Asus Crosshair problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• C.A.Heerkes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15
Hoi,

het zit namelijk zo. ik heb die Asus Crosshair Mobo in Combinatie met een AMD64 X2 6000+ met een 700W voeding, maar het blijkt instabiel te zijn omdat de pc heel de tijd vast loopt als ik in windows ben.

Heb het systeem nog niet overgeklockt maar ben het wel van plan.

Volle config: AMD64 X2 6000+, Asus Crosshair, Kingston HyperX PC6400 C4-4-4-12 @800mhz, Seagate 160gb + WD 500gb, DVD-Rom, Nvidia Asus 6200TC, Tagan TG700-U33 700W

Alvast Bedankt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat is vastlopen ? Wat gebeurt er precies ? Met deze info kan niemand iets, er is een probleem maar je geeft niet aan wat precies. Als mijn auto niet start is het ook niet mogelijk dat iemand mij verteld waar het probleem precies zit zonder te kijken of meer info te krijgen.

• C.A.Heerkes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:15
het probleem zit namelijk zo. als ik in windows ben en bijvoorbeeld Explorer opstart loopt die vast en reageert de programma opeens niet, en zo gaat het bijna met elke programma, ik heb de hele XP deraf gehaald en opniew geinstalleerd en het probleem blijft nog steeds voorkomen,

Helaas doet de Asus site het niet erg goed dus heb ik nog niemand kunnen vinden met een dergelijke probleem.

PS: sorry voor het gebrek aan informatie

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lees de volgende FAQ eens door.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Daar staan veel dingen die je kan proberen om achter de oorzaak van het probleem te komen. Sowieso kan memtest86 draaien nooit geen kwaad bij zulk soort problemen.

Helaas kan de oorzaak van je probleem echt heel veel zijn, daarom moet je zelf dingen gaan proberen. De FAQ geeft in ieder geval veel dingen aan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Met de informatie die je hier geeft (of vooral het gebrek eraan) kunnen wij je ook niet helpen. Sluit dingen uit, voer tests uit, dan kom je er waarschijnlijk zelf achter waar het probleem zit. Lukt dat niet, dan krijg je uit wat je probeert wel genoeg informatie om een goede topicstart hier te maken waardoor wij je kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.