Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[featreq] Topicnotitie icoontje

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Als ik naar Programming ga zie ik aan het icoontje welk topic een topicnotitie heeft ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Open_on_note.gif ), maar datzelfde icoontje wordt niet gebruikt in (bijv.) dit overzicht of in mijn Active topics (met/zonder filter).

Kan het gebruik van dat icoontje doorgetrokken worden over het hele forum zodat het consequent verschijnt?

Geen heel dik, groot, vet probleem ofzo maar ik mis nog wel eens topicnotities omdat ik niet ver genoeg naar beneden scroll in een topic (en daardoor mis ik dus alle fun :+ /flauw ).

@zwart volk: als je geen idee hebt waar ik het over heb: goed zo :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 23-07-2007 18:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Net als met topicreports; waar we een uitzondering voor hebben gemaakt vanwege het belang ervan; is het nogal zwaar om in acties anders dan list_topics rechtencontrole's toe te voegen. Dat is de reden dat je die informatie nergens anders terugvindt; dus tenzij crisp zin heeft om wat te bakken ben ik bang dat je dus alle fun mist ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Zo zwaar is die rechtencheck niet voor een lijstje met hooguit een paar topics die een topicnote hebben, en aangezien we het voor topicreports ook al doen (zonder noemenswaardige performance-penalty) kunnen we het net zo goed helemaal fun maken :Y)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.