Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week mijn THC TyTn in het water laten vallen (oeps) na wat uren op de verwarming ging hij tot mijn grote vreugde weer aan. Alles werkt perfect behalve mijn bluetooth, deze wilt niet meer aan en ik krijg steeds de melding "Problem with bluetooth device".

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat b.v. de WLAN adapter het wel doet en de bluetooth niet.

Heeft iemand misschien een idee wat ik kan proberen? anders breng ik hem terug voor reparatie. Het probleem dan is dat ik hem 4 weken kwijt ben bij t-mobile en een low-tech leen toestel krijg.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:13:
Ik heb van de week mijn THC TyTn in het water laten vallen (oeps) na wat uren op de verwarming ging hij tot mijn grote vreugde weer aan. Alles werkt perfect behalve mijn bluetooth, deze wilt niet meer aan en ik krijg steeds de melding "Problem with bluetooth device".

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat b.v. de WLAN adapter het wel doet en de bluetooth niet.

Heeft iemand misschien een idee wat ik kan proberen? anders breng ik hem terug voor reparatie. Het probleem dan is dat ik hem 4 weken kwijt ben bij t-mobile en een low-tech leen toestel krijg.
En naderhand krijg je 'm gewoon terug, 'waterschade meneer, valt niet onder garantie', tenzij je er verzekering voor hebt natuurlijk :) (er zitten namelijk vochtindicatoren in dat spullement ;) )

Wat kan je doen... Nog wat langer laten drogen? Aloewel ik denk dat de schade al permanent is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:17:
[...]

En naderhand krijg je 'm gewoon terug, 'waterschade meneer, valt niet onder garantie', tenzij je er verzekering voor hebt natuurlijk :) (er zitten namelijk vochtindicatoren in dat spullement ;) )

Wat kan je doen... Nog wat langer laten drogen? Aloewel ik denk dat de schade al permanent is.
Dat is precies waar ik al bang voor ben.... Het ergste is dat ik nu niet meer kan navigeren en heb ook niets meer aan mijn bluetooth carkit.

Ik zit er nu aan te denken een audio in/out te maken zodat ik hem kan aansluiten op de line-in van mijn autoradio.

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Hoe zie je dat eigenlijk, waterschade? Heb op mijn werk wel eens een TyTn opengemaakt. Naast de camera, boven de batterij zit een witte stickertje met in het rood VOID en twee lijntjes. Is dit de waterschade detector of zit die ergens anders? En hoe verkleurt die detector dan?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Inderdaad een wit stickertje met een lijntje. Ik meen dat het lijntje blauw hoort te zijn, en rood kleurt bij contact met hoge vochtigheid.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
rud schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:40:
Hoe zie je dat eigenlijk, waterschade? Heb op mijn werk wel eens een TyTn opengemaakt. Naast de camera, boven de batterij zit een witte stickertje met in het rood VOID en twee lijntjes. Is dit de waterschade detector of zit die ergens anders? En hoe verkleurt die detector dan?
Nee, dit stickertje zit over een schroef heengeplakt zodat je dat stickertje moet beschadigen om het toestel open te kunne maken. Dit is gedaan om aan te kunne tonen dat je zelf met het toestel hebt lopen rommelen, wanneer je aanspraak wil maken op garantie.

Er loop op tweakers een draadje over neopropyleen als middel om de corrosie bij waterschade ongedaan te maken geloof ik. zoek maar even.
Pagina: 1