[VISTA] wel opstarten en welkomsscherm, geen desktop

Pagina: 1
Acties:

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Mijn laptop met Windows vista home premium start op, laadt windows en ook het welkomsscherm wordt weergegeven. Maar daarna springt het scherm op zwart en krijg ik geen desktop.
Wel heb ik nog mijn cursor en kan ik met sneltoetsen IE of Windows help opstarten, met ctrl-alt-del kan ik terug naar welkomsscherm (geen programmabeheer). als ik windows in veilige modus opstart heb ik hetzelfde probleem, ik zie dan wel cursor en veilige modus teksten maar verder niets.

de enige aanleiding die ik vermoedt is dat windows defender iets had gevonden, en daarna moest de PC opniew opgestart worden. na deze reboot kwam bovenstaand probleem naar voren. weet niet meer wat defender gevonden had.

Ben benieuwd of iemand een oplossing weet.

• CSCExter
kick, help?? :?

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
als je taakbeheer gestart krijgt moet eens bij bestand drukken en dan nieuwe taak (uitvoeren)
dan tik je explorer.exe en misschien dat je dan wel je desktop krijg.
Zo niet zo er weinig op zitten en een verse install het probleem verhelpen

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• CSCExter
the squaler1 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:25:
als je taakbeheer gestart krijgt moet eens bij bestand drukken en dan nieuwe taak (uitvoeren)
dan tik je explorer.exe en misschien dat je dan wel je desktop krijg.
Zo niet zo er weinig op zitten en een verse install het probleem verhelpen
t zal wel een verse install worden want ik krijg dus een beperkte taakbeheer zonder nieuwe taak enzo..

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dubbelklik eens op de rand van je Taakbeheer. Als je geen tabbladen ed ziet, is dat vaak het geval. Soort van schakeling tussen full screen en normaal.

Commandline FTW