Voorheen in werk en inkomen gestaan .. ff individueel aangemaakt makkelijker te over zien
Hallo ik ben michael , op dit moment 17 (18 in nieuwe opleiding'sjaar)
Heb tot nu toe nog niet definitief besloten welke kant ik precies op wil ..
maar het word dus de applicatie/netwerk beheer kant ..
Wat ik eigenlijk nu heb is mijn niveau 2 diplome (service medewerker ICT)
Ga het aankomende schooljaar beginnen aan mijn niveau 3 opleiding die 1,5 jaar gaat deuren.
Na dat kom ik aan het twijfelen , een voltijd niveau 4 studie (applicatie of netwerk / iemand advies waar meeste werk in zal komen -- want vind bijde wel leuk )
Of gaan voor een deeltijd niveau 4 studie om werk ervaring op te doen?
niveau 4 doen duurt ook 1,5 jaar.
Wat ik daarna In ieder geval zeker wil is een baas zoeken waar ik HBO kan verderstuderen + werken en de kans dat hij die betaalt? + hoe gaat dit in zijn werk (werken en studie tegelijk)
en welke bijstudies raden jullie me aan ?
(MCSE + ...)
Tot slot , waar zal ik tijdens een niveau 4 opleiding ongeveer NETTO (ik haat bruto bedragen
) op komen
en wat zal mijn loon dan NETTO tijdens HBO zijn (dit ivm met afweging leer werk ervaring niveau 4)
Groeten michael
Hallo ik ben michael , op dit moment 17 (18 in nieuwe opleiding'sjaar)
Heb tot nu toe nog niet definitief besloten welke kant ik precies op wil ..
maar het word dus de applicatie/netwerk beheer kant ..
Wat ik eigenlijk nu heb is mijn niveau 2 diplome (service medewerker ICT)
Ga het aankomende schooljaar beginnen aan mijn niveau 3 opleiding die 1,5 jaar gaat deuren.
Na dat kom ik aan het twijfelen , een voltijd niveau 4 studie (applicatie of netwerk / iemand advies waar meeste werk in zal komen -- want vind bijde wel leuk )
Of gaan voor een deeltijd niveau 4 studie om werk ervaring op te doen?
niveau 4 doen duurt ook 1,5 jaar.
Wat ik daarna In ieder geval zeker wil is een baas zoeken waar ik HBO kan verderstuderen + werken en de kans dat hij die betaalt? + hoe gaat dit in zijn werk (werken en studie tegelijk)
en welke bijstudies raden jullie me aan ?
(MCSE + ...)
Tot slot , waar zal ik tijdens een niveau 4 opleiding ongeveer NETTO (ik haat bruto bedragen
en wat zal mijn loon dan NETTO tijdens HBO zijn (dit ivm met afweging leer werk ervaring niveau 4)
Groeten michael