Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Creative Zen Vision M docking station

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Creative Zen Vision M 30gb te gaan kopen.
Nu ben ik er achter gekomen dat het al handig is om de Creative Zen Vision:M Accessory Pack erbij te kopen.

En het leek mij ook handig om zo'n Creative ZEN Wired Remote te kopen zodat je zo weinig mogelijk schaden kan aanbrengen.

Maar ik zat ook te denken om een docking station ervoor te kopen, alleen ik hoor verschillende dingen daarover de één zegt dat het de moeite waard is om te kopen en de ander zegt dat het een prut ding is en dat het makelijk stuk gaat.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb hem hier op mijn bureau staan, geen enkel probleem ermee. Enige is wel, als je de siliconen skin gebruikt die bij de accessoire pack zit, hij niet meer past, dus moet je de ZVM uit zijn huidje halen en dan erin plaatsen. Als mensen vinden dat hij snel stuk gaat, gaan ze er overduidelijk niet goed mee om. Een docking station is om te laten staan waar hij staat, er loopt dan 1-3 kabels vanaf (usb, a/v en/of AC) en dat is alles.

Alleen, waarom zou je direct een wired remote kopen? Je kan hem net zo makkelijk uit je broekzak halen, keylock eraf en volgend nummer kiezen. Ok, het is wat lastiger als je bijvoorbeeld op de fiets zit, maar het kan wel. Ik zit er ook een beetje aan te denken eigenlijk, maar om nou weer wat ervoor uit te geven plus dat je een lang stuk snoer over hebt dan, ik weet niet of het wel zo handig is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Tja het kost maar 20 euro extra bij azerty waar ik alles bestel dus dan valt het nog wel mee.
Daarom wil ik alles meteen bestellen aangezien het in de normale winkel zo duur is.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb zelf direct die wired remote genomen, en dat vond ik voor mijzelf wel een slimme keuze.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Vraagje.

Ik heb nu een 60Gb versie en de extra acc. pack.

Als ik de AV kabel aansluit, schakelt de speler het TfT uit en moet ik op de TV verder navigeren.

Maar ik wil eigenlijk de speler gewoon op mijn versterker aansluiten en navigeren op de speler. Kan dit met de dock wel, en blijft het tft scherm dan gewoon aan in de dock.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:15
frankx schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:15:
Vraagje.

Ik heb nu een 60Gb versie en de extra acc. pack.

Als ik de AV kabel aansluit, schakelt de speler het TfT uit en moet ik op de TV verder navigeren.

Maar ik wil eigenlijk de speler gewoon op mijn versterker aansluiten en navigeren op de speler. Kan dit met de dock wel, en blijft het tft scherm dan gewoon aan in de dock.
off topic, maar volgens mij past de 60 gig niet op de normale doc, omdat hij dikker is en de doc gemaakt is voor de 30 gig (netzoals de siliconen hoes)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• frankx
-Jaap-io schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:24:
[...]

off topic, maar volgens mij past de 60 gig niet op de normale doc, omdat hij dikker is en de doc gemaakt is voor de 30 gig (netzoals de siliconen hoes)
30 Gb en 60 Gb zijn even dik (staat op specs van creative site).http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=14331&nav=1

En ik heb de siliconenhoes perfect om mijn 60Gb versie zitten.

Er is dus geen verschil in dikte.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:15
frankx schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:14:
[...]

30 Gb en 60 Gb zijn even dik (staat op specs van creative site).http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=14331&nav=1

En ik heb de siliconenhoes perfect om mijn 60Gb versie zitten.

Er is dus geen verschil in dikte.
dat is dan nieuw... toen ik een half jaar geleden er 1 ging kopen heb ik zitten twijfelen omdat de 30 dikker was. echter op de 30 paste niet al mijn muziek, dus die viel af ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Van de 60GB is een afgeslankte versie uitgekomen. Ik meen dat deze even dik is als de 30GB.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klopt, er zijn 2 versies van de 60 GB. Op de doos staat of je de dikke of de dunne hebt, maar je kan het uiteraard ook meten. Heb je de siliconen hoes eromheen zitten, dan past hij alsnog niet in de Docking Station, omdat hij dan te breed is.

Frankx, als jij je ZV:M op je versterker aan wilt sluiten, dus alleen audio, moet je hem op je koptelefoonaansluiting zetten, niet op A/V. Ik heb niet getest of er geluid uit komt en of dat goed gaat met de bijgeleverde kabel, maar je kan altijd nog een kabeltje kopen die van mini-jack naar tulp gaat. Het Docking Station heeft maar 3 aansluitingen, namelijk USB, A/V en AC/DC.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• frankx
Hero Of Time schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:52:
Klopt, er zijn 2 versies van de 60 GB. Op de doos staat of je de dikke of de dunne hebt, maar je kan het uiteraard ook meten. Heb je de siliconen hoes eromheen zitten, dan past hij alsnog niet in de Docking Station, omdat hij dan te breed is.

Frankx, als jij je ZV:M op je versterker aan wilt sluiten, dus alleen audio, moet je hem op je koptelefoonaansluiting zetten, niet op A/V. Ik heb niet getest of er geluid uit komt en of dat goed gaat met de bijgeleverde kabel, maar je kan altijd nog een kabeltje kopen die van mini-jack naar tulp gaat. Het Docking Station heeft maar 3 aansluitingen, namelijk USB, A/V en AC/DC.
Oké thnx. Ik heb idd de "dunne" uitvoering. Het is dus zeer waarschijnlijk dat als ik de a/v cabel op het dock aansluit dat ook dan de video automatisch naar het video signaal wordt doorgezet (en dus het TfT uit). Het dockstation is dus eigenlijk niets meer dan een grote versie van de standaard meegeleverde verloop ding. (heeft nml ook USB, AV en AC/DC)

De mini-jack naar tulp is een standaard kabel, zal zeker werken. Maar helaas is het dus geen mooie oplossing. Ik had gehoopt dat de ZV:M mooi in een dock kon staan in de kast en hem zo ook als MP3 speler te kunnen gebruiken op mijn versterker (zonder daarvoor een Tv aan te hoeven zetten). De I-Pod kan dat dus wel...... Mach ach, de ZV:M heeft andere sterke punten zullen we maar zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door frankx op 26-07-2007 21:35 ]

Pagina: 1