Ik ben al enige tijd op zoek het onderstaande programma voor Windows XP om mijn internetverkeer in de gaten te houden.
Hiermee bedoel ik een programma om te zien met welk ip adres mijn computer verbonden is.
Pas geleden was een uitzending van Netwerk op tv waarin privacy werd behandeld in relatie tot google. hierrin was het programma te zien waarnaar ik op zoek ben.
Onderaan heb ik 2 screenshots geplaatst van deze aflevering waar het programma te zien is. Helaas zijn deze een beetje wazig, maar iemand die het programma kent zal deze wel herkennen.
Iemand enig idee welk programma dit is? (Zie screenshots onderaan)
Ik heb me al rot gezocht met google, en met de search op dit forum, en helaas heb ik hiermee niets gevonden. Dus ik ben degene die dit programma kent echt dankbaar!
Via deze link is de aflevering op Uitzending Gemist te zien:
Klik! (Netwerk uitzending 20-07-2007)
De screenshots uit de uitzending van Netwerk:

Hiermee bedoel ik een programma om te zien met welk ip adres mijn computer verbonden is.
Pas geleden was een uitzending van Netwerk op tv waarin privacy werd behandeld in relatie tot google. hierrin was het programma te zien waarnaar ik op zoek ben.
Onderaan heb ik 2 screenshots geplaatst van deze aflevering waar het programma te zien is. Helaas zijn deze een beetje wazig, maar iemand die het programma kent zal deze wel herkennen.
Iemand enig idee welk programma dit is? (Zie screenshots onderaan)
Ik heb me al rot gezocht met google, en met de search op dit forum, en helaas heb ik hiermee niets gevonden. Dus ik ben degene die dit programma kent echt dankbaar!
Via deze link is de aflevering op Uitzending Gemist te zien:
Klik! (Netwerk uitzending 20-07-2007)
De screenshots uit de uitzending van Netwerk:

[ Voor 9% gewijzigd door MitchellOnline op 22-07-2007 13:41 ]