Een vriendin heeft een iMac waar ze problemen mee heeft. Ik heb geen ervaring met Mac systemen, vandaar hier mijn vraag. Hopelijk kunnen jullie haar helpen. Ik heb al even gezocht, maar kon zo op het eerste gezicht geen relevante dingen vinden.
Probleem omschrijving:
opgelost worden door het eea aan programma's te herinstalleren?
Jullie advies graag in deze.
Probleem omschrijving:
Het lijkt zo op het oog op een softwarematig probleem. Kan het misschienHee Richz,
Ik krijg geen foutmelding maar een melding dat het programma onverwachts gestopt is en de vraag of ik hem opnieuw wil openen of af wil sluiten. als ik in programma A bezig ben en ik wil iets openen in B dan knalt A eruit en anders om. Niet constant maar wel 5-8 x per dag en dat is echt teveel.
We hebben net ingelogd onder danielles naam maar dat maakt niet uit.
ik werk met de programma's photoshop, illustrator en indesign en indesign knalt er het meeste uit maar de andere 2 kunnen we ook wat van ;-) dus daar blinkt er ook niet echt 1 uit.
en verder... denk ik ook dat t OF met de software te maken heeft (maar danielle heeft dezelfde software en geen last) of dat het met t werkgeheugen te maken heeft (voor zover ik er verstand van heb) dit heb ik thuis op de pc namelijk ook vaak en dan schoont rene weer even wat op en dan kan ik wel weer met bijvoorbeeld photoshop werken.
nou.... misschien heb je nog een idee en anders hou het gewoon op.
jij denk ook aan de getallen te zien van de snelheid, geheugen e..d dat t daar niet aan ligt?
Hardwareoverzicht:
Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac5,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache (per processor): 4 MB
Geheugen: 1 GB
Bussnelheid: 667 MHz
Opstart-ROM-versie: IM51.0090.B03
SMC-versie: 1.8f2
Serienummer:
nogmaals bedankt voor het meedenken.
x mandy
opgelost worden door het eea aan programma's te herinstalleren?
Jullie advies graag in deze.