Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Hoe zit het dan precies in elkaar??
Niks hoeft op mobo aangesloten worden.
bedankt,
Robert
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Dus als ik die case en een mobo koop hoef ik niks extra's te kopen alles zit erbij:P?geez schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:36:
De fans worden dmv molexen op de voeding aangesloten, en de fans hebben elk (of per 2 zoals voorin), een schakelaartje om ze op low, medium of high te zettensuperkast overigens
Verwijderd
sing once again our strange duet
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
gewoon filters kopen!, je vind ze vrijwel bij elke computer shop.. Filters doen wonderen!Jaapoes schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:49:
Dan gooi ik ook effe een vraagje erin; Ik wil deze case ook gaan kopen namelijk. Het schijnt idd dat hij veel stof verzameld en dat kan op mijn flatje best problematisch worden. Zijn er filters voor te bestellen? Hoe hebben de huidige 900 bezitters dit opgelost??
Verder iedereen positieve ervaring met die case? ik lees namelijk veel wisselende reviews.... wat vinden jullie als gebruikers + en - punten?
[ Voor 16% gewijzigd door Jaapoes op 07-09-2007 20:32 ]
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
De topicstart zelf was al niet van denderend niveau, het is niet de bedoeling om vervolgens eigen -niet daaraan gerelateerde- vraagjes te stellen. Als je vraag een topic waard is, geef het dan ook een eigen topic. Is het geen eigen topic waard, dan is het zeker niet een offtopic-post in andermans topic waart.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()