Ik ben momenteel in Wrocław een stad in in het Zuid-Westen van Polen.
Dit is een Universiteitsstad dus veel te beleven tijdens het jaar maar ook tijdens de vakantie.
Zo is er nu een filmfestival met iedere avond een film op het marktplein op een gigantisch scherm
Ik ben zowat verliefd op deze stad geworden na hier al een aantal keren te zijn geweest.
Ik wou graag deze foto's met jullie delen. Ik hoop dat jullie met deze foto's beseffen dat Polen niet zo verschillend is van België of Nederland
Ze zijn gemaakt met een Circulaire Pola-filter van B+W en foto-gereedschap uit mijn signature. Helaas kan ik ze momenteel niet fraaier maken met lightroom ofzo. Ze zijn dus geheel onbewerkt zo uit de camera gekomen
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Dit is een Universiteitsstad dus veel te beleven tijdens het jaar maar ook tijdens de vakantie.
Zo is er nu een filmfestival met iedere avond een film op het marktplein op een gigantisch scherm
Ik ben zowat verliefd op deze stad geworden na hier al een aantal keren te zijn geweest.
Ik wou graag deze foto's met jullie delen. Ik hoop dat jullie met deze foto's beseffen dat Polen niet zo verschillend is van België of Nederland
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
[ Voor 5% gewijzigd door lux op 23-07-2007 19:24 ]
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3