Goede avond beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb hier thuis staan een Ps3, Xbox360 en een samsung Le46m86bd Full HDTV.
Mijn Xbox360 staat via component en de Ps3 via HDMI op mijn HDTV aangesloten.
Ik heb het spel The Darkness zowel voor op de Xbox360 als voor de Ps3.
Het probleem is op de Xbox360 is het stukken mooier ik heb geen idee hoe het komt.
Bij de Ps3 zijn de randen van objecten en chars echt heel kartellig... dit zie ik niet als ik screenshots bekijk. Hier uit concludeer ik dat het probleem bij mij ligt.
Ik speel de game zowel met de Xbox360 als met de Ps3 allebei in 1920x1080 res.
Ik heb niks gedaan met de settings van de TV behalve dat ik gamemode heb ingeschakelt.
Voor de Xbox360 werkt dit blijkbaar prima... voor de Ps3 dus niet...
Het spel moet naar mijn weten grafisch voor bijde consoles gelijk zijn... al zijn er mensen die zeggen dat de Ps3 versie grafisch nog iets beter is( dat is een andere discussie).
Iemand eenig idee ? Ik baal hier echt van heb de HDTV en de Ps3 gister aangeschaft aardig lang voor gewerkt
Thnx in advance!!!
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb hier thuis staan een Ps3, Xbox360 en een samsung Le46m86bd Full HDTV.
Mijn Xbox360 staat via component en de Ps3 via HDMI op mijn HDTV aangesloten.
Ik heb het spel The Darkness zowel voor op de Xbox360 als voor de Ps3.
Het probleem is op de Xbox360 is het stukken mooier ik heb geen idee hoe het komt.
Bij de Ps3 zijn de randen van objecten en chars echt heel kartellig... dit zie ik niet als ik screenshots bekijk. Hier uit concludeer ik dat het probleem bij mij ligt.
Ik speel de game zowel met de Xbox360 als met de Ps3 allebei in 1920x1080 res.
Ik heb niks gedaan met de settings van de TV behalve dat ik gamemode heb ingeschakelt.
Voor de Xbox360 werkt dit blijkbaar prima... voor de Ps3 dus niet...
Het spel moet naar mijn weten grafisch voor bijde consoles gelijk zijn... al zijn er mensen die zeggen dat de Ps3 versie grafisch nog iets beter is( dat is een andere discussie).
Iemand eenig idee ? Ik baal hier echt van heb de HDTV en de Ps3 gister aangeschaft aardig lang voor gewerkt
Thnx in advance!!!