Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Installatie cd nummer 1 erin doen en dan 1 van de twee installers starten, volgens mij was het de installer van extra software, daar kan je isync gewoon aanvinken.iron_mike010 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:02:
Ik heb een tijdje terug tijdens problemen met een w880i syncen per ongeluk iSync verwijderd.
Wat is de makkelijkste beste manier om het weer terug te krijgen?
Nou, ik heb dat dus niet gedaan, omdat ik iSync toch niet meer nodig had vanwegen een telefoon die incompatible was. Maar nu wil ik het toch wel hebben! Mooi! denk je dan, doe gewoon dat trucje. Nou, ik ben dus mn installer cd's/dvd's kwijt
Dus heeft iemand een andere oplossing dan nieuwe cd's kopen?
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Maar super bedankt!
edit: Alritey, klusje geklaard! ehm..Hij doet het alleen niet. Het icoontje bounced 1 keer in de dock en dan niets.
Misschien handig als ik de achtergrond uitleg:
Ik had een w880i, die syncht niet natively met iSync, dus ik moest iets in het programma verwijderen en daarna een soort code/tekstje weer terugplakken. Dit had ik dus verkloot.
Maar ja daarna iSync gewoon verwijderd en een beetje gezocht en dus uiteindelijk hier beland.
Any suggestions?! Merci beacoup!
[ Voor 76% gewijzigd door Póg mo Thóin op 17-09-2007 20:58 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ja daar had ik dus weinig zin inEiríkr schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:54:
Die discs kosten ongeveer evenveel als een Mac OS X doos, rond de 129 euro.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Is het niet een versie voor PPC ipv voor een Intel Mac?iron_mike010 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:52:
Hij doet het alleen niet. Het icoontje bounced 1 keer in de dock en dan niets.
Wow dat zou echt heel relaxed zijn!!Wilko schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:36:
Kan ik niet gewoon iSync.app even naar je toe sturen?
Klopt, dat staat er ook als je op appelje i drukt. Vond ik al een beetje raar. Maar daar ligt het volgens mij ook aan. ThanxAfdak schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:34:
[...]
Is het niet een versie voor PPC ipv voor een Intel Mac?
Moet je hem even beschikbaar stellen via een FTP.. want mailen gaat geheid geblokkeerd worden.Wilko schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:36:
Kan ik niet gewoon iSync.app even naar je toe sturen?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Want...Falcon schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:13:
[...]
Moet je hem even beschikbaar stellen via een FTP.. want mailen gaat geheid geblokkeerd worden.
🌞🍃
Uitervaring wordt .app nog weleens gebounced.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Bedankt!