Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Productcategorieën] Misschien een game review?

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey medetweakers :) ,

Ik speel sinds kort een wat ouder spel, Fahrenheit. Ik vind het geweldig! De sfeer, de muziek, de characters en het sluwe verhaal neemt me helemaal mee. Ik heb het niet vaak, maar ik vond het zo goed dat ik erover wilde vertellen!

Echter; op de tweakers frontpage kan ik geen game review schrijven. Het Spielerij forum op GoT is een enorm druk bezocht forum en ik denk dat het best nuttig kan zijn om echte reviews te schrijven van je eigen ervaring met een game.

"Ja maar dat kunnen ze toch in Games & Discussies op het forum lezen?" --> dan kan tweakers ook wel stoppen met hardware reviews, dat lezen ze dan ook wel op het forum. Maar zonder gein, je vind daar geen reviews maar meer korte disussies die absoluut niets te maken hebben met een review.

Een snelle voorzet (nog niet helemaal doordacht at the moment).

Software:
- Development
- System Utilities
- Besturingssystemen
- Beveiliging & Antivirus
- Design & Multimedia
- Games & Entertainment ... bijvoorbeeld.

Review 1 -- Titel: [PC] Fahrenheit

Beoordeeld op -->
Gameplay: 9
Graphics: 7.5
Sound: 9
Replay Value: 8
Originality: 9.5

Body -->
Net zoals een shop survey, kopje per kopje

Review 2 -- Titel: [XBOX360/PS3] Colin McRae DiRT

Beoordeeld op -->
Gameplay: Goed
Graphics: Uitmuntend
Sound: Middelmatig
Replay Value: Hoog
Originality: Laag

Body -->
Net zoals een shop survey, kopje per kopje

Dus geen extra review categoriën voor andere platformen, alleen een andere tag. Afijn, er zullen nog wat kreukels uitgestreken moeten worden, maar het lijkt me echt een leuke additie op de frontpage. Ik denk dat het ook wel potentieel heeft om nieuwe kijkers / leden aan te trekken.

Ik hoor het graag :) !

De meeste mensen deugen!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > PW

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Games kunnen nu ook gereviewed worden in de Productreviews.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Femme schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:23:
Games kunnen nu ook gereviewed worden in de Productreviews.
Ik kan deze zin op twee manieren lezen: "Games kunnen nu ook (al) gereviewed worden in de Productreviews" of "De functie is toegevoegd".

Aangezien je 'nu' zegt en ik hem nog niet zie twijfel ik. Maar ik denk dat je bedoelt dat de optie toegevoegd wordt. Super, ik zal de eerste zijn die een gooi doet naar een fatsoenlijke review; bedankt :) !

De meeste mensen deugen!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is een setje beoordelingscriteria gemaakt voor games. Je kunt een review toevoegen via http://tweakers.net/productreview/manager . Games zijn nog niet zichtbaar in de categoriestructuur op de Productreviews-indexpagina omdat er nog geen reviews zijn.

Ik zie alleen wel dat er geen product voor Fahrenheit bestaat, die zou je dan eerst moeten aanvragen via http://tweakers.net/ext/p...dProduct&productCatId=638 .