Vraagje Antec Nine Hundred(case)

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 16:25
Beste forumgebruikers,

Ik wou de nine hundred gaan bestellen maar, mijn vraag is al die fans die erbij zitten.
2 voor
1 boven
1achter

moeten die allemaal op je mobo worden aangesloten??

thx,
Robert

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
nee

• xenonNn
Hoe zit het dan precies in elkaar??
Niks hoeft op mobo aangesloten worden.

bedankt,
Robert

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
De fans worden dmv molexen op de voeding aangesloten, en de fans hebben elk (of per 2 zoals voorin), een schakelaartje om ze op low, medium of high te zetten :) superkast overigens :)

• xenonNn
geez schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:36:
De fans worden dmv molexen op de voeding aangesloten, en de fans hebben elk (of per 2 zoals voorin), een schakelaartje om ze op low, medium of high te zetten :) superkast overigens :)
Dus als ik die case en een mobo koop hoef ik niks extra's te kopen alles zit erbij:P?

Verwijderd

ik ga hem ook kopen, bij azerty, ik heb gelezen dat hij veel stof naar binnen zuigt, dus ga ik voor de zekerheid van die filters op de intake fans laten zetten.

• jerrevds
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb juist een pc met deze kast als case gekocht, ik ben me alleen suf aan het zoeken op het internet om te vinden waar die schakelaar is om de fanspeed te controleren (momenteel is het niet nodig, maar ik weet wel graag waar die zit voor later). aangezien hier blijkbaar een aantal personen met dezelfde case zitten; weet een van jullie waar die schakelaar zit?

sing once again our strange duet

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:21
Ja, die zit gewoon in de case, aan je fan vast. Hij is intern, dus in je case. Het is een klein zwart ''blokje'' :) .

• Xardasteo
  • Laatst online: 20-12-2025
Yo, dan kom ik ook nog efkes met een vraagje, die Speedcontollerblokkies storen mij enorm en ik heb nu een Zalman ZM-MFC1 Plus Fancontroller gekocht en wou ze hierop aansluiten. Maar het vreemde is nu het volgende, er gaan 2 draden naar de molex-stekker (stroom duh.....), maar er zij ook nog 3 kabels (Gebundeld) die naar de speedblokkies gaan, welke van de 5 moet ik nu in de 3-pins C1of C2 blokkies aansluiten ?

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
Je moet die twee van de molex aansluiten op de 3-pins connector :) Die 'speedblokkies' op High zetten en dan kun je met je MFC1 Plus -mooi ding trouwens :9~ - de snelheid regelen.

• Xardasteo
  • Laatst online: 20-12-2025
Ok, das makkelijker dan ik dacht :*) . Bedant kerel :)

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-02 13:53
Dan gooi ik ook effe een vraagje erin; Ik wil deze case ook gaan kopen namelijk. Het schijnt idd dat hij veel stof verzameld en dat kan op mijn flatje best problematisch worden. Zijn er filters voor te bestellen? Hoe hebben de huidige 900 bezitters dit opgelost??

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• Bliz
  • Laatst online: 09-02 18:22
Jaapoes schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:49:
Dan gooi ik ook effe een vraagje erin; Ik wil deze case ook gaan kopen namelijk. Het schijnt idd dat hij veel stof verzameld en dat kan op mijn flatje best problematisch worden. Zijn er filters voor te bestellen? Hoe hebben de huidige 900 bezitters dit opgelost??
gewoon filters kopen!, je vind ze vrijwel bij elke computer shop.. Filters doen wonderen!

• Jaapoes
  • Laatst online: 09-02 13:53
ok... dat wist ik niet :)

Verder iedereen positieve ervaring met die case? ik lees namelijk veel wisselende reviews.... wat vinden jullie als gebruikers + en - punten?

[ Voor 16% gewijzigd door Jaapoes op 07-09-2007 20:32 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het lijkt hier wel Pirates! gezien hoe vaak er gekaapt wordt :+

De topicstart zelf was al niet van denderend niveau, het is niet de bedoeling om vervolgens eigen -niet daaraan gerelateerde- vraagjes te stellen. Als je vraag een topic waard is, geef het dan ook een eigen topic. Is het geen eigen topic waard, dan is het zeker niet een offtopic-post in andermans topic waart.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.