Msn aanmelding en een firewall foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:42
Ik heb een 2'de computer staan, met de volgende speceficaties:

Intel pentium 4 2533
512mb kingston
asus p4b 533 mainbord
leadtek ti 4400 128mb
wd 160gb 7200 16mb

Nu heb ik Windows XP SP2 er op geinstaleerd, alles loopt prima, maar ik kan mij niet aanmelden bij msn, ik krijg deze melding:
Het aanmelden bij MSN is mislukt, probeer het later opnieuw.

Er is verschillende malen geprobeert je aan te melden. Vanwege je firewall kan Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service, controleer je instellingen van je firewall.
Nu is de grap dat ik geen aparte firewall heb, en die van Windows XP heb ik uit gezet. Ik heb allerlei dingen geprobeert in de help opties, maar niets heeft effect.

Op mijn eigen computer heb ik hier nog nooit last van gehad. Iemand de oplossing? :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Niet heel toevallig het probleem van msn? Ik krijg dit altijd als de srevice tijdelijk éven niet beschikbaar is. Later lukt het dan wel gewoon?

• Kimberly
Henri schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:46:
Niet heel toevallig het probleem van msn? Ik krijg dit altijd als de srevice tijdelijk éven niet beschikbaar is. Later lukt het dan wel gewoon?
Nee, want op mijn andere pc heb ik het probleem niet.

Mij viel toestraks op dat de datum en tijd ook niet goed stond. Ik heb het verandert, toen melde ik me weer aan, en toen lukte het ineens wel.. 8)7

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
Probeer "probleem oplossen" van msn eens...

Heb je verder wel gewoon internet? Werken andere programma's wel goed?

Verwijderd

Deorgere schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:51:
[...]

Nee, want op mijn andere pc heb ik het probleem niet.

Mij viel toestraks op dat de datum en tijd ook niet goed stond. Ik heb het verandert, toen melde ik me weer aan, en toen lukte het ineens wel.. 8)7
MSN wil niet aanmelden als de datum en tijd niet goed staan !

• Kimberly
Gamepie56 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:02:
Probeer "probleem oplossen" van msn eens...

Heb je verder wel gewoon internet? Werken andere programma's wel goed?
Dat is dus een van de dingen waar ik ongeveer 2 uur mee aan het knoeien was, foutcode's opzoeken via msn help ect..

En ja internet werkte prima!

En ja het blijkt nu dus dat je je niet aan kunt melden als je datum en tijd niet goed staat. Maar zet dat dan in de foutmelding, en ga niet zeggen dat ik niet aangemeld kan worden omdat de firewall het blokeert. 8)7

Pagina: 1