APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door tHe_BiNk op 21-07-2007 20:25 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Hij zegt het vrij duidelijk, in mijn ogen iets te arrogant, maar goed... Heb je zelf al gezocht op google? Op het forum dan? Lijkt me raar als je zoiets niet kan vinden. Ik zal je even een google link geven:tHe_BiNk schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:25:
Dat snap ik, maar weet jij een prog dat zoiets doet?
http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a
Er van uitgaande dat je iets in PHP zoekt. Veel plezier.
[ Voor 38% gewijzigd door tHe_BiNk op 21-07-2007 22:02 ]
Via mijn google link gevonden hoor, 3e hit en dan ff zoeke op die pagina. Staat vrij duidelijk dit:
Ik snap niet dat het moeilijk is om dit te vinden, al heb ik het zelf nooit geprobeert te installeren. Misschien zijn er zelfs mod voor coppermine als je coppermine zo geweldig vind? Je kunt echter nooit iets vinden dat exact hetzelfde is coppermine lijkt me.# Embeded video support (new 1.5)
# TWG Flash uploader (new 1.5)
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()