Toon posts:

Striker Extreme LCD display failure.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Striker Extreme LCD display failure.

Vraagje:

Heeft iemand eerder last gehad van het constant aan en uitgaan van de lcd verlichting op de achterzijde van het moederbord?

Natuurlijk heb ik Asus om een reactie gevraag maar die was als volgt: Het lijkt erop dat het display van de kaart defect is.Probeert u evt met uw punt van aankoop te verifieren of het niet aan een instelling of de stroomvoorziening ligt. Zo niet, levert u het bord dan in voor garantieafhandeling bij Asus.

De leverancier: geen idee

Nu heb ik geen zin om mijn hele p.c. af te gaan breken en onderdelen te gaan versturen (lui)

iemand een idee? instelling?

TY!

Oja: p.c. draait perfect voor de rest..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 17:10 ]

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Denk dat opsturen bij zon geval de beste oplossing is. Doe het nu strax heb je misschien geen garantie meer en daar word je helemaal niet gelukkiger op. :o

Edit :

Zie dat je pc wel goed draait, tja dan zou je het moeten afwegen. Goed werkend LCD schermpie tegen 3/5 dagen geen pc :P

[ Voor 30% gewijzigd door dreameater op 23-07-2007 20:17 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Dit deed hij bij mij laatst ook, maar ik heb er verder niks aan gedaan. Nu ik dit antwoord typ heb ik even onder mijn buro gekeken, en blijkt hij momenteel weer gewoon constant te branden. Probeer eens om de stekker een paar minuten uit het stopcontact te halen. Mischien dat een reset op die manier hem goed doet. Mijn systeem wou laatst niet opstarten, en toen was dat de oplossing. Rare bordjes... die striker exteme's

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
je zou kunnen kijken om hem een keer te resetten. Ook kan het gewoon dat er door vervoer ofzo iets mis is gegaan in de conenctie van het scherm, dat hij daardoor niet goed werkt...

Wel is vaker gehoord van mensen die last hadden van losse contactjes bij striker borden waardoor het lcd niet lekker meer werkte