Toon posts:

OutlookMobileAcces - Server toepassing niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar http://servernaam/oma surf binnen het intern netwerk dan krijg ik te zien

>>
Servertoepassing niet beschikbaar
De webtoepassing waartoe u probeert toegang te krijgen op deze webserver, is momenteel niet beschikbaar. Klik op de knop Vernieuwen in uw webbrowser om de aanvraag opnieuw in te dienen.

Opmerking voor beheerder: Een foutbericht met meer details over de oorzaak van het mislukken van deze specifieke aanvraag is te vinden in het toepassingsgebeurtenislogboek van de webserver. Raadpleeg deze logboekvermelding om te ontdekken wat de oorzaak van deze fout is.
<<

Ik heb al gegoogled en al gekeken naar de rechten maar ik kom er niet uit. In de eventviewer staat de volgende event:

Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: MSExchangeTransport
Categorie van gebeurtenis: SMTP Protocol
Gebeurtenis-id 7004
Datum: 23-7-2007
Tijd: 14:44:46
Gebruiker: n.v.t.
Computer: *****
Beschrijving:
This is an SMTP protocol error log for virtual server ID 1, connection #1893. The remote host "*******", responded to the SMTP command "xexch50" with "504 Need to authenticate first ". The full command sent was "XEXCH50 2472 4 ". This will probably cause the connection to fail.

For more information, click http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Wie kan mij misschien helpen

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03 13:52
Denk dat deze link je wel helpt:

How to reset the default virtual directories that are required to provide Outlook Web Access, Exchange ActiveSync, and Outlook Mobile Access services in Exchange Server 2003

die event in het log heeft niets met OMA te maken maar met 2 exchange servers (1 bij jou en 1 bij de ontvangende/verzendende partij)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het denken om de virtual directories opnieuw aan te maken, want dan worden alle standaard instellingen en rechten terug gezet.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, we zijn hier geen personal helpdesk. Je topic is iets uitgebreider dan je vorige over dit probleem, maar heel veel meer niet echt.

Begin eerst eens zelf te zoeken. Er bestaat niet voor niets een eventviewer, deze bevat niet voor niets EventID's en links naar de MS site.
Toon eens wat meer inzet.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.