Ik heb SP2 geinstalleerd op mijn Windows 2003 x64 bak, maar nou boot ie niet meer. Het boot proces wat ie nog wel doet:
0) POST-gebeuren van BIOS en RAID-kaart
1) Wit balkje onderin beeld vult op
2) Splash-screen van win2003 met balkje dat een paar keer van links naar rechts gaat
3) Scherm knippert heel even
4) Zwart scherm, server is dood.
Geen id wat ik voor speciaals gedaan heb. Ik heb em gister geinstalleerd en nog niks speciaals gedaan. IIS geinstalleerd, DNS, DHCP, Active Directory erop. Maar allemaal standaardopties. De installatie had SP1 geslipstreamed. Ohja, en de broodnodige drivertjes geinstalleerd. En ik weet niet of het wat uitmaakt, maar Acronis TrueImage 9 staat er ook op (m'n z'n eigen drivertjes weer).
Specs voor de volledigheid:
- Asus A8R-MVP (ATi Xpress1600 northbrdige - ULi M1575 southbridge)
- Highpoint RocketRAID 2320 met 2 RAID5 arrays, een daarvan is de boot "schijf".
- Athlon64 X2 3800+
- 2,5GB geheugen
- Radeon X300
In safe mode komt ie er wel, maar dan kan ik dus niets. Maar ook dan staat ie zeker 5 minuten te niksen op "Preparing network connections". Ik kan ook wel "Enable boot logging" aanzetten, maar als ik niet bij dat bootlog kan doordat ie niet wil booten, schiet ik daar vrij weinig mee op.
Wat nu
/edit
Opnieuw geinstalleerd met een CD met SP2 slipstreamed.
Schone installatie dus, en toch blijft het probleem?!
0) POST-gebeuren van BIOS en RAID-kaart
1) Wit balkje onderin beeld vult op
2) Splash-screen van win2003 met balkje dat een paar keer van links naar rechts gaat
3) Scherm knippert heel even
4) Zwart scherm, server is dood.
Geen id wat ik voor speciaals gedaan heb. Ik heb em gister geinstalleerd en nog niks speciaals gedaan. IIS geinstalleerd, DNS, DHCP, Active Directory erop. Maar allemaal standaardopties. De installatie had SP1 geslipstreamed. Ohja, en de broodnodige drivertjes geinstalleerd. En ik weet niet of het wat uitmaakt, maar Acronis TrueImage 9 staat er ook op (m'n z'n eigen drivertjes weer).
Specs voor de volledigheid:
- Asus A8R-MVP (ATi Xpress1600 northbrdige - ULi M1575 southbridge)
- Highpoint RocketRAID 2320 met 2 RAID5 arrays, een daarvan is de boot "schijf".
- Athlon64 X2 3800+
- 2,5GB geheugen
- Radeon X300
In safe mode komt ie er wel, maar dan kan ik dus niets. Maar ook dan staat ie zeker 5 minuten te niksen op "Preparing network connections". Ik kan ook wel "Enable boot logging" aanzetten, maar als ik niet bij dat bootlog kan doordat ie niet wil booten, schiet ik daar vrij weinig mee op.
Wat nu
/edit
Opnieuw geinstalleerd met een CD met SP2 slipstreamed.
Schone installatie dus, en toch blijft het probleem?!
[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 22-07-2007 17:17 ]
日本!🎌