Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Het is vaak F2, F10, DEL en soms F1 of INS. Vaak heb je wel een splashscreen, druk eens op TAB zodat je het postscherm te zien krijgt, daar kun je vaak ook zien welke knop je moet gebruiken om de bios in te gaan.
Na op de TAB toets gedrukt te hebben, krijg ik de volgende mededeling:
Ready for EC?KBC update. Place de EC/KBC update diskette in the drive and press any key when ready to proceed. Wie het weet, mag het zeggen.
Ready for EC?KBC update. Place de EC/KBC update diskette in the drive and press any key when ready to proceed. Wie het weet, mag het zeggen.
Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Dan ga je met TAB waarschijnlijk naar de flashutil, dat moet je dus niet hebben.
Wat zie je verder staan op je splashscreen/fullscreen bootlogo? Er zal toch wel iets op staan waar je op moet drukken.
Wat zie je verder staan op je splashscreen/fullscreen bootlogo? Er zal toch wel iets op staan waar je op moet drukken.
Staat verder niets.
Heb je deze topic op de Toshiba Forums al gezien? Wellicht dat dat iets helpt..
[ Voor 7% gewijzigd door Nordlys op 22-07-2007 18:27 ]
Ik zal het eens gaan doornemen. bedankt voor de tip.
BIOS zit op een moederbord, moederbord gerelateerde zaken horen in Processors, Mobo's & Geheugen. * Thandor neemt een aanloop en schopt het topic daarheen.
- Website Toshiba
- Support & downloads
- Selecteer BIOS als vraag
- Zie 'Hoe krijg je toegang tot de BIOS van een notebook computer?'.
- Website Toshiba
- Support & downloads
- Selecteer BIOS als vraag
- Zie 'Hoe krijg je toegang tot de BIOS van een notebook computer?'.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Direct na aanzetten een aantal keer op CTRL-ESC rammen.
Dan krijg je vanzelf een errormelding, check F1 for CMOS settings oid. Dan druk je op F1 en je zit erin.
Dan krijg je vanzelf een errormelding, check F1 for CMOS settings oid. Dan druk je op F1 en je zit erin.
Je moet even op de Toshiba website kijken onder iets als "support" of "downloads" De BIOS kun je met een tooltje instellen onder Windows...Ik weet alleen niet meer hoe dit tooltje precies heet.
Ik ben eruit. De combinatie is esc-F1. Bedankt voor alle reacties.
en toch snap ik niet waarom ze dit soort dingen niet in het boekje planten. Dat ze de combo er niet bij zetten (op het scherm) voor mensen die er geen verstand van hebben, logisch, maar het moet toch ergens staan zonder het internet af te hoeven struinen?
Groet ,Maarten.
Groet ,Maarten.
Pagina: 1