Toon posts:

[XP] SYSPREP wordt uitgevoerd na Asus recovery*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n asus laptop gerecovered met de recovery dvd's, alles is prima verlopen maar elke keer als windows start dan krijg ik een venster met: "Hulpprogramma voor systeemvoorbereiding 2.0"

Daar kan ik kiezen uit een paar opties:

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1038/864181499_d8ef2df0ed_o.jpg

Ik weet alleen niet welke ik nu moet kiezen om het weg te krijgen.

• MiStErMaNiAc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-04-2020
Heb je een windows key? dan Opnieuw verzegelen zover ik weet.

www.retroforum.nl

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*uche*
Die hoort eigenlijk hidden te zijn, zodat je alleen een bootscreen ziet met "even geduld" :+

Je kan het proberen met de Reseal optie, maar de kans bestaat dat je dan toch de minisetup (de stap met de eerste useraccounts aanmaken en dergelijke) weer moet doorlopen.

Als je alles al naar je zin hebt ingesteld zou je even moeten kijken waar sysprep wordt aangeroepen (één van de runonce keys) en de sysprep bestanden eventueel verplaatsen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:49:
*uche*
Die hoort eigenlijk hidden te zijn, zodat je alleen een bootscreen ziet met "even geduld" :+

Je kan het proberen met de Reseal optie, maar de kans bestaat dat je dan toch de minisetup (de stap met de eerste useraccounts aanmaken en dergelijke) weer moet doorlopen.

Als je alles al naar je zin hebt ingesteld zou je even moeten kijken waar sysprep wordt aangeroepen (één van de runonce keys) en de sysprep bestanden eventueel verplaatsen.
ik heb een key, het is een oem versie.

Okee, ga ik dat even proberen. Hoe komt het dat hij niet hidden is, maar zichtbaar?