Toon posts:

radio luisteren via internet lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
voorheen kon ik altijd naar bijv 3 fm luisteren, en zoals de titel al suggereert: het lukt niet meer.
Heeft iemand hier ervaring mee, of een suggestie, , zover ik weet heb ik niks geinstalleerd. maarja soms leven compuers een eigen leven.
thank

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Mijn glazen bol zegt dat helemaal niks op het moment. Geef even wat meer informatie.

- Welke ISP heb je?
- Welke modem/router/etc
- Specs van je computer (incl. Windows versie)
- Sinds wanneer lukt dit niet meer?
- Waar probeer je te luisteren?
- Krijg je een foutmelding?
- Welk programma probeert de stream te openen?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:24

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je toevallig ook iets geDEïnstalleerd? ;) Anyway, welke foutmeldingen krijg je? Wat precies lukt er niet meer? Krijg je geen verbinding, wel verbinding, maar hij start niet, start wel, maar geen geluid? Aangezien mijn glazen bol nog in bestelling staat, graag wat meer info! (ook OS, browser, etc!)

Rail Away!

Verwijderd

Ook hier problemen met de glazen bol (stuk ;) ) dus inderdaad, meer info kan geen kwaad. De info waar trolleystad om vraagt is toch minimaal benodigd om nuttige antwoorden te krijgen. Ook zoeken in de al aanwezige topics kan geen kwaad, melden wat je zelf al gedaan hebt is ook handig ...

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, sorry mannen, ik geef toe was wel erg kort door de bocht

ik zal even recappen:mn mediaplayer maakt dan wel verbinding , en geeft aan gereed: maar waar hij normaal gesproken zou spelen , blijft het gewoon zo.maar zelf heb ik zover ik weet niets gedeinstalleerd, en nog niks gedaan.

en nu dit:
- Welke ISP heb je? wanadoo
- Welke modem/router/etc motorola sb5100 en sitecom wl 122
- Specs van je computer (incl. Windows versie) windows xp 1,5 ghz 256 mb
- Sinds wanneer lukt dit niet meer? nou, de laatse keer dacht ik dat het een storing ( 3 weken terug)
- Waar probeer je te luisteren? radio 3 fm, maar geen enkele doet het meer hoor ik heb dat wel getest
- Krijg je een foutmelding? NO
- Welk programma probeert de stream te openen? windows media player, versie 11

vorige topics kon ik niet zo snel vinden
bedankt voor de snelle reacties in ieder geval,

Verwijderd

Het lijkt er haast op dat een codec niet meer werkt. Heb je misschien in de laatste 3 weken updates gedaan aan je mediaplayer? Als je probeert de stream te openen met bijvoorbeeld BSplayer of Winamp, het je dat al geprobeerd?

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 23:28

Comgenie

Soms heb je dat

Het lijkt me idd meer een Software probleem. Probeer een andere speler, installeer de nieuwste codec's, of probeer via een herstelpunt terug te gaan naar toen het nog wel werkte. Misschien heeft iets met de instellingen zitten spelen :/

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga checkuh

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 21:04
Ja...??? 1,5 GHz wat en 256MB wat?

Videokaart met 256MB GDDR3 op 1,5 GHz?

DDR2 / DDR3 geheugen op 1,5 GHz?

Pentium 4 / Celeron op 1,5 GHz? Athlon XP op 1,5 GHz?

:? :? :?

• stumperd
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-07-2023
Installeer video lan: http://www.videolan.org/vlc
Ga naar file->Open network stream

Voer bij in "mms://213.75.12.112/streamgate46" bij "http/https/......"

En vergeet je speakers niet aan te zetten! Volume open wil ook nog wel eens helpen.

Verwijderd

Super! De holding heeft bij ons alles op slot gegooid dus dit is een goeie oplossing.
Weet iemand de overige streamings (q-music, Caz, etc?)
Pagina: 1