Toon posts:

IE 7 opent url niet vanuit adresbalk *

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds 2 dagen mijn pc opnieuw geinstalleerd, alles werkt prima alleen heeft internet explorer 7 een beetje kuren.

Ik start hem op en typ net zoals iedereen in de url balk een adres in. Op het moment dat ik dan op enter of ga naar doe begint ie niet te zoeken naar de pagina. Hij reageert er gewoon niet op.

heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?! ik kon op het forum zo niets vinden

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 11:11
Heb je wel een dns-adres ingestels/verkregen?

Even testen vanuit de comandline met ipconfig /all en de results posten.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel internetten, maar ie reageert niet op de url balk. Als ik mijn startpagina icoon aan klik gaat hij wel gewoon netjes naar (in dit geval) google

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
En als je in de commandline eens http://213.239.154.35 intikt, krijg je dan wel tweakers.net ?

Verwijderd

Topicstarter
in ie 7 bedoel je? nee hij reageert niet op enter...kan url's wel intypen maar er niet heen surven, behalve als ik het via google doe..maar ja das niet echt handig

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Komt dit ook voor met een andere browser dan IE7? Opera of Firefox dus bijvoorbeeld..?

In dat geval zou het volgende command je kunnen helpen:
ipconfig /flushdns

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel "internetten" helemaal niets zegt of browsen wel gaat (dus bijv. doorklikken vanaf de startpagina, e-mail is ook "internetten"), neem ik aan dat je dat eerste bedoelde.
DNS zal dan niet zo veel doen, aangenomen dat je niet alles uit je cache haalde omdat je er al eerder bent geweest en dus nieuwe pagina's het ook snel doen.
Ik pas de topictitel een beetje aan (was: 'IE 7 zoekt url niet'), zodat het misschien wat duidelijker is.

Check even op malware (zie de FAQ van Beveiliging & Virussen) en op brakke plugins (probeer bijv. ook even de veilige modus, http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/07/25/678113.aspx).

De eerste hits bij http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart geven trouwens wat tips; maar niet perse een oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 22-07-2007 11:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me niet dat ik malware heb, pc is helemaal opnieuw geinstalleerd, niets bijzonders dus.
het is gewoon heel raar, ik typ een www adres in, druk op enter maar dan gebeurd er niets, net of de enter toets niet werkt (die wel werkt btw) ook als je op het icoontje naast het adres klikt, dat pijltje, dan gebeurd er niets?!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:24
Juist wanneer je hem helemaal opnieuw installeert, met je UTP kabel erin, maar geen firewall, loop je enorme kans op malware. Dit wegens het ontbreken van de laatste patches.

Verwijderd

Topicstarter
probleem gevonden, Nvidia had een programma geinstalleerd wat blijkbaar niet samen ging met ie. nu doet ie het weer, bedankt mensen

Verwijderd

hallo, kan je me vertellen welk progje dat is want ik heb het zelfde probleem. En ik kom er niet uit. Bedankt alvast

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokje: de NVidia Network Access Manager.

En welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:54:
Gokje: de NVidia Network Access Manager.

En welkom :Y)
Klopt heb net geinstalleerd en hij doet het. Wilde het net op de pagina zetten maar dat was dus net gedaan. Bedankt en altijd goed voor een ander. ;)
Pagina: 1