Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 14:04
ik heb laatst de nokia 7610 van iemand gekocht, en heb al veel vragen opgelost, maar er blijft een laatste vraag: Bleutooth.:

de laatste vraag waar niemand die ik ken en ik ook niet uitkom. als ik een liedje krijg toegestuurd via bleutooth, dan zet hij hem in berichten, op de telefoon zelf. maar niet op de geheugenkaart. (valt dit te veranderen). Of, hoe verplaats je iets dat je met bleutooth hebt gekregen naar de geheugenkaart? Ook lukt het me niet om dingen die ik via bleutooth hebt gekregen (en dus bij berichten staan) te verzenden via bleutooth, of moet het dan eerst op de geheugenkaart?

in de gebruiksaanwijzing kan ik het niet vinden, en op internet ook al niet.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Verwijderd

Als ik even gok dat dit misschien wel net zo werkt als de 6680 en latere S60 telefoons:
via BT doorsturen van dingen die in "berichten" staan kan niet, inderdaad eerst opslaan voor het (misschien) kan -bijv. ringtones waar je voor betaald hebt kun je niet doorsturen.

MP3's die in je berichten staan moet je eerst openen en een paar seconden afspelen; als je dan de song stopt en terug gaat naar je inbox, krijg je onderweg de vraag of -en waar- je dat bestandje wilt opslaan. Staan ze éénmaal in je bibliotheek, dan kun je je bericht wissen.

Maar: is het niet simpeler om je song rechtstreeks via een datakabel (via Nokia PC-suite) of een card reader op je geheugenkaartje te zetten ?

• Speeddragon
hmm oke, alleen soms krijg ik op school zulke grote bestanden, die moeten gewoon direct op mijn geheugen kaart staan, maar ik ben het nu aan het proberen: als ik afspeel en dan stop, vraagt hij niet om opslaan

edit: jaa het kan, ik moet alleen wel eerst stoppen en dan kan ik het opslaan op de geheugenkaart(en volgens mij moet ik hem ook niet in een andere map in berichten zetten), en ook zenden via bleutooth lukt (volgens mij moet ik bleutooth eerst aanzetten, razr schakelde dan automatisch in). instellen als beltoon lukt ook (moet je mp3 eerst afspelen, dan stoppen en dan instellen). alleen jammer dat je niet tijdens het luisteren een ander liedje kan opzoeken..

[ Voor 128% gewijzigd door Speeddragon op 22-07-2007 23:24 ]

• Speeddragon
jaah direct op de geheugenkaart moet echt, ik heb maar 5,39 mb over, dus grote liedjes zou ik niet eens kunnen ontvangen op de telefoon zelf...

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:30
Op mijn nokia 6600 en n73 kan ik de berichten opslaan op het telefoongeheugen of op het geheugenkaartje. Ik weet echter niet of dit ook voor bluetooth van toepassing is.

Je kan dit veranderen in:
Menu -> Berichten -> Opties -> Instellingen -> Overig -> Gebruikt geheugen.

Eve char: Warock <TEST>