intel pro/wireless 2200bg vindt sweex router niet

Pagina: 1
Acties:

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:58
Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb hier een draadloze sweex router staan (model LB200010 ) en een intel pro/wireless 2200bg network connection in mijn laptop. Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd maar nu kan hij het draadloze netwerk niet meer vinden. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar nog vindt hij niets. Als ik naar uitvoeren->cmd->ipconfig ga dan geeft hij als melding dat de status van het medium is ontkoppeld. Er staat ook een desktop in huis die ook via de draadloze router is gekoppeld en die doet het wel gewoon. De laptop deed het ook gewoon voordat ik windows opnieuw ging installeren. Iemand hier een oplossing voor?

©2004

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Staat SSID hiding misschien op in de router?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• hk12nl
Nee dat denk ik niet want de laptop vindt helemaal geen draadloos netwerk meer lijkt wel terwijl hij wel correct geinstalleerd is.

©2004

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:21

lier

MikroTik nerd

Controleer even of je WiFi kaartje wel aan staat. Op veel (alle ?) laptops zit een schuifje/knopje waarmee je hem kan activeren/deactiveren. Je zal niet de eerste zijn...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• hk12nl
Ik kan nergens een dergelijk knopje vinden. Ik zag wel wat en dat heb ik verschoven maar dan herkent hij nog niets Ik heb trouwens een acer aspire 1650.

©2004

• lier

lier

MikroTik nerd

Installeer eens Netstumbler en probeer daarmee of je draadloze netwerken kan vinden...

• hk12nl
Ik heb het geinstalleerd en gedraaid maar hij kan niets vinden. Onderin het programmaatje knippert wel iets met de melding:"No APs active". Wat betekend 'APs'?

©2004

• lier

lier

MikroTik nerd

AP = access point

Op pagina 2 van de handleiding wordt gesproken over een "Wireless communication button/indicator". De werking: "Press to enable/disable the wireless function. Indicates the status of wireless LAN communication."

Het komt er waarschijnlijk op neer dat (indien de drivers goed geïnstalleerd zijn !) je WiFi of uit staat of defect is.

Pagina: 1