Toshiba LCD's

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11-2025
Hey luitjes, aangezien ik aan het verhuizen ben in een "alles hagelnieuw" appartement is het ook weer eens tijd een nieuwe TV te kopen. Ik heb het al zo lang uitgesteld want die CRT gaat maar niet kapot. Maar ja zo'n bakbeest is natuurlijk geen gezicht in mijn nieuwe interieur. Tot overmaat van ramp heeft mijn DVB-T tuner ook de geest gegeven. Nu dacht ik, hey er zijn toch ook TV's met een ingebouwde DVB-T Tuner!?!?!?!

Ik leech al een tijd op dit forum om uit te vinden wat er aan de hand is in TV land, en ik kan mij nog uitspraken herinneren van mensen die een Toshiba LCD aangeschaft hebben en tot de verassing kwamen dat er een DVB-T Tuner in was verwerkt terwijl dit niet in de specificaties was aangegeven. We praten waarschijnlijk wel over licht verouderde modellen.

Ok dat was dus in het kort een verhaaltje, over naar de vragen.

Toshiba 37X3030D, word aangegeven als een Full HD en heeft een DVB-T Tuner ingebouwd. Bij Alternate word er 1200 Euro voor gevraagd. Die Tuner werkt dat in combinatie met Digitenne van KPN? Ik heb geprobeerd te zoeken op de forums maar kon zo 1, 2, 3 niets vinden.

Zij die bekent zijn met Alternate, wat is er gebeurd met de WL 66, 68 etc. modellen!? Niets van wat er nu aan Toshiba verkocht word heeft geen enkele verwantschap meer, naamsgewijs dan.

De Toshiba 37C3000P, lijkt mij ook wel wat. Niet Full HD maar toch, 850 Euro is een koopje. Heeft deze toevallig niet een ingebouwde Tuner die werkt met Digitenne van KPN!?

Die vraag wil ook dan gelijk in het algemeen stellen, leuk hoor ingebouwde Tuners maar werkt het ook? Ik heb het voornamelijk over Toshiba want op een of andere manier trekt het gewoon een beetje, prijs/kwaliteit verhouding is goed en kwa design is het ook dik in orde. Alternate als winkel voorbeeld is omdat het lekker dicht in de buurt is, voor een koopje ergens anders kan ik altijd nog wat verder op pad.

Verder nog tips? ik wil mijn nieuwe setup zo klein mogenlijk houden. Daar bedoel ik mee dat er zo weinig mogenlijk apparaten zijn. Combo's!! Daar wil ik voor gaan. Mijn Yamaha versterker blijft voor de sound, dvd speler ga ik vervangen door een dvd/hdd combi/mediastreamer. (Klote xbox met wmv only :( ) En ja, de DVB-T Tuner, in de TV het liefst. Scheelt ook gelijk weer een afstand bediening ;)

Groetjes
Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11-2025
Oeps, verkeerde forum. Wissen AUB meneer de moderator.

Sorry
-Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bunta schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:51:
Oeps, verkeerde forum. Wissen AUB meneer de moderator.

Sorry
-Bas
Dat kun je kenbaar maken aan de moderators via dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif symbool.

(groeten doen we hier niet, iedereen groet elkaar door berichten te posten)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Meld het iderdaad de volgende keer met een topic report, dan kunnen we het gewoon verplaatsen

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.