Toon posts:

Creatieve hulp gevraagd (logo ontwerp)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo medetweakers,

Ik ben bezig met het maken van een webshop: spam Maar grafisch ben ik totaal niet onderlegd zoals je kan zien aan oa het Logo.

Mijn vraag is of tussen jullie tweakers een cratieve geest zit die het leuk vind om in 10 min een nieuw logo voor me in elkaar te draaien.

Ik heb eigenlijk geen eisen, behalve dat het logo de tekst "spam.nl" moet zijn. En het liefst in een grijstint, maar zoals hierbovenvermeld ben ik een grafische NOOB.

we doen niet aan werving op GoT

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 22-07-2007 21:44 ]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
tja een design opdracht aanpakken en dan grafisch niet sterk staan ...

werving is hier btw niet toegestaan ;) (ook niet voor bier ofzo)

zet je opdracht op rentacoder.com ofzo
genoeg volk daar dat voor je snel een logotje wilt maken.

en je site is trouwens misbruikbaar om andere pagina's in te laden ;)
(handig voor als ik de pagina's namaak en 't geld naar mij laat stromen ipv naar jouw opdrachtgever)

http://www.spam.nl/N_frame.html?http://www.tweakers.net geeft tweakers.net
(samen met wat link-verberging dat spammers ook gebruiken zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid)

(edit: dan ben je je eigen opdrachtgever eh ;) en op rentacoder heb je dat logo voor 10$ ofzo - plaatsn genoeg waar je snel een logo kan laten ontwerpen voor weinig geld en toch vrij "pro"-gemaakt)

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 22-07-2007 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een site van mijzelf hoor ik doe het in opdracht van niemand. Gezien mijn budget en de hoge investeringskosten die ik al heb gehad probeer ik low-budget te beginnen vandaar dat ik hier hulp zoek.

Wat kan ik tegen de misbruikbaarheid doen??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 19:28 ]

Verwijderd

Graphics Policy
Kan iemand even...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in Graphics zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als "kan iemand even een logo maken?" of "wil iemand even een 3d model maken?" e.d. gaan op slot.
Het algemeen beleid
Verboden zaken

Spam
Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Websites, inclusief sitechecks
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Misschien gewoon zelf wat programma's downloaden en uitproberen? :) Zelf maken is uiteindelijk natuurlijk het leukst

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 19:32 ]

• soulrider
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:26:
Het is gewoon een site van mijzelf hoor ik doe het in opdracht van niemand. Gezien mijn budget en de hoge investeringskosten die ik al heb gehad probeer ik low-budget te beginnen vandaar dat ik hier hulp zoek.

nog voordat er een slot opgaat:
je GET-variabelen controleren in je code (php,jsp of asp op de achtergrond ?
en niet zomaar aanpakken en gebruiken

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-01 14:02

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:26:

Checken of de url wel degelijk jouw website bevat. Beter nog is om te zorgen dat er zo minmogelijk geincludeerd wordt....

* remy007 spuit 11

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
soulrider schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:23:
http://www.spam.nl/N_frame.html?http://www.tweakers.net geeft tweakers.net
(samen met wat link-verberging dat spammers ook gebruiken zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid)
Het geeft voornamelijk erg leuke mogelijkheden om je cookies te stelen waardoor een loginsessie overgenomen kan worden. Dat is geen leuk idee als je een webshop hebt.

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 22-07-2007 21:45 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik wist niet dat het zo'n punt was..... sluit em dan maar ;)

iemand een suggestie voor een forum waar mensen het wel leuk vinden om elkaar te helpen?? (net als tweakers vroeger)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:32:

iemand een suggestie voor een forum waar mensen het wel leuk vinden om elkaar te helpen?? (net als tweakers vroeger)
Download een paar programma's, lees de FAQ's door en als je dan ergens niet uitkom gewoon weer hier op Tweakers komen! Het is niet zo dat mensen je niet willen helpen, maar het is meer dat hetgeen je vraagt tegen de regels is

En over sluiten ga ik niet, daar gaat de mods over :P Ik zou zeggen, kijk wat rond op internet en je kunt natuurlijk altijd iemand via de PM benaderen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 19:34 ]

• soulrider
helpen doen we hier nog altijd,
enkel geen werving:
plaats het in je ondertital, signature: dat mag wel ....

(en ik heb je al een hint gegeven waar je ev. kan zoeken naar werkvolk zelfs mogelijk langdurige opdrachten daar te geven of je hele webshop te laten scripten voor je binnen een bepaald budget )

Verwijderd

Topicstarter
soulrider schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:35:
helpen doen we hier nog altijd,
enkel geen werving:
plaats het in je ondertital, signature: dat mag wel ....

(en ik heb je al een hint gegeven waar je ev. kan zoeken naar werkvolk zelfs mogelijk langdurige opdrachten daar te geven of je hele webshop te laten scripten voor je binnen een bepaald budget )
Ja Thanx! ben nu rentacoder aan het checken, is alleen vrij technisch ipv grafisch, maar ik ga een request plaatsen. Bedankt voor de tip!

....mmmm me account staat op hold...... wel geverifieerd met Paypal en Telefoon....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 20:09 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lijkt me verder duidelijk waarom dit topic op slot gaat ;)
Dat had je geweten als je even onze policy had gelezen :Y) Als je bij iemand anders op bezoek gaat zorg je toch ook dat je op de hoogte bent van hun 'regels'? Wel zo netjes ;)
En dan nog even inhakend op 'sluit em dan maar': Als het niet mag, haal dan maar weg ;)
Wij vinden het hier fantastisch om elkaar te helpen, maar we hebben dus wel onze huisregels. Voor wervingsdoeleinden zijn er voldoende alternatieven; GoT is daar niet voor bedoeld. Kijk eens op jobs.tweakers.net bijvoorbeeld ;)

[ Voor 97% gewijzigd door RobIII op 22-07-2007 21:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.