Toon posts:

windows post-instal programma

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo dames en heren ik ben hier nieuw en ik heb gelijk al een vraag

Ik weet btw niet of dit het juiste topic hier voor is maar ik hoop dat iemand mij kan helpen
ben namelijk al 3 dagen bezig voor antwoord op me vraag

Ik wil namelijk een unadded xp/vista cd maken
Nu heb ik het programma Windows post-instal (WPI)gedownload http://www.wpiw.net/ maar een goeie nederlandse uitleg is er niet van het programma
het heeft wel als optie dat men nederlands kan instellen als taal

dus mijn vraag is nu kan of weet iemand mij te vertellen waar ik een duidelijke uitleg (in het nederlands)van het programma kan downloaden of lezen

alvast bedankt

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 15:46

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Aloha,

als je een beetje had rondgespit op de site van WPI had je ontdekt dat dit onstaan is en ondersteund wordt door gebruikers van www.msfn.org
op deze site is een grote groep gebruikers actief welke allemaal met vergelijkbare progs bezig zijn
veel succes

dit is trouwens het specifieke forum ; http://www.msfn.org/board/index.php?showforum=93

anyway, dat is een begin voor je, maar wat heeft dat met je vraag te maken?
want dit voegt na install van windows diverse extra's toe
dit maakt dus geen unattended install voor je!
daarvoor heb je andere progjes zoals vLite etc.

[ Voor 39% gewijzigd door bennovb op 21-07-2007 19:57 ]

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat u niet helemaal begrijpt wat ik bedoel
de cd die ik dan ga maken heet dan een Windows Unattended cd

en de reden waarom ik juist hier ben gaan vragen is dat de meeste van ons hier nederlands schrijven en praten
Niet dat ik geen engels kan maar het nederlands leest toch iets makelijker weg dan het engels
vandaar dat ik dus een op een nederlandse site zoals deze ben gaan kijken en vandaar dat ik ook graag een nederlandse beschrijving wil van het programma

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07 09:48
heb je de search al eens gebruikt..?

je wilt een unattended windows xp cd maken.. maar in je first post zeg je iets van unadded xp vista cd..

voor windows xp kun je dit topic best eens doornemen:
[XP] Unattended CD Project deel 4

en ja hoor 't is nederlands.. en in starttopic staan ook links naar tutorials.. kijk ook eens naar nlite..

btw dit is een VRIJWILLIGERS board.. geen helpdesk...

owja lees de FAQ is...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'