Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JS] Find scherm triggeren via javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand of het mogelijk is om vanuit Javascript, het Find scherm te tonen (hoeft alleen te werken met Internet Explorer ). Dit is dus het control + F popupje.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Volgens mij kan het juist níet met IE.

Door te [google=javascript open find dialog] kan je een hoop vinden. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34
Enkel met Javascript lukt dat niet, het zou namelijk betekenen dat er ook andere en minder onschuldige browserfuncties beschikbaar zijn voor invloed van buitenaf. Een browser moet pagina's weergeven, die pagina's mogen niet zomaar iets met die browser gaan doen :). En een beetje zoeken leverde mij in elk geval niks op. Misschien is het wel mogelijk met een ActiveX control, dat is dan sowieso IE-only.

Ik denk dat ik ooit wel eens een implementatie heb gezien van het in een pagina zoeken van tekst met Javascript, het is in elk geval technisch mogelijk zonder al te grote inspanningen normaal gezien.

Het derde resultaat van de suggestie van Gonadan is zo'n voorbeeld dus :P.

[ Voor 6% gewijzigd door coubertin119 op 23-07-2007 13:04 . Reden: Gonadan gaf een voorbeeld bij mijn laatste suggestie, spuit 11 ]

Skat! Skat! Skat!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Overigens lijkt het me verstandiger om Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy door te lezen en te volgen voordat je weer een topic opent in Webdesign, Markup & Clientside Scripting ;)

Zulke magere topicstarts kom ik tegenwoordig weinig meer tegen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.