dingen gezien dus het lijkt erop dat het scherm echt 1080P aankan. Het enige probleem is dat de aspact ratio niet meer klopt maar daar valt mee te leven :)
met wat voor kabel heb je die samsung aangesloten dan? hdmi-dvi?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:24:
[...]

Gisteren toevallig een foldertje van de mediamarkt binnengekregen.Staat een HP W2408 FULL HD lcd Monitor in voor 549. Monitor is Full HD + HDMI ingang.
MediaMarkt folder : http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/157/
HP site : http://h10025.www1.hp.com...s&dlc=nl&product=3440923&
24" zie je toch geen verschil tussen 1080p en 720p... , opzich geen gekke deal maar vergeet niet dat de kijkhoek maar 160 graden is, en de helderheid ook minder is dan een fatsoenlijk lcd tv ;) , ik zelf zou voor een tv kieze bijna hetzelfde prijs, iets pietse groter beeld, en een bredere kijkhoek , nadeel vergeleke met deze is geen full hd maar of dat nou een nadeel is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:45:
[...]

24" zie je toch geen verschil tussen 1080p en 720p... , opzich geen gekke deal maar vergeet niet dat de kijkhoek maar 160 graden is, en de helderheid ook minder is dan een fatsoenlijk lcd tv ;) , ik zelf zou voor een tv kieze bijna hetzelfde prijs, iets pietse groter beeld, en een bredere kijkhoek , nadeel vergeleke met deze is geen full hd maar of dat nou een nadeel is.....
Precies! Toevallig staat er bij de MM hier in Alkmaar een 32'' Philips HD ready lcd in de aanbieding voor 555, met HDMI en alles erop. Denk dat je daar meer aan hebt icm een ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:01:
[...]

met wat voor kabel heb je die samsung aangesloten dan? hdmi-dvi?
jep gewoon hdmi<->dvi

werkt perfect. Heel af en toe lijkt het alsof ik een handshake probleem heb als ik wissel tussen mn pc en de ps3 maar dat is snel opgelost door scherm even aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:45:
[...]

Bespaar je de moeite.. men is tegenwoordig bereid om 25 jaar terug te gaan voor wat betreft beeldkwaliteit als er maar een sticker met 'Full HD' op de goedkope plastic omlijsting geplakt is.

En het is godsonmogelijk om mensen aan hun verstand te brengen dat resolutie helemaal niet zo belangrijk is. De meeste mensen denken dat resolutie het belangrijkste is van een tv, net zoals ze denken dat brightness het belangrijkste is voor een home theater projector en het aantal megapixels voor een camera.

[ Voor 18% gewijzigd door FaceDown op 01-08-2007 09:59 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

zerokill schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:39:
[...]

Als je scherm 16:9 is en de aspect ratio klopt niet meer dan wordt er dus wel gescaled, wat er wordt geen 1920x1080 weergegeven.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar voor een combinatie van ps3 en pc is dus een samsun 226BW geen slechte keuze begrijp ik? (HDMI -> DVI en optisch geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:21:
Maar voor een combinatie van ps3 en pc is dus een samsun 226BW geen slechte keuze begrijp ik? (HDMI -> DVI en optisch geluid)
Als jij de prijs van de monitor OK vindt zou ik het lekker doen. Is immers jou geld.
Zelf geef je al aan dat een LCD tv duurder is (LCD voor 311 zullen idd moeilijk te vinden zijn)... duschh.... ren naar de winkel zou ik zeggen :*)

[ Voor 5% gewijzigd door HoefMeistert op 01-08-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
FaceDown schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:04:
[...]

Als je scherm 16:9 is en de aspect ratio klopt niet meer dan wordt er dus wel gescaled, wat er wordt geen 1920x1080 weergegeven.
precies dat dacht ik dus ook al maar toch is het vreemd. Meestal is het zo dat als er gescaled wordt dat er dan pixels wegvallen en dat bijv text bijna niet te lezen is. Hetzelfde effect wat je krijgt als je je lcd scherm op de verkeerde res hebt staan. Daar heb ik dus geen last van. Als ik op internet surf via mn ps3 dan klopt alles gewoon en ziet alles er scherp uit. Het enige probleem is dat de aspect ratio niet meer klopt. scherm is 16:10 en 1080P is 16:9.

Ik snap er dus niks van maarja je hoort me niet klagen ;)

@Rammbfm: ik gebruik me ps3 sinds ik hem gekocht heb met een 206BW en dat werkt tot nu toe perfect :) . Geluid gaat bij via tulp naar line in van me PC geluidskaart.

edit: na het maken van een test plaatje met lijnen van 1 pixel breedt zie ik dat er wel wordt gescaled. jammer maar dat was natuurlijk ook wel te verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door zerokill op 01-08-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:57:
[...]

Bespaar je de moeite.. men is tegenwoordig bereid om 25 jaar terug te gaan voor wat betreft beeldkwaliteit als er maar een sticker met 'Full HD' op de goedkope plastic omlijsting geplakt is.

En het is godsonmogelijk om mensen aan hun verstand te brengen dat resolutie helemaal niet zo belangrijk is. De meeste mensen denken dat resolutie het belangrijkste is van een tv, net zoals ze denken dat brightness het belangrijkste is voor een home theater projector en het aantal megapixels voor een camera.
Met een analoge antenne en een scart aansluiting op LCD ga je er inderdaad op achteruit, daarin zijn 'gewone' TV's nog altijd heer en meester. Op LCD krijg je dan een zeer wazig beeld. Met een bron (HD Mediabox of PS3 b.v.) en HDMI uitgang kun je dat vervolgens wel strak krijgen maar met TV ben je dan voor het beste beeld afhankelijk van HD uitzendingen (discovery / film1 b.v.).

Maar goed, iedereen die nog nooit met HD kennis gemaakt heeft. Het is gewoon 't zelfde beeld die je al jaren op je PC monitor (als die een beetje ok is) ziet met games dus echte vernieuwing is het ook niet.

Ik gebruik hier een Dell 2407 WFP scherm met HDMI -> DVI convertor voor m'n PS3 en geloof me, het beeld is gewoon strak zoals dat ook het geval is met PC games. De beeldverhouding is ook dik in orde (op 1080p), er valt niks buiten het scherm en de verhoudingen kloppen.

Wat er op vooruit gaat.. In NBA2K7 zijn b.v. met scart (op zowel LCD als CRT TV) de namen van de spelers die je opstelt in het snel-wisselscherm in de linker en rechter onderhoek nauwelijks te lezen. Met HD heb je daar gewoon strak-witte letters staan. De kleurscheiding op een klein oppervlak is gewoon beter.

Maar voor films.. ik heb b.v. Casino Royale op HD (op blue ray) gezien. Ach, het was wel leuk maar om nou te zeggen 'dit is me toch een gigantische stap voorwaards' gaat me wat te ver. Daarvoor is het verschil imho gewoon te klein. Het is b.v. niet zo'n grote stap als van VHS naar DVD. Ik kijk nu nog net zo graag naar een film op DVD.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Moet je voor de gein eens een blu-ray film kijken en daarna een gewone dvd erin stoppen. Ik vind het verschil zeer duidelijk aanwezig. In blu-ray films kan je de baardharen tellen. Oftewel, blu-ray geeft baardhaarscherp beeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Digitale TV Tuner voor de PS3 2008 ?? http://ps3.ign.com/articles/809/809763p1.html.
Betekent waarschijnlijk ook direct opneem functionaliteit...

[ Voor 25% gewijzigd door HoefMeistert op 01-08-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:31:
Moet je voor de gein eens een blu-ray film kijken en daarna een gewone dvd erin stoppen. Ik vind het verschil zeer duidelijk aanwezig. In blu-ray films kan je de baardharen tellen. Oftewel, blu-ray geeft baardhaarscherp beeld 8)
Dat klopt. Leuk detail.. bepaalde porno actrices schijnen er ook moeite mee te hebben dat deze ontwikkeling er is las ik op Fok. :P

Maar ik kijk eigenlijk nooit naar films om de haartjes te kunnen tellen. Of blu-ray een succes wordt is ook afwachten. Het is net als met de CD en en SA-CD, het hangt van de massa af. Als de massa CD geluid acceptabel vindt, dan kun je met SA-CD wel het neusje van de zalm hebben maar het gevaar bestaat dat het alleen de liefhebbers dit kopen. De voordelen van Blu-Ray t.o.v. DVD zijn naast de betere beeld en geluidskwaliteit nihiel. Het is niet zo'n sprong voorwaards als DVD t.o.v. VHS waar naast kwaliteit ook nog allemaal praktische een duurzame voordelen aan vast zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik vind de menu´s bij blu/ray ook een stuk beter werken. Heb die menu's van de gewone dvd´s toch altijd al een beetje crappy gevonden. Nu werkt ´t echt prima. Wordt met java gedaan dacht ik. En de hoge beeldkwaliteit maakt het gewoon heel prettig kijken en vooral bij films met veel sfx is het heel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15
om maar even verder te gaan met de offtopic discussie:

op mijn hd-ready lcd tv is SD beeld welke via TVhome binnenkomt toch echt wel beter dan op mijn 5 jaar oude crt. Zeker dvd's die ge-upscaled worden. Het lijkt soms zelfs bijna HD kwaliteit, was er echt aangenaam verrast over.

Heb een Toshiba WL68P overigens, perfecte tv (geen full hd maar who cares? de beeldkwaliteit is vele male beter als van veel fullHD schermen, en SD kijken blijft zo dus nog zeer goed te doen)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

[...]

Ik gebruik hier een Dell 2407 WFP scherm met HDMI -> DVI convertor voor m'n PS3 en geloof me, het beeld is gewoon strak zoals dat ook het geval is met PC games. De beeldverhouding is ook dik in orde (op 1080p), er valt niks buiten het scherm en de verhoudingen kloppen.

[...]

Maar voor films.. ik heb b.v. Casino Royale op HD (op blue ray) gezien. Ach, het was wel leuk maar om nou te zeggen 'dit is me toch een gigantische stap voorwaards' gaat me wat te ver. Daarvoor is het verschil imho gewoon te klein. Het is b.v. niet zo'n grote stap als van VHS naar DVD. Ik kijk nu nog net zo graag naar een film op DVD.
24 inch is voor een computer monitor natuurlijk aardig groot, maar in vergelijking met tv's is het maar een klein oppervlak. De "gigantische stap voorwaards" zoals jij het omschrijft (of het ontbreken daarvan) is voor mij dan ook niet de resolutie, maar de resolutie in combinatie met een groter beeld oppervlak. Ik denk dan ook dat het verschil tussen DVD en blue-ray op een groter scherm beter te zien is dan op een 24" full hd schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nioz schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

24 inch is voor een computer monitor natuurlijk aardig groot, maar in vergelijking met tv's is het maar een klein oppervlak. De "gigantische stap voorwaards" zoals jij het omschrijft (of het ontbreken daarvan) is voor mij dan ook niet de resolutie, maar de resolutie in combinatie met een groter beeld oppervlak. Ik denk dan ook dat het verschil tussen DVD en blue-ray op een groter scherm beter te zien is dan op een 24" full hd schermpje.
Het hele idee/voordeel van HD is juist dat je op een groot scherm nog een scherp beeld hebt op een korte afstand. (Op op een klein scherm van heeele korte afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Ik ben ook van plan om binnenkort een PS3 aan te gaan schaffen. Ik kijk uit naar de volgende games:

- Final Fantasy XIII
- Pro Evolution Soccer 2008
- Gran Tourismo 5

Momenteel ben ik op mijn PS2'tje nog wel ff zoet om Final Fantasy XII uit te spelen maar daarna wil ik toch wel 600 eurie uit gaan geven _/-\o_

Verder vroeg ik me af of het verschil tussen een HD-tv en een normale breedbeeld echt zo groot is?
Ik heb op dit momenteel nog een vrij nieuwe normale tv staan:
http://www.kieskeurig.nl/...0&prod=Philips%2032PW8651

Toen ik deze televisie aangeschaft heb waren HD-tv's en flatscreens nog vrij prijzig dus toen maar voor deze gekozen...
Is dit nog een beetje aan te raden? En kan ik een PS3 nog steeds via de SCART aansluiten of moet ik hier een speciale AV kabel voor aanschaffen?

[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-08-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Shiver23 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Het hele idee/voordeel van HD is juist dat je op een groot scherm nog een scherp beeld hebt op een korte afstand. (Op op een klein scherm van heeele korte afstand)
Dat klopt, maar ik neem aan dat als hij een blu-ray film op zijn scherm kijkt, waarvan hij zegt dat hij weinig verschil ziet tussen DVD en Blu-ray, hij dan niet op 50cm van zijn beeldscherm zit, maar op enkele meters. Waardoor, vanwege de grootte (´slechts 24" ´) van het scherm, het voordeel van 1080p enigzins teniet wordt gedaan.
Op een groter scherm komt 1080p dus, imho, beter tot zijn recht als je niet met je neus tegen je beeldscherm zit.
(ik denk dat je mijn post iets anders geinterpreteerd hebt dan dat ik hem bedoeld had)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 01-08-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

nioz schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:22:Op een groter scherm komt 1080p dus, imho, beter tot zijn recht als je niet met je neus tegen je beeldscherm zit.
Daarom zie je 1080p ook alleen bij de grotere tv's.
Nippletwister schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:12:Verder vroeg ik me af of het verschil tussen een HD-tv en een normale breedbeeld echt zo groot is?

Toen ik deze televisie aangeschaft heb waren HD-tv's en flatscreens nog vrij prijzig dus toen maar voor deze gekozen...
Is dit nog een beetje aan te raden? En kan ik een PS3 nog steeds via de SCART aansluiten of moet ik hier een speciale AV kabel voor aanschaffen?
Voor mezelf was een hd-tv een must, ik vind het verschil enorm. Sommige mensen zeggen dat ze het verschil wel mee vinden vallen, maar dat zijn meestal mensen met een gewone tv die nog in de ontkenningsfase zitten :P Met de standaardkabel die bij de ps3 zit kan je 'm op je tv aansluiten, maar er is nog een andere kabel voor iets betere beeldkwaliteit bij gewone tv's. Weet ff niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Nippletwister schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:12:
Ik ben ook van plan om binnenkort een PS3 aan te gaan schaffen. Ik kijk uit naar de volgende games:

- Final Fantasy XIII
- Gran Tourismo 5

Momenteel ben ik op mijn PS2'tje nog wel ff zoet om Final Fantasy XII uit te spelen maar daarna wil ik toch wel 600 eurie uit gaan geven _/-\o_

Verder vroeg ik me af of het verschil tussen een HD-tv en een normale breedbeeld echt zo groot is?

Join the club.. Heb hier ook een 32PW9509 PixelPlus 2, IFS calibratie laten uitvoeren...(http://www.shopwereld.nl/...real_flat_32pw950912.html) staan. En zat int zelfde schuitje toen der tijd (3 jaar terug, lcd rete duur en kwalitatief minder)

Ik me op dit moment echter niet aan de beeld kwaliteit van mn "normale" breedbeeld, ziet er beter uit als een PS2 maar toch....... sta nu toch echt op het punt om een 40W2000 te kopen, PS3 + bluray zien er ZO rete strak uit op een LCD...

Maar ja zou zeggen eerst de PS3 kopen + genieten en later eventueel nog eens een LCD kopen kun je nog een keer genieten :D

Sluit je PS3 wel aan met een goede scart kabel, niet de meegeleverde kabel gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Dat klopt, maar ik neem aan dat als hij een blu-ray film op zijn scherm kijkt, waarvan hij zegt dat hij weinig verschil ziet tussen DVD en Blu-ray, hij dan niet op 50cm van zijn beeldscherm zit, maar op enkele meters. Waardoor, vanwege de grootte (´slechts 24" ´) van het scherm, het voordeel van 1080p enigzins teniet wordt gedaan.
Op een groter scherm komt 1080p dus, imho, beter tot zijn recht als je niet met je neus tegen je beeldscherm zit.
Ik zat niet op enkele meters.. heb ik ook nergens genoemd, ik zat er vrij dicht op :)

Ik zeg niet dat het verschil in kwaliteit er niet is, dat was zeker wel het geval maar ik vond het niet dusdanig een punt dat ik vanaf nu alles in HD wil zien en niets meer op DVD. De overgang destijds van analoog naar digitaal was groter in mijn beleving. Laat ik het anders zeggen, 'als' Blu Ray goedkoper wordt ga ik daarvoor (deze kreeg ik toevallig gratis opgestuurd van Sony), maar DVD's vind ik nog acceptabel genoeg om te blijven kopen.

Wat me trouwens opviel is dat men in Duitsland en Frankrijk nog helemaal niet of nauwelijks meedoet aan de HD ontwikkeling, het is daar een stuk exclusiever. Stap er een electronicawinkel binnen en ze verkopen er zelfs nog 4:3 beeldbuizen. Dan is het wel mooi dat Nederland op dit gebied een voorsprong neemt.
Nippletwister schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:12:

- Final Fantasy XIII
- Gran Tourismo 5
Er komen idd mooie spellen uit, Gran Turismo en PES 2008 ga ik er ook nog voor halen als ze uitkomen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
HoefMeistert schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:29:
[...]

Join the club.. Heb hier ook een 32PW9509 PixelPlus 2, IFS calibratie laten uitvoeren...(http://www.shopwereld.nl/...real_flat_32pw950912.html) staan. En zat int zelfde schuitje toen der tijd (3 jaar terug, lcd rete duur en kwalitatief minder)

Ik me op dit moment echter niet aan de beeld kwaliteit van mn "normale" breedbeeld, ziet er beter uit als een PS2 maar toch....... sta nu toch echt op het punt om een 40W2000 te kopen, PS3 + bluray zien er ZO rete strak uit op een LCD...

Maar ja zou zeggen eerst de PS3 kopen + genieten en later eventueel nog eens een LCD kopen kun je nog een keer genieten :D

Sluit je PS3 wel aan met een goede scart kabel, niet de meegeleverde kabel gebruiken...
Hmmz, mijn vader is in het bezit van een mooie Panasonic Plasma tv, mocht ik een PS3 aanschaffen dan ga ik hem daar sowieso nog een keer op aansluiten. Kan ik dan gelijk zien wat ik mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:31:
[...]

Wat me trouwens opviel is dat men in Duitsland en Frankrijk nog helemaal niet of nauwelijks meedoet aan de HD ontwikkeling, het is daar een stuk exclusiever. Stap er een electronicawinkel binnen en ze verkopen er zelfs nog 4:3 beeldbuizen. Dan is het wel mooi dat Nederland op dit gebied een voorsprong neemt.
Niet helemaal waar. In engeland hebben ze al jaren uitzendingen in HD via de Sky HD box en zelfs in Italie is Sky HD te koop in iedere winkel. Over Frankrijk en Duitsland kan ik niet spreken maar het uitrollen van echte HD televisie gaat in Nederland echt te sloom.

Komt waarschijnlijk omdat wij allemaal op de kabel zitten en in Engeland en Italie gaat "uitgebreide" televisie via de sateliet waar gewoon een stuk meer ruimte is voor HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:31:
[...]

Ik zat niet op enkele meters.. heb ik ook nergens genoemd, ik zat er vrij dicht op :)

Ik zeg niet dat het verschil in kwaliteit er niet is, dat was zeker wel het geval maar ik vond het niet dusdanig een punt dat ik vanaf nu alles in HD wil zien en niets meer op DVD. De overgang destijds van analoog naar digitaal was groter in mijn beleving. Laat ik het anders zeggen, 'als' Blu Ray goedkoper wordt ga ik daarvoor (deze kreeg ik toevallig gratis opgestuurd van Sony), maar DVD's vind ik nog acceptabel genoeg om te blijven kopen.

[...]
Heh, ben ik dus posts verkeerd aan het interpreteren, misschien moet ik wat minder tussen de regels door proberen te lezen ;) :P
Ik ben het verder zeker met je eens wat betreft DVD's, die zijn inderdaad acceptabel genoeg om te blijven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... kan iemand mijn simpele vraag beantwoorden aangezien ik op het punt sta een PS3 te kopen:

Maakt dat ding veel lawaai (ook in vergelijking met xbox360) en wordt het echt zo heet als er overal beweerd wordt?

Alvast bedankt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:55:
Hey... kan iemand mijn simpele vraag beantwoorden aangezien ik op het punt sta een PS3 te kopen:

Maakt dat ding veel lawaai (ook in vergelijking met xbox360) en wordt het echt zo heet als er overal beweerd wordt?

Alvast bedankt... ;)
Nee, hij maakt geen herrie zoals de Xbox, ja hoe wordt wel heet. En dat hij heet wordt is maar goed ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

Nee, hij maakt geen herrie zoals de Xbox, ja hoe wordt wel heet. En dat hij heet wordt is maar goed ook. :)
:/ hmmm... hoe zo is het goed dat je console heet wordt? Kun je hiermee je koude handjes opwarmen? :)
De 65nm-revisie van PS3 zal echter kleiner zijn en minder warmte produceren, wat zeer goed voor de levensduur van het apparaat is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:55:

Alvast bedankt... ;)
Jij stond toch ook al op het punt een X360 te kopen maar wachtte liever op de Falcon |:(
Wachten op een 65nm versie van de PS3 lijkt me een jarenplan, rumble komt er misschien wel binnenkort aan. Met een uitval minder dan 1% zit je wel safe als je een PS3 nu koopt lijkt me. Nieuwe versies komen altijd maar dan kun je de aankoop blijven uitstellen.....

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Want dat is logisch? De PS3 is een betrouwbaar apparaat dat aanmerkelijk minder herrie maakt dan de 360. Je kan best wachten de op 65nm revisie, maar met welke voordelen en hoe lang gaat dat nog duren? Dat weet nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:37:
[...]

:/ hmmm... hoe zo is het goed dat je console heet wordt? Kun je hiermee je koude handjes opwarmen? :)
De 65nm-revisie van PS3 zal echter kleiner zijn en minder warmte produceren, wat zeer goed voor de levensduur van het apparaat is... ;)
Ja je kunt je koude handjes er mee opwarmen. Nee ik zou niet wachten op 65nm, want dat duurt nog wel een paar jaar. Nee, de warmte die er nu uitkomt is niet erg en bekort de levensduur niet, de warmte is ong even heet als de kachelstroom die van mn Xeon 3Ghz proc afkomt en die doet het ook al jaren 18 uur per dag :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.