Hoi!
Ik heb een website gemaakt en nu zou ik hier een phpbb forum in moeten integreren, ik heb al wat modificaties gemaakt in de phpbb code zodat het past bij de site..
Maar nu moet ik het forum laden in de website, ik dacht dit simpel te doen door een include van phpbb/index.php (het forum staat in de folder phpbb) , maar niet dus. Als ik dit doe krijg ik allerlei fouten zoals:
De enige oplossing die ik momenteel kan bedenken is een IFRAME maar daar houd ik niet zo van, hoe kan ik het anders oplossen?
Ik heb een website gemaakt en nu zou ik hier een phpbb forum in moeten integreren, ik heb al wat modificaties gemaakt in de phpbb code zodat het past bij de site..
Maar nu moet ik het forum laden in de website, ik dacht dit simpel te doen door een include van phpbb/index.php (het forum staat in de folder phpbb) , maar niet dus. Als ik dit doe krijg ik allerlei fouten zoals:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Warning: include(./extension.inc) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 25 Warning: include() [function.include]: Failed opening './extension.inc' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 25 Notice: Undefined variable: phpEx in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 26 Warning: include(./common.) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 26 Warning: include() [function.include]: Failed opening './common.' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 26 Fatal error: Call to undefined function session_pagestart() in D:\server\web\eventarea\phpBB2\index.php on line 31 |
De enige oplossing die ik momenteel kan bedenken is een IFRAME maar daar houd ik niet zo van, hoe kan ik het anders oplossen?