Hey medetweakers
,
Ik speel sinds kort een wat ouder spel, Fahrenheit. Ik vind het geweldig! De sfeer, de muziek, de characters en het sluwe verhaal neemt me helemaal mee. Ik heb het niet vaak, maar ik vond het zo goed dat ik erover wilde vertellen!
Echter; op de tweakers frontpage kan ik geen game review schrijven. Het Spielerij forum op GoT is een enorm druk bezocht forum en ik denk dat het best nuttig kan zijn om echte reviews te schrijven van je eigen ervaring met een game.
"Ja maar dat kunnen ze toch in Games & Discussies op het forum lezen?" --> dan kan tweakers ook wel stoppen met hardware reviews, dat lezen ze dan ook wel op het forum. Maar zonder gein, je vind daar geen reviews maar meer korte disussies die absoluut niets te maken hebben met een review.
Een snelle voorzet (nog niet helemaal doordacht at the moment).
Software:
- Development
- System Utilities
- Besturingssystemen
- Beveiliging & Antivirus
- Design & Multimedia
- Games & Entertainment ... bijvoorbeeld.
Review 1 -- Titel: [PC] Fahrenheit
Beoordeeld op -->
Gameplay: 9
Graphics: 7.5
Sound: 9
Replay Value: 8
Originality: 9.5
Body -->
Net zoals een shop survey, kopje per kopje
Review 2 -- Titel: [XBOX360/PS3] Colin McRae DiRT
Beoordeeld op -->
Gameplay: Goed
Graphics: Uitmuntend
Sound: Middelmatig
Replay Value: Hoog
Originality: Laag
Body -->
Dus geen extra review categoriën voor andere platformen, alleen een andere tag. Afijn, er zullen nog wat kreukels uitgestreken moeten worden, maar het lijkt me echt een leuke additie op de frontpage. Ik denk dat het ook wel potentieel heeft om nieuwe kijkers / leden aan te trekken.
Ik hoor het graag
!
Ik speel sinds kort een wat ouder spel, Fahrenheit. Ik vind het geweldig! De sfeer, de muziek, de characters en het sluwe verhaal neemt me helemaal mee. Ik heb het niet vaak, maar ik vond het zo goed dat ik erover wilde vertellen!
Echter; op de tweakers frontpage kan ik geen game review schrijven. Het Spielerij forum op GoT is een enorm druk bezocht forum en ik denk dat het best nuttig kan zijn om echte reviews te schrijven van je eigen ervaring met een game.
"Ja maar dat kunnen ze toch in Games & Discussies op het forum lezen?" --> dan kan tweakers ook wel stoppen met hardware reviews, dat lezen ze dan ook wel op het forum. Maar zonder gein, je vind daar geen reviews maar meer korte disussies die absoluut niets te maken hebben met een review.
Een snelle voorzet (nog niet helemaal doordacht at the moment).
Software:
- Development
- System Utilities
- Besturingssystemen
- Beveiliging & Antivirus
- Design & Multimedia
- Games & Entertainment ... bijvoorbeeld.
Review 1 -- Titel: [PC] Fahrenheit
Beoordeeld op -->
Gameplay: 9
Graphics: 7.5
Sound: 9
Replay Value: 8
Originality: 9.5
Body -->
Review 2 -- Titel: [XBOX360/PS3] Colin McRae DiRT
Beoordeeld op -->
Gameplay: Goed
Graphics: Uitmuntend
Sound: Middelmatig
Replay Value: Hoog
Originality: Laag
Body -->
Dus geen extra review categoriën voor andere platformen, alleen een andere tag. Afijn, er zullen nog wat kreukels uitgestreken moeten worden, maar het lijkt me echt een leuke additie op de frontpage. Ik denk dat het ook wel potentieel heeft om nieuwe kijkers / leden aan te trekken.
Ik hoor het graag
De meeste mensen deugen!