Vraag 1:
Aangezien ik mijn moederbord wil stealthen door middel van een plaat aluminium moet er achter deze plaat natuurlijk ook genoeg geventileerd worden. De CPU en de Northbridge zullen d.m.v waterkoeling gekoeld worden. Het RAM geheugen zal door 3x 40 mm fan's gekoeld worden. Deze zorgen gelijk voor koele lucht tussen het moederbord en de aluminiumplaat. Mijn vraag is deze: Zouden de waterkoeling en de 3x40 mm fans voldoende zijn om er voor te zorgen dat er geen warme lucht tussen het moederbord en de plaat aluminium blijft hangen? De waterblocken van de videokaarten bevinden zich niet achter de moederbord stealth
Vraag 2:
Omdat de behuizing van mijn pomp (dompelpomp) behoorlijk gaar is
, wil ik zelf een custom pompbehuizing gaan bouwen. Hierbij heb ik nog 1 probleem niet kunnen oplossen. Hoe krijg ik de het gat voor de stroomdraad waterdicht. Bij sommige dompelpompen wordt de draad door een apart soort fitting naar buiten geleid. Deze zijn naar mijn weten niet los verkrijgbaar. Ik heb al verschijdene sites van webshops afgezocht en natuurlijk ook al gegoogled maar niets gevonden. Iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Aangezien ik mijn moederbord wil stealthen door middel van een plaat aluminium moet er achter deze plaat natuurlijk ook genoeg geventileerd worden. De CPU en de Northbridge zullen d.m.v waterkoeling gekoeld worden. Het RAM geheugen zal door 3x 40 mm fan's gekoeld worden. Deze zorgen gelijk voor koele lucht tussen het moederbord en de aluminiumplaat. Mijn vraag is deze: Zouden de waterkoeling en de 3x40 mm fans voldoende zijn om er voor te zorgen dat er geen warme lucht tussen het moederbord en de plaat aluminium blijft hangen? De waterblocken van de videokaarten bevinden zich niet achter de moederbord stealth
Vraag 2:
Omdat de behuizing van mijn pomp (dompelpomp) behoorlijk gaar is
Alvast bedankt voor jullie reacties