Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hooligan_roos442
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik heb van een collega een IPAQ 2200 gekregen die hij niet meer gebruikt. Nu ben ik al een aantal dagen bezig om geluid uit dat ding te toveren. Heb bij alle mogelijke instellingen het geluid aangezet maar het lukt me tot op heden niet om er geluid uit te krijgen. Heb ook al een harde reset gegeven maar dat heeft ook niet het gewenste effect. Volgens de vorige eigenaar heeft hij nooit problemen gehad met het geluid.
Heeft iemand toevallig nog een goede tip waar ik kan kijken?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:15

J-P

Syntax erro....

hooligan_roos442 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:48:
Ik heb van een collega een IPAQ 2200 gekregen die hij niet meer gebruikt. Nu ben ik al een aantal dagen bezig om geluid uit dat ding te toveren. Heb bij alle mogelijke instellingen het geluid aangezet maar het lukt me tot op heden niet om er geluid uit te krijgen. Heb ook al een harde reset gegeven maar dat heeft ook niet het gewenste effect. Volgens de vorige eigenaar heeft hij nooit problemen gehad met het geluid.
Heeft iemand toevallig nog een goede tip waar ik kan kijken?
Krijg je na een soft reset wel een ´ping´ te horen? Zoniet dan zal je speaker waarschijnlijk kapot zijn.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• hooligan_roos442
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09-2021
Nee ook niet.
Dan hier nog maar een vraag.
Weet iemand toevallig waar je een PDA kan laten repareren in de omgeving Noord-Holland/Flevoland?
Of is een speakertje eenvoudig te vervangen??