Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Werk na studie ( of tijdens )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorheen in werk en inkomen gestaan .. ff individueel aangemaakt makkelijker te over zien

Hallo ik ben michael , op dit moment 17 (18 in nieuwe opleiding'sjaar)

Heb tot nu toe nog niet definitief besloten welke kant ik precies op wil ..
maar het word dus de applicatie/netwerk beheer kant ..

Wat ik eigenlijk nu heb is mijn niveau 2 diplome (service medewerker ICT)
Ga het aankomende schooljaar beginnen aan mijn niveau 3 opleiding die 1,5 jaar gaat deuren.

Na dat kom ik aan het twijfelen , een voltijd niveau 4 studie (applicatie of netwerk / iemand advies waar meeste werk in zal komen -- want vind bijde wel leuk )
Of gaan voor een deeltijd niveau 4 studie om werk ervaring op te doen?
niveau 4 doen duurt ook 1,5 jaar.

Wat ik daarna In ieder geval zeker wil is een baas zoeken waar ik HBO kan verderstuderen + werken en de kans dat hij die betaalt? + hoe gaat dit in zijn werk (werken en studie tegelijk)

en welke bijstudies raden jullie me aan ?
(MCSE + ...)

Tot slot , waar zal ik tijdens een niveau 4 opleiding ongeveer NETTO (ik haat bruto bedragen :( ) op komen
en wat zal mijn loon dan NETTO tijdens HBO zijn (dit ivm met afweging leer werk ervaring niveau 4)

Groeten michael

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:17:
[..]
Wat ik daarna In ieder geval zeker wil is een baas zoeken waar ik HBO kan verderstuderen + werken en de kans dat hij die betaalt? + hoe gaat dit in zijn werk (werken en studie tegelijk)
[..]
Meestal krijg je dan wel dat je x-jaar in dienst moet blijven, of stapsgewijs terug betalen..
[..]
ik haat bruto bedragen :(
[..]
Tjah... Dat komt waarschijnlijk omdat jij niet weet dat NETTO per persoon verschillend is..Spreken in Netto bedragen zou je je hele financiele plaatje op tafel moeten leggen.

Als ik 1.000,- bruto verdien, en jij ook, verdienen we dus net zoveel. Bijvoorbeel auto van de zaak, de bijtelling. Eventueel getrouwd met of zonder kinderen, betaal je allimentatie..

Praten over netto bedragen is dus dom. Omdat 2 personen het zelfde kunnen verdienen, bruto, en netto behoorlijk kan verschillen. Maar in jouw situatie kan je uitgaan van 34% belasting over je inkomsten denk ik.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:28:
[...]

Meestal krijg je dan wel dat je x-jaar in dienst moet blijven, of stapsgewijs terug betalen..

[...]

Tjah... Dat komt waarschijnlijk omdat jij niet weet dat NETTO per persoon verschillend is..Spreken in Netto bedragen zou je je hele financiele plaatje op tafel moeten leggen.

Als ik 1.000,- bruto verdien, en jij ook, verdienen we dus net zoveel. Bijvoorbeel auto van de zaak, de bijtelling. Eventueel getrouwd met of zonder kinderen, betaal je allimentatie..

Praten over netto bedragen is dus dom. Omdat 2 personen het zelfde kunnen verdienen, bruto, en netto behoorlijk kan verschillen. Maar in jouw situatie kan je uitgaan van 34% belasting over je inkomsten denk ik.
Ok dit is dan al een stap in de goede richting :D hopelijk krijg ik hier in de loop van de tijd iets meer info over (de andere vragen) maar deze zijn iig goed voor me beantwoord .. dank hiervoor :D