Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

geheime dip van Western Digital Scorpio WD2500BEVS

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:13
Gisterochtend keek ik op de frontpage, zag de pricewatch monitor die mij vertelde dat de Western Digital Scorpio WD2500BEVS een prijs van 134,33 euro had bereikt.

Klikte ik op de link, kreeg ik het lijstje met winkels die 'm verkopen en daar stond er geen enkele tussen die hem voor die prijs aanboden. Sterker, de laagste prijs is 158,41 euro.

Het vreemde is dat de grafiek bij de winkelprijzen ook een dip naar ruwweg 135 laat zien.

Ik heb expres nog een dag gewacht, misschien dat het vanzelf zou herstellen, maar ook nu staat 'ie in de pricewatch monitor nog voor 134,33 euro terwijl de winkelprijzen hoger zijn.

Klopt dus iets niet. Er is dus een geheime verborgen winkel die die harddisk voor ongeveer 135 euro aanbiedt, maar die staat niet in de lijst.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Misschien was die 135 euro wel een foute prijs die later is gecorrigeerd? ;) De grafiekcode moet je niet te veel vertrouwen, die heeft wat vertragingstechnieken om te voorkomen dat foute prijzen voor rare dingen zorgen, maar die technieken zelf zorgen ook weer af en toe voor rare dingen.

En in dit geval is het zo te zien een bug. Die lage prijs staat in de database, maar voor een shop waar we geen prijzen meer van tonen, terwijl die prijs toch in de grafiek verwerkt wordt. Dat is niet de bedoeling. Overigens is het zo te zien hun prijs exclusief btw, dus echt goedkoop zal die shop ook niet zijn.

[ Voor 93% gewijzigd door ACM op 22-07-2007 12:42 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
vanaalten schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:25:
Klopt dus iets niet. Er is dus een geheime verborgen winkel die die harddisk voor ongeveer 135 euro aanbiedt, maar die staat niet in de lijst.
Het is hier de HK niet!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 13:38 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl