Ik heb een probleem met het gebruiken van Resources in combinatie met aspx-pagina’s (.net 2.0). Ik heb een bepaalde pagina en zodra ik daar een Resources-expression in zet, krijg ik deze warning.
Niks bijzonders, voor zover ik weet. De key staat correct in het betreffence resourcebestand, dat overigens in App_GlobalResources staat. Aan de hand van de warning heb ik de expressionPrefix aangemeld in het web.config bestand:
De warning is op zich niet erg. (Het compileert immers gewoon.) Vervelender is dat de designer file nu niet gegenereerd wordt en dus bepaalde controls niet meteen beschikbaar zijn in de codebehind.
Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat VS die warning niet meer geeft en gewoon de designer file genereert. Wie helpt?
De pagina maakt gebruik van een standaard masterpage met alleen een contentplaceholder, en de aspx-pagina bevat het volgende:Generation of designer file failed: The expression prefix 'Resources' was not recognized. Please correct the prefix or register the prefix in the <expressionBuilders> section of configuration.
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
| <asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="phPage" runat="server"> <asp:HyperLink NavigateUrl="melp.aspx" Text="<%$ Resources:NormalText, Melp %>" ID="hlNewMelp" runat="server" /> </asp:Content> |
Niks bijzonders, voor zover ik weet. De key staat correct in het betreffence resourcebestand, dat overigens in App_GlobalResources staat. Aan de hand van de warning heb ik de expressionPrefix aangemeld in het web.config bestand:
XML:
1
2
3
| <expressionBuilders> <add expressionPrefix="Resources" type="System.Web.Compilation.ResourceExpressionBuilder" /> </expressionBuilders> |
De warning is op zich niet erg. (Het compileert immers gewoon.) Vervelender is dat de designer file nu niet gegenereerd wordt en dus bepaalde controls niet meteen beschikbaar zijn in de codebehind.
Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat VS die warning niet meer geeft en gewoon de designer file genereert. Wie helpt?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.