Toon posts:

[XP] Outlook back-up terug zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb twee .pst bestanden gevonden van outlook. Deze wil ik graag terug zetten op een ander account op dezelfde computer. Het gaat om een outlook account met hetzelfde email, login etc. Het enige is, is dat ik dus die mails die in het .pst bestand staan, weer geladen worden in mijn outlook.

Maar de vraag is, hoe laad ik deze in outlook zodat ie ze er ook in blijft houden.

Mvg,

Jeroen Marechal

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon openen, daarna kopieren naar de gewone PST file. Wat heb je eigenlijk al zelf geprobeerd, want dit is wel heel erg simpel...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Outlook express of outlook zelf?
Ergens via importeren->pst bestand (in outlook: import->from file->personal folder file)

☻/
/▌
/ \

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Outlook = Office, en geen OS. :)

Enkele reis Officesuites en -software.

Zoals je in de forumFAQ en policies kan lezen horen vragen over Office en mailclients daar thuis.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 - excuses hiervoor... Ik zit namelijk diep in de stress en had dringend hulp nodig. Vandaar dat ik geen tijd heb genomen om de FAQ en policies heb doorgelezen. Hier had ik namelijk geen tijd voor. Ik zou ze in het vervolg lezen.

In ieder geval vriendelijk bedankt voor jullie medewerking.