Abonnement betaling

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
Goeiemorgen,

Ik heb gisteravond een Tweakers.net abonnement afgesloten, en dat is nog niet geactiveerd. Ik heb even rondgekeken op GoT, en daar wordt verteld dat een machtiging erg lang kan duren.

Nu ben ik echt een noob als het op geldzaken aankomt, en ik vraag me dus af of ik met een machtiging heb betaald. Ik heb MijnPostbank.nl, en gewoon op "overschrijven" geklikt. Doe je dan een normale overboeking of een machtiging? Ik heb best geduld hoor, maar dan weet ik het tenminste als ik nog twee weken moet wachten :)

Is het daarnaast niet handig als je ook via iDeal zou kunnen betalen? Da's een stuk sneller, en kan je meteen aan de slag.

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:02

-ET-

Phone Home

wat jij hebt gedaan is een overboeking.

Met een machtiging schrijft T.net automatisch het bedrag van je rekening af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je kan al betalen met iDeal afaik.

En overschrijven is overboeking, machtiging = domiciliëring.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

GWX schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:34:
[..]
Nu ben ik echt een noob als het op geldzaken aankomt, en ik vraag me dus af of ik met een machtiging heb betaald. Ik heb MijnPostbank.nl, en gewoon op "overschrijven" geklikt. Doe je dan een normale overboeking of een machtiging? Ik heb best geduld hoor, maar dan weet ik het tenminste als ik nog twee weken moet wachten :)
Een machtiging geef je een ander toestemming om iets van je rekening te halen. Aangezien je zelf hebt overgemaakt, is het geen machtiging.
Is het daarnaast niet handig als je ook via iDeal zou kunnen betalen? Da's een stuk sneller, en kan je meteen aan de slag.
Een bedrijf (zoals tweakers nu is) moet je voor elke transactie betalen. Kan me voorstellen dat iDeal betalingen meer kosten dan een simpele overschrijving cq. machtiging, en dat daardoor er geen optie is voor ideal.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

reviews: Tweakers.net FAQ
* Hoe kan ik een abonnement afsluiten na het plaatsen van een bestelling?

Via Shop.tweakers.net kun je online een abonnement bestellen. De betaling wordt uitgevoerd via de geïntegreerde betaaldienst van Triple Deal Payment Services. De beschikbare betaalmethoden zijn credit-card, bank-overboeking, iDeal, Bill, ABN AMRO Internet Bankieren, Girotel Online, Rabo Direct Betalen, Rabobank Internet Bankieren en SNS Bank Online.
Dusss :Y)

Maar alvast welkom in /63 :)

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 23-07-2007 17:42 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
Woeps, had ik toch even wat zorgvuldiger moeten kijken dus :( Iemand hier ervaring met het betalen van een abonnement via overboeken met Postbank, en hoe lang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

GWX schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:14:
Woeps, had ik toch even wat zorgvuldiger moeten kijken dus :( Iemand hier ervaring met het betalen van een abonnement via overboeken met Postbank, en hoe lang dit duurt?
postbank->rabobank duurt 3 dagen, dus ik zou hier vanuit gaan. Maar volgens mij is/was het zo dat bij overboekingen dingen handmatig aangezet moesten worden.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

silverstorm schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:59:
[...]

postbank->rabobank duurt 3 dagen, dus ik zou hier vanuit gaan. Maar volgens mij is/was het zo dat bij overboekingen dingen handmatig aangezet moesten worden.
De Postbank claimt dit verbeterd te hebben: http://www.postbank.nl/in...8001,00.html?linktype=int

Maar ik zou nu gewoon rustig af gaan wachten. Je kan hooguit T.net een mailtje sturen met een screenshot van je betaling. Maar ik weet niet of ze dat genoeg vinden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
fsfikke schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:55:
[...]

De Postbank claimt dit verbeterd te hebben: http://www.postbank.nl/in...8001,00.html?linktype=int

Maar ik zou nu gewoon rustig af gaan wachten. Je kan hooguit T.net een mailtje sturen met een screenshot van je betaling. Maar ik weet niet of ze dat genoeg vinden.
Heb een mailtje gestuurd met screenshot, ben benieuwd :) Maar ik denk dat ik gewoon even zal moeten wachten. Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het verwerken duurt altijd een paar dagen, ook omdat je niet direct betaald aan T.net geloof ik, maar het via een derde partij doet (althans, dat was zo in mijn geval), daar zit ook nog een verwerkingsdag tussen. Dus het komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Los daarvan is het T.net kantoor gesloten in het weekend en ik kan me voorstellen dat er dan op maandag nog wat high priority zaken liggen, zo in de vakantie. De abonnementsperiode gaat overigens toch pas in zodra je betaling verwerkt wordt en je je abo krijgt, dus je loopt niets mis. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Beantwoord via de mail.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.