Ik heb hier een prachtig touchscreen-tft'tje met ELO 5-wire accutouch touchscreen erop maar ik krijg het maar niet voor elkaar om hem (goed) aangesloten te krijgen. Ik kan geen pinout vinden van de Philips COACh IIs capacitive touchscreen driver, wat dus de reden is dat ik de pinout niet goed kan bepalen en hem niet zomaar kan aansluiten op m'n seriële poort. Er zit een HIN202ECBN seriële interfacechip bij maar die helpt ook niet echt.
Heeft iemand ervaring met touchscreens met de COACh IIs aanstuurchip? Op het forum heb ik wel wat losse topics gevonden over ELO touchscreens maar niks dat mijn vraag beantwoordt. Ook schiet de documentatie van ELO touchsystems tekort op dit punt (althans, voor zover ik kan vinden).
Heeft iemand ervaring met touchscreens met de COACh IIs aanstuurchip? Op het forum heb ik wel wat losse topics gevonden over ELO touchscreens maar niks dat mijn vraag beantwoordt. Ook schiet de documentatie van ELO touchsystems tekort op dit punt (althans, voor zover ik kan vinden).