[World Community Grid] hitparade van week 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 796 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Bubbles schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:13:
[...]
Ligt het aan mij, of werkt dat forum niet in Firefox, maar alleen in IE?
Werkt hier prima op ffx 2.0.0.5 . Wel Javascripting toelaten. De forum software is een beetje oud en op IE ontworpen, dus de column breedtes zijn soms niet goed. Volgens de admins is rond 50% van de WCG bezoekers FFX gebruiker wat ver boven het werled gemiddelde ligt van 10+%. De upgrade geplanned voor laat dit jaar of begin 2008 zal veel beter gericht zijn op wereld standaards.... mvnForum waarschijnlijk.

Zondag morgen is de maint dag. Even uitloggen, cookies clearen en inloggen.... dat doet de server schijnbaar zelf al elke 3 uur.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 29-07-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Bubbles schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:13:
[...]
Ligt het aan mij, of werkt dat forum niet in Firefox, maar alleen in IE?

edit:
Sterker nog, als ik inlog bij IE7 kan ik daar ook het forum niet meer op... :?
Werkt als 'n zonnetje in Firefox bij mij, als het in IE ook niet werkt klinkt dat meer als 'n tijdelijk probleem (of misschien 'n proxy die ertussen zit die niet lekker werkt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Zeer apart in dat geval. Ik heb hier FX 2.0.0.5 draaien, en heb javascript enabled. Maar als ik op die linkjes druk wordt ik geredirect naar http://www.worldcommunitygrid.org/forums/wcg wat vervolgens een compleet lege pagina is. En nu ik een keer heb ingelogd met IE7 heb ik daar hetzelfde probleem.

Wat betreft de zondag maintenance; ik kon drnet inderdaad sowieso niet inloggen, maar dat kan nu weer wel. Verder werkt alles op die site (in ieder geval met FX). Heb kwartiertje geleden die linkjes maar eens geopend in IE7, omdat ik in FX niets te zien kreeg. Dat werkte toen wel. Vervolgens probeerde ik in te loggen in IE7 en sindsdien heb ik daar hetzelfde probleem als bij FX. Verder kan het niet aan proxy dingen liggen, aangezien ik daar niet achter zit. Heb hier een direct lijntje op internet en het forum deed het dus voordat ik inlogde prima.

[ Voor 48% gewijzigd door Bubbles op 29-07-2007 12:27 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Als die Christians niet oppassen razen we ze nog voor 1 augustus voorbij !
Zeg maar Moooohhh Oooowned dan ... :+

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

Ik kan sinds vanmorgen vroeg geen wu's meer uploaden :(

Scheduler request failed: HTTP Internal Server Error

Meer mensen met dit probleem?.
Ik heb verder geen instellingen oid verandert. Gisteren in de avond en vannacht ging alles goed en toen ik vanmorgen een kijkje nam, stonden de eerste wu's in de wachtrij. Net nu waar de Statsrun loopt - bah, ik had de punten nog graag even mee willen nemen voor vandaag. Na ja, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Anoniem: 42168 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:38:
Ik kan sinds vanmorgen vroeg geen wu's meer uploaden :(

Scheduler request failed: HTTP Internal Server Error
Zondagochtend is maintenance window. Ik krijg dezelfde melding, dus zal daar wel aan liggen. Heb alleen nog niet kunnen vinden wat de start en eindtijd van dat window zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, goed om te weten. Dan wachten we nog maar ff een tijdje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Kon ook niet updaten vanochtend, nu echter weer wel :)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, de buffer is weer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Anoniem: 42168 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:54:
Ah, goed om te weten. Dan wachten we nog maar ff een tijdje. _/-\o_
Daarom je "Connect To Every xxxx dagen" op 1.0 dagen stellen zodat je ook langere maint/downtime periodes kan overbruggen. De default is 7.2 uur (0.3 dagen), maar het downloaden van nieuw werk wordt vaak pas gedaan een paar uur voordat huidig taken klaar zijn. Bij 1.0 dagen heb je bijna altijd 1 of meer kakelverse reserves in de wachtrij nog voor de volgende taak begint (spreek ten minste 2 per core afhankelijk van CPU snelheid).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 29-07-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem op 3.0 dagen staan en nu 119 extra taken in de buffer. Dat lijkt mij voldoende voor zo'n 2,5 dag.
Heb ik bij R@H ook zo en dan kom je nooit zonder werk te zitten. :) Laat de }:O nu maar lekker grazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Tijdens deze maand zullen er wel meer reacties komen in de stats-topics. Mogen we misschien in augustus dag-topics ipv weektopics?
Nevermind, ik las dat andere topic niet goed

[ Voor 16% gewijzigd door Megaflix op 29-07-2007 21:02 ]

Pagina: 1 2 Laatste